piątek, 7 października 2016

Vanessa Ray o 7B

Dobry wieczór!

Sprawdźcie, co na temat sezonu 7B ma do powiedzenia aktorka odgrywająca rolę Cece Drake/Charlotte DiLaurentis/Charlesa DiLaurentisa. Kogo Vanessa widzi w roli A.D.? Jakiego zakończenia chciałaby dla Pretty Little Liars? Więcej o tym w rozwinięciu.


,,Jestem na bieżąco z serialem i wkrótce będziecie mogli zobaczyć moją twarz. Uwielbiam znajdować się w pobliżu ekipy filmowej oraz wspaniałej obsady. Żywię wdzięczność wobec Marlene, że umieściła mnie na piedestale tego wszystkiego."

VANESSA O TOŻSAMOŚCI A.D.

,,Myślę, że to będzie Aria. Na początku to ona miała najwięcej do stracenia. Najbardziej cierpiała przez wygłupy 'A', dlatego uważam, że to właśnie ona może przyjść po wszystkich"
VANESSA O ZAKOŃCZENIU PLL
(Moja mała wariacja na temat spalenia tego miasta grzechu)

,,Mam nadzieję, że podpalą lont i puszczą z dymem całe Rosewood. Chciałabym zobaczyć tę scenę w zwolnionym tempie, gdy dziewczyny odwracają się plecami do płonącego miasta, a na nosie mają ciemne okulary."

~ * ~

Jakiś czemu dodałam filmik i zastanawiałam się, co to za blondynka stoi obok Ashley na jej pierwszym Snapie. 10 sekunda filmiku!
Może to była Vanessa?

Co sądzicie o wypowiedziach Vanessy? Osobiście nie mam nic przeciwko spaleniu Rosewood, ale nie uważam, żeby Aria najbardziej odczuwała skutki dręczenia przez 'A', czy A.D.
Według mnie, znacznie gorzej miały Hanna i Spencer.
Spencer nawet wylądowała w Radley, a po Dollhouse grzebała w śmietniku Montgomerych, żeby dorwać leki nasenne. Ale to tylko moja opinia :)

LILY RED

3 komentarze:

  1. Wysłał wam już ktoś oczkiwania wobec zakonczenia pll?
    ja własnie pisze i za kilka dni wysle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jest cisza na morzu. Pisz, pisz. Czekamy :)

      Usuń
    2. Ja też już zaczęłam, ale na razie nie mam czasu na dokończenie. Ale wyślę na pewno

      Usuń