środa, 26 października 2016

Pożegnalne przemowy i zdjęcia

Cześć!

Nadeszła ta pora, gdy zamknięto rozdział z PLL.
Obsada i producenci zaczęli wymieniać się fotkami i wyznaniami pożegnalnymi wobec swoich kolegów aktorów, fanów itp.

Szczególnie mocne wyznania opublikowali: Marlene, Keegan i Troian. 
Tłumaczenia i zdjęcia z planu znajdziecie w rozwinięciu.
Zapraszam!!!

Ostatnio uzupełniono o wpis Patricka J. Adamsa do serialu.



P.S. Nie obraźcie się, ale tłumaczenia spisałam w wordzie i wstawiłam doklejone do oryginalnych postów. Uznałam, że tak będzie czytelniej, niż rozpisywać to na blogu. 

WYZNANIA I ZDJĘCIA:

MARLENE: 

TROIAN:


KEEGAN:

PATRICK J. ADAMS DO PLL
(Pisałam ze zwrotem do rodzaju męskiego, ponieważ uznałam to za takie porównanie serialu do kochanka)















(Od pierwszego odcinka do teraz... żegnaj, Ario. Stałaś się ogromną częścią mojego życia i tożsamości w pewien sposób. Będę za tobą tęsknić, za twoimi outfitami, za twoją zdolnością zrobienia wszystkiego dla miłości i twoich przyjaciół. Na zawsze w mym sercu!!!)



*********************
LILY RED

14 komentarzy:

  1. Czemu wszyscy wpominaja o Keeganie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to był jego ostatni dzień na planie a reszta głównej obsady jeszcze dzisiaj nagrywa.

      Usuń
    2. Może to też, dlatego że Toby miał wypadek i nie wiadomo, co z nim będzie (oczywiście, że tak naprawdę wiadomo). A jeszcze bardziej nie wiadomo, co będzie ze Spobym. Natomiast Troian i Keegan, co chwila publikują sobie wyznania takie a'la miłosne-przyjacielskie. Ciągle nawet obsada wrzuca fotki Troiana i Keegana, jak spędzą razem słodkie chwile. Nie wiem, czy to taka promocja ich kosztem... ogółem Troian i Keegan są na topie teraz.
      Bo Toby i Spencer zostali na krawędzi życia w 7x10 :D

      Usuń
  2. Ahh, też mi się udzieliła teraz ta nostalgia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobno Ezra zostanie postrzelony w 7x20.
    Na snapie Ash było słychać jak nagrywają i Lucy krzyczała Ezra i potem było widać na zdj że Ian ma krew, do tego dochodzi wywiad Lucy.

    Szczerze mówiąc ciężko mi w to uwierzyć bo spodziewam się happy endu 4 par.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oczywiście tylko teoria fanów, nic pewnego.

      Usuń
    2. Czasem żałuję, że nie mam snapa. Niestety mój telefon zamula mi zbytnio ;<
      Jeśli czegoś się dowiem to dam znać. Dzięki za info ;*

      Usuń
  5. Marlene przebiła wyznaniami. Tak smutno się zrobiło nagle..

    OdpowiedzUsuń
  6. To wszystko jest takie smutne! :( ciężko uwierzyć, że to już koniec ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie Troian napisała to o Lucy? Chyba mi umknęło to gdzieś ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie tez tego nie widzialam nigdzie, a to jest takie piekne <3

      Usuń
  8. Wyje, serio.... :'(

    OdpowiedzUsuń