poniedziałek, 24 października 2016

Poniedziałkowa zabawa: halloween

Cześć! Choć Halloween dopiero za tydzień to już dzisiaj mam dla Was zabawę związaną z tym dniem. Waszym zadaniem jest odpowiadanie na pytania przez Was zadawane. A wszystko to ma być związane z odcinkami o Halloween w pll. To ja może zacznę.

PYTANIE:
Za kogo przebrała się Spencer w odcinku halloweenowym ze zdjęcia?



Odpowiedzi udziela pierwsza osoba w komentarzu i to ona zadaje kolejne pytanie kolejnemu komentującemu. 

Mam nadzieję, że zabawa Wam przypadnie do gustu i będziemy sobie zadawać wzajemnie pytania związane z tymi odcinkami! Jeśli mało kojarzycie te odcinki i nie wiecie o co zapytać to może pomoże Wam Halloweenowy post, który napisałam rok temu ( LINK DO POSTU). 

Postanowiłyśmy na tydzień dodać nowy nagłówek na bloga.
 Jak Wam się spodoba to może zostanie, chcecie?

Nie wiem jak Wy, ale ja tęsknie za Red Coat! 


ZABAWA TRWA CAŁY TYDZIEŃ!! :)

Have fun! 
xoxo
Stalia

14 komentarzy:

  1. Odpowiedź: Za Mary Stuart

    2. Kto zginął w czasie imprezy w halloweenowym pociągu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź: Garrett

      3. Które osoby przebrały się za Lady Gagę w halloweenowym odcinku 2x13 ?

      Usuń
  2. Alison i Jenna.
    Za kogo przebrała się Mona w pierwszym odcinku na Halloween?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź: Kobietę Kot
      Kto zaśpiewał w pociągu halloweenowym?

      Usuń
  3. Odpowiedź: Adam Lambert

    Pytanie: Czyje zwłoki podrzuciło 'A' w pociągu halloweenowym? (nie chodzi o zwłoki pierwszej świeżości tylko osobę dawno zmarłą)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź: Nie wiem czy dobrze zrozumiałam pytanie :)
      Chodzi o Bethany ?

      Pytanie: U kogo odbyła się impreza halloweenowa w 2x13 ?

      Usuń
    2. Odpowiedź: U Noela

      Pytanie: Kim była osoba w masce dziecka, która chciała zabić Aliosn w pierwszym odcinku Halloweenowym w tym strasznym domu?

      Usuń
    3. Odpowiedz: Lucas
      Pytanie: Kim była Królowa Kier, która ściągnęła maskę?

      Usuń
    4. P.S. Odpowiadam na pytanie pierwszej komentującej pode mną. To prywata!
      Tak, chodziło mi o Bethany ;) Bo wtedy i Garrett kwiczał w skrzyni, dlatego dodałam, że chodzi mi o zwłoki niepierwszej świeżości :D

      Usuń
  4. Melissa, albo Wilden.

    Pytanie: Za kogo przebrała się Aria w 2 odcinku Halloweenowym?

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem szablon jest super i mógłby zostać na stałe, tylko musiałybyście usunąć ten napis ,,halloween''.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aria przebrała sie za Daisy z wielkiego gatsbiego tak? (Chyba dobrze pamiętam a jeśli nie to przepraszam :) )
    Za kogo w tym samym odcinku przebrała się Hanna? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedź: Marylin Monroe
    Pytanie: Jak brzmiała pierwsza anonimowa wiadomość wysłana do Alison ?

    OdpowiedzUsuń
  8. odpowiedź: "I see you"?

    Pytanie: Kto zaatakował Hanne w domu w Ravenswood?

    OdpowiedzUsuń