czwartek, 4 maja 2017

Anonimowy Darczyńca - teoria

Wiele razy zastanawialiśmy się nad tym, co tak właściwie oznacza skrót "AD". Chyba większość osób stawiała na "After Death", ale zatrzymajmy się na chwilę przy "Anonimowym Darczyńcy".

Może skrót "AD", oznacza ni mniej ni więcej tylko dosłownie "anonimowego darczyńcę". Dlatego zaczęłam się zastanawiać nad wszystkimi darczyńcami w Pretty Little Liars, którzy mogliby ukrywać się za postacią AD. 
Oto moja teoria na temat tego, kim jest AD.





1. Mona Vanderwaal

W odcinku 1x14 ,,Careful What U Wish 4" odbyła się szkolna potańcówka, na której zbierano pieniądze. I właśnie w trakcie tej imprezy, 'A' zabawiło się w Anonimowego Darczyńcę wobec Hanny. Wiedząc o jej kłopotach finansowych, 'A' zaoferowało 200$ za każdy taniec z Lucasem.
Oczywiście, wtedy naszym 'A' była Mona. Zatem Mona jest podejrzana, ale w tej teorii to nie ją typuję na AD.


2. Jessica DiLaurentis

Jessica założyła grupę Carissimi dla Charlotte. Wielokrotnie bawiła się w darczyńcę i organizowała różnego rodzaju zbiórki, pokazy. A nawet była prywatnym darczyńcą dla Bethany Young, której to podarowała konia! Jednakże Jessica raczej na pewno wącha kwiatki od spodu, więc jej także nie posądzam o bycie AD.


3. Alison i Jason DiLaurentis

Nasze rodzeństwo umieściłam na liście, ponieważ oboje przejęli firmę Carissimi po Charlotte, a ta grupa znana jest ze wspierania różnych fundacji/prywatnych osób. 
I choć Alison (dawna Alison) miała wszelki zadatki na bycie 'A', to jednak nie sądzę, żeby do tego doszło. Szczególnie, gdy Marlene pragnie szczęśliwego zakończenia dla Emison. Po prostu odpada.
Nad Jasonem mogłabym jeszcze się zastanowić, ale na razie nie widzę motywu, dla którego miałby to robić.

4. Lucas Gottesman

Kolejny darczyńca... Hanny. Właśnie przy tworzeniu tej teorii, uzmysłowiłam sobie ilu sponsorów miała panna Marin. Monę, Lucasa, a nawet Charlotte. W sumie to całkiem ciekawe. Szczególnie, iż pani Grunwald twierdziła, że AD to osoba, która znajduje się blisko Hanny.
Lucas właściwie przeszedł sam siebie w swoim sponsoringu. To znaczy, facet zapewnił Hannie lokum w swoim lofcie (gdzie także pomieszkuje Emily), podarował jej swojego jaguara, a nawet szarpnął się na stworzenie jej domu mody. Niech mnie kule biją, albo koleś ma gest, albo jest AD.
I choć Lucas jest w mojej top 3 podejrzanych, to nie o nim będzie ta teoria.


5. Charlotte DiLaurentis

I tak oto doszłam do postaci, którą typuję na AD.
Charlotte DiLaurentis, właścicielka Carissimi Group. 
Nie wiem, czy pamiętacie, ale swego czasu, Charlotte stała się dobroczyńcą Hanny i wysłała jej czek na poczet przyszłych studiów. Zresztą, mogę się założyć, że Cece finansowała wiele osób. Jedną z nich najwidoczniej miała być także Jenna, której Charlotte (rzekomo) obiecała ufundować operację wzroku.


Może zdążyliście się już przekonać, że moją aktualną top 1 teorią jest właśnie motyw, iż Charlotte wcale nie zginęła. A wszystko jest częścią jej szalonego planu. 

Przy spisywaniu wrażeń z odcinka 7x13, dodałam adnotację, iż w osobnej notce napiszę, dlaczego według mnie AD tak bardzo mści się na Hannie.


Wydaje się, że AD nie wykonywało ostatnio żadnych gwałtownych ruchów wobec Kłamczuch (poza Han). Nic wykraczającego poza zadania z gry. 
Zatem jaki jest cel grania w zabójczą grę, skoro nie dla wszystkich funkcjonuje system: wygrasz-nagroda, przegrasz-kara? Skoro AD rozpoczęło taką zabawę, to powinno trzymać się zasad i nie oszukiwać systemu. 
Jeśli Hanna zmaści swoje zadanie, wtedy okej. Ma powód do zostania ukaraną. 
Jednak w przypadku Calebowej, nie zdążyła jeszcze zagrać, a AD już zaczęło ją karać. W takim razie, sama pewnie miałabym ochotę olać taką zabawę, skoro i tak byłabym non stop karana :P

Przejdę jednak do meritum rzeczy: 
Sądzę, że AD karze Hannę poza "oficjalnym obiegiem", ponieważ mści się za śmierć Rollinsa. A jedynie Charlotte zależało na tym człowieku. Reszta osób w ogóle go nie znała za bardzo. Przybył nie wiadomo skąd i po co. Właściwie to wyskoczył jak diabeł z pudełka.

W szkole dla niewidomych, AD mogło celować w Hannę, a nie w Spencer. Postrzał mógł być przypadkiem, ale równie dobrze mogło chodzić dokładnie o Spencer, ponieważ jak wiemy, AD jest posiadaniu wideo, na którym Hanna i Spencer rozgrzebują miejsce pochówku Elliotta.


Sądzę, że Charlotte początkowo chciała zabawić się Kłamczuchami jak za starych dobrych czasów, ale nie przewidziała, że gdzieś w trakcie dojdzie do morderstwa jedynej osoby, która kochała ją za to, kim naprawdę była. Zatem teraz Cece aka AD, ma powód do zemsty na Kłamczuchach. I stąd przejście samej siebie w stworzeniu tak genialnego zła, jakim jest ta gra. 
Ale toteż miała powody ku takiej kreatywności, tak jak wspominałam. Zmotywowała ją śmierć miłości życia.


Przypominam także, że Charlotte już wcześniej była cięta na Hannę i gdy miała kogoś wrobić w morderstwo Wildena, oczywiście padło na rodzinę Marin. A później to Hannę jako pierwszą, Big A wmanewrowało we współudział w morderstwie Mony.


Teraz AD bawi się w jakieś głupie kradzieże sukienek, co jest zwyczajnie złośliwe. 
Czyli krótko mówiąc, to cała Charlotte, która wiecznie była zazdrosna o innych, ponieważ poświęcano jej mniej uwagi/miłości i spędziła większość życia w Radley. Taka wredna kradzież sukienki to pójście tą samą pokrętną logiką Cece, co ,,Gnębiłam je latami i byłam paskudna, bo były złymi przyjaciółkami, więc to ja musiałam je ukarać w twoim imieniu, Ali. No i co z tego, że byłam dla nich wredna? Przecież żadnej nie zabiłam. Wjechałam w dom Emily, ale nic się jej nie stało. Jason też przeżył upadek z windy. Więc, o co te pretensje?"


Widzę także pewną analogię w scenach, kiedy w odcinku 7x12, AD prawie przewierciło Hannie dziurę w mózgu, i kiedy Big A niemalże rozcięło Emily na pół w odcinku 4x12.

OBIE SCENY POCHODZĄ Z 12 ODCINKÓW, choć z różnych sezonów. PRZYPADEK? NIE SĄDZĘ.

Wydaje mi się, że AD kierowało się taką samą logiką, co Charlotte:
,,No i co z tego, że niemalże zabiłam Emily? Przecież przeżyła."
,,No i co z tego, że chcę, żeby wszystkie dziewczyny ukończyły moją grę. Przecież koniec końców nie trafiłam Hannę w głowę tym wiertłem. Gdybym trafiła, to wtedy bym się martwiła o zmianę planu."


Wszystkie figurki Kłamczuch, pokazują ich dawne wersje. A wiemy doskonale, że Cece miała dziwną obsesję na punkcie lalek i tylko ona pragnęła sprowadzić dziewczyny do ich starych wcieleń. Właśnie, dlatego w Dollhouse kazała Arii pofarbować włosy na różowo, a resztę poprzebierała w ciuszki zgodnie z tym, co było kiedyś.
Ostatnio, Charlotte nie udało się doprowadzić swojej gry do końca i sprowadzić Ali w żółtym topie do Dollhouse, ponieważ Kłamczuchy podpaliły bunkier, więc ma to sens, iż Charlotte rozpoczęła grę od nowa i tym razem pragnie doprowadzić sprawy do końca.


Ogółem stworzyłam już jedną sporą teorię o Charlotte, którą nazwałam "Legenda nadal żyje". 
Zatem podsyłam do niej link, żeby się zbytnio nie powtarzać.

CECE TO AD

Polecam także obejrzeć filmik, w którym sama aktorka powiedziała, że nie może zdradzić, czy jej postać na pewno nie żyje:



Wypunktuję tylko parę rzeczy, dla których uważam, że Charlotte mogła przeżyć i zostać AD:

A) To wariatka, a z tym nie ma, co się sprzeczać.

B) Jest geniuszem. Przez wiele lat z sukcesem prowadziła swoją grę. Czemu miałaby z niej zrezygnować, skoro doskonale wiemy, że wcale nie chciała zostać uleczona i wrócić na łono rodziny?

C) Cece jest osobą, która chciałaby stworzyć intrygę nad intrygami. Okpić wszystkich, sfingować swoją śmierć i latać tuż pod ich nosami w maskach.

D) Noszenie masek może być manifestacją tego, jak Cece przeszła przemianę z mężczyzny w kobietę. Pod maską może być zarówno kobietą, jak i mężczyzną. Kim tylko zechce.

E) Może Cece chciała zrestartować grę, ponieważ stara jej się znudziła. A teraz miała do pomocy Elliotta, więc mogła więcej zdziałać.

F) Bardzo łatwo, Charlotte i Elliott mogli zabić przypadkową dziewczynę, nałożyć jej maskę Cece (tak jak kukle Hanny) i podrzucić jej ciało na trawniku przed kościołem. Maska wystarczyła, ponieważ Toby tylko rzucił okiem i zidentyfikował zwłoki. W kostnicy mogło dojść do przekrętu, przekupienia koronera. A na pogrzebie w trumnie umieszczono Cece, która zażyła lek na odrętwienie. Nie widzieliśmy, żeby później grzebano zwłoki, więc równie dobrze, ktoś mógł ją potem zabrać.

G) "After Death", czyli ,,Po Śmierci" to byłoby idealne określenie dla Charlotte jako AD.

H) "Anonimowy Darczyńca" także idealnie pasuje do Charlotte.

I) AD słucha klasycznych piosenek i takich, które leciały w Dollhouse. Np. ,,Whistle While You Work". Cece lubiła klasyki i to Cece zarządzała wtedy w Dollhouse.

J) Ktoś kupił hotel w Radley. Ktoś, kogo nie znamy, ale możliwe, że pochodzi z Londynu, ponieważ tam udała się Ashley Marin na konferencję. Właściciel Radley jest tak samo anonimowy jak nasz Anonimowy Darczyńca. Sądzę, że Charlotte mogła podarować forsę z Carissimi Wrenowi, żeby wykupił w jej imieniu Radley. Dogadali się jakoś po tym, jak Cece zdradziła Wrenowi prawdę o Melissie i pogrzebaniu Bethany.

K) Charlotte mogła chcieć zwabić Mary Drake do Rosewood poprzez sfingowanie swojej śmierci. Według wersji Jenny, nawet wszechmocna Cece nie mogła odnaleźć swojej matki. Zatem możliwe, że Charlotte liczyła, iż jeśli sfinguje swoją śmierć, wtedy stanie się o niej głośno i może, wtedy Mary Drake uzna, że warto powrócić do Rosewood.

L) Marlene lubi takie zagrywki. Dla niej "plot twist" to całkiem coś innego, niż dla nas.
Po ujawnieniu Big A, zareagowałam dokładnie jak ksiądz Skarga.

M) Dodatkowo, wydaje mi się, że ma to jakiś tam sens, żeby nie wprowadzać nowego złoczyńcy/mściciela i stwarzać kolejnych luk w fabule PLL. Pewnie byłoby prościej, gdyby okazało się, że Charlotte żyje i tylko kłamała w paru kwestiach w trakcie swojego wielkiego ujawnienia nr 1. Tylko po to, żeby mogła sprostować te sprawy i załatać luki w fabule w trakcie wielkiego ujawnienia nr 2.


***
I to by było na tyle.
Dajcie znać, co sądzicie o mojej teorii i pójściu tropem "Anonimowego Darczyńcy". A może chcecie stworzyć własne mini teorie na temat reszty osób z listy? Piszcie w komentarzach, a chętnie poczytam ;)

xoxo
LR

34 komentarze:

  1. Czytam sobie te wszystkie teorie o 2 w nocy i aż dopada mnie jakiś taki sentyment, że jeszcze tylko 7 odcinków i koniec. Z jednej strony ile można uganiać się za A i A.D, prędzej czy później ten serial zmieniłby się w modę na sukces XD Ale z drugiej strony jednak będzie mi tego brakowało... Kim jest A? Kim jest A? Każdy podejrzany, a zarazem każdy odpada i ostatecznie pojawia się takie WOW, co tu się stało :D Powiem szczerze, że pokładam ogromne nadzieje w finałowym odcinku i liczę na to, że się nie rozczaruję. Mam nadzieję, że uzyskamy odpowiedzi na wszystkie pytania i, że Marlene jakoś umiejętnie, a nie sztucznie połączy nasze pary :') Czego jestem najbardziej ciekawa? Oczywiście rozwiązanie całej sprawy z A.D, kto na to nie czeka? I jak potoczą się losy Emison! Mówcie co chcecie, ale shippuje i uwielbiam Emison! Emily zawsze kochała Ali bez względu na to jaka była i doczekaliśmy momentu, w którym to Alison stara się o Emily (czyż to nie piękne? :D)
    A tak btw, to byłoby super, gdyby po finale pojawiły się tutaj jakieś takie wspominki albo taki długi post podsumowujący cały serial, bo tak wiele się wydarzyło przez te 7 sezonów, że już zapomniałam co, gdzie, i jak :') W wakacje planuję obejrzeć wszystko od nowa i to będzie takie, moje ostatnie pożegnanie z PLL hahah
    A co do samej teorii, powiem krótko- Mocno trzymam się tego przekonania, że Charlotte żyje i gdyby to nie było Pretty little liars i Marlene, którą znam od 7 sezonów to byłabym tego pewna w 100%. Jednak z racji tego, że ten serialik jest zbudowany z absurdów to czekam na jakieś zaskoczenie. Chociaż myślę, że nawet jeśli Charlotte żyje to i tak będziemy zaskoczeni :D
    "-Jak długo jeszcze może trwać PLL?!
    -How about forever? " 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet po zakończeniu pll, pewnie jeszcze jakiś czas blog będzie funkcjonował i może właśnie pojawią się wspominki i posty o dalszych karierach aktorów pll. Pewnie nie będę miała czasu na nic więcej, zatem to idealne rozwiązane :)
      To dobrze, że nie ja jedna tak myślę! Ale w sumie racja. Jak sądzisz, że coś jest w miarę logiczne to na pewno tak nie będzie. Jak z Wrenem :D Zobaczymy.

      Forever to nie, bo przyjdzie nowe pokolenie jak w Modzie na Sukces i będzie powielać błędy rodziców xD

      Usuń
    2. Justyna, powiem ci że ja też zaczynam lubić Emison. Nigdy nie byłam ich wielką fanką, ale Ali jest moją drugą ulubioną kłamczuchą (chociaż teraz ją trochę zepsuli) zaraz po Spencer i po tym wszystkim co Ali przeszła to mama wrażenie, że tylko Em ją naprawdę kochała. Shippowałam ją nawet z Elliottem, wydawali się szczęśliwi, Ali była taka szczęśliwa, szkoda że ten okazał się tym złym, chociaż było to do przewidzenia. Chociaż Lorenzo też był spoko, nawet nie pamiętam czemu się rozstali.
      Ja już zaczęłam oglądać z siostrą od początku i jesteśmy w połowie 3 sezonu, czyli mojego ulubionego! Powiem ci, że wiele wątków nie pamiętałam albo myślałam, że były kiedyś indziej. Ten serial, mimo tak skomplikowanej fabuły to zawsze będzie jednym z moich ulubionych, jak nie ulubionym. I czuję, że często będę do niego wracać, niezależnie jak się skończy. Jak dla mnie mógłby trwać wiecznie :D

      Usuń
    3. A co do Emison to nawet jeśli zaczynam ich lubić to mam nadzieję, że teoria że AD wczepiło Ali jajka Em i to dziecko jest Emily jest tylko bujną wyobraźnią fanów, bo jak dla mnie to jest obrzydliwe, mogliby w wszelaki inny sposób połączyć tą dwójkę a nie poprzez wspólne dziecko. Już wolałabym żeby to dziecko było Elliotta, ale Em postanowiła zostać jego zastępczym ojcem, bo kocha Ali a nie dlatego że to tak naprawdę ona jest matką tego dziecka xD Serio to przesada, jak mają być razem to dlatego, że stwierdzą że od zawsze się kochały a nie że połączył ich jakiś chory plan AD w postaci zrobienia im dziecka XD

      Usuń
    4. Widzę fanki Emison :D więc się dołączę! Moją ulubioną parą przez bardzo długi czas był Haleb, ale po związku Caleba ze Spencer już nie patrzę na nich tak jak dawniej xd Relacja Ali i Emily jest interesująca i to też przez wzgląd na kawał czasu, przyjaźniły się od zawsze , jednakże bystre oczko wychwyci zupełnie odmienny stosunek Ali do Emily niż do innych dziewczyn lub nawet swoich miłosnych zainteresowań. Każdy wie, że Emily od zawsze kochała Ali i miała ją w sercu niezależnie od tego z kim była (a trochę dziewczyn jednak obskoczyła :v) co do Ali to myślę,że ona też od dłuższego czasu darzy Emily uczuciem tylko po prostu sama nie wie jak ma sobie z tym poradzić co widać w obecnym sezonie na każdym kroku no i ta jej zazdrość już dużo wcześniej, delikatne gesty no coś było, zresztą sama to przyznała w 5 sezonie. Teraz czekam na ich rozmowę na temat swoich uczuć, która jeśli wierzyć spoilerom ma mieć miejsce w 15 odcinku.
      A wracając jeszcze do tego, że AD wszczepiło Ali jajeczka Em to ja również odnoszę się sceptycznie do tego pomysłu, mam nadzieję, że Marlene wymyśliła dużo bardziej wiarygodne rozwiązanie ich wątku ;)

      Usuń
    5. No wreszcie ktoś kto shippuje Emily z Alison! Wkurza mnie tylko to, że Hanna i Caleb szybciutko znów razem, Aria z Ezra zaręczeni (pomijając drobne przeszkody to jednak są razem), śmierć Yvonne to drzwi otwarte to ponownego połączenia Toby'ego i Spencer, a Emison cały czas jakiś taki nieobecny XD Niby widać tę chemię, ale w dalszym ciągu to tylko przyjaźń, sceny zazdrości i pocieszenia, chce wreszcie scenę, która rozwieje te wszystkie wątpliwości, a nie takie podchody jak dotychczas XD Co do dziecka Alison, dla mnie jest to jedna wielka zagadka, po pierwsze niewiadomo czy to serio Rollins jest ojcem, czy Ali zdecyduje się urodzić to dziecko i czy jeśli tak to czy to nastąpi 'na naszych oczach'i jeszcze weźmy pod uwagę to, że nikt nie wie o jej ciąży oprócz Emily, dlatego jestem ciekawa jak to się skończy.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Niby tak mało napisane, a tak wiele mówi xD

      Usuń
  3. Będę bardzo niezadowolona i rozczarowana, jeśli to będzie Cece. Szlag mnie trafi... :O :P Więc Lily wymyśl jakąś inną teorie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też by mnie szlag trafił, ale już przełączyłam uczuciowy-pll pstryczek jak wampajery z TVD i nie rusza mnie to :D
      O kim chciałabyś teorię?

      Usuń
    2. obojętnie byleby nie CECE :D hihihihihihihi
      najbardziej podoba mi się teoria z Melissą

      Usuń
    3. PS. CO DO WAMPIRKÓW to ich zakończenie też mnie zmiotło z podłogi... z zażenowania :D// koktajl

      Usuń
    4. Pamiętam te nasze debaty, czy w tym niebie można wpadać z wizytami do kogoś :D

      Usuń
    5. hahaha, no bo to ciekawe jest - a jak zwykle zostawili nas bez odpowiedzi na najważniejsze pytania :D
      Teraz z PLL też tak będzie :D // koktajl

      Usuń
  4. Gdyby Cece była A to było by śmieszne bo tym razem miałaby powód :D nie tak jak za pierwszym razem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musieli rozjechać Elliotta jak kota na drodze, żeby tym razem dać jej w miarę dobry powód haha xD

      Usuń
  5. A.D miał być ktoś z 1 sezonu. CeCe nie było wtedy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak dla mnie to takie gadanie, gadanie. Keegan też gadał, że Big A to osoba z pierwszego sezonu, a Cece wtedy nie było i została Big A.
      Nie należy wierzyć we wszystko, co ci powiedzą. Tak samo Keegan sugerował, że Toby nie żyje, wszędzie to gryzmolił i proszę bardzo.
      Poza tym, teoretycznie Cece nie widzieliśmy w pilocie, ale była tam. To znaczy pilot zaczyna się od zniknięcia Alison, czyli "Tamtej Nocy". Nie pokazano nam Cece, ale ona tam była i trzepnęła Alison kamieniem w głowę. Ja bym nazwała to luką, którą można dopasować do swoich potrzeb

      Usuń
    2. ostatnio Marlene na tweeterze odpowiedziała komuś na pytanie od kiedy powinniśmy patrzeć na jakiejś wskazówki o A.D. i odpowiedziała, że od momentu śmierci Charlotte.

      Usuń
  6. Jak dla mnie to najgorsze z możliwych rozwiązań. Kolejna postać cudownie ożyje i okaże się dobrze się bawi rujnając życie kłamczuch? Gdyby nie poprzednie takie akcje np z Moną to wtedy byłoby zaskoczenie. Aleniestety, muszą przyznać Ci rację, na Charlotte rzeczywiście jest dużo wskazówek. Teraz miałaby motyw by być AD ale nie oszukujmy się, takie zakończenie nie spodobało by się fanom. Zero zaskoczenia i kolejny raz Marlenka robi z fanów debili wmawiajac coś a później okazuje się to nieprawdą. Podsumowując CeCe jako A nie jest dobrym pomysłem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogółem ja nie byłabym zadowolona z Cece jako AD, ale jest moja teorią top 1, bo nie mam szczęścia :P
      Ujawnienie Cece jako Big A nadal jest wielką zadrą w moim sercu. Byłam bardzo zła i nie podobała mi się ta historia, ale trzeba pogodzić się z tym, że wyszło jak wyszło ;(

      Usuń
  7. Wiedziałam, że zostawisz Charlotte na koniec haha. Zgodzę się z poprzednikami, że takie zakończenie byłoby rozczarowaniem, chociaż z drugiej strony chciałabym zobaczyć jakąś jeszcze scenę pomiędzy nią a Spencer, w której ta wyjaśniłaby dlaczego torturowała własną siostrę.
    Jednak jakaś część mnie chce wciąż wierzyć iż to co mówią aktorzy jak i sama Marlene jest prawdą i ujawnienie AD będzie czymś wielkim. Nawet ci powiem, że w to wierzę, że jednak tym razem tak bardzo się nie rozczarujemy. Keegan ostatnio coś powiedział, że po ujawnieniu AD możemy wręcz wrócić do pierwszego sezonu. Dlatego ciągle jestem przekonana, że to ktoś inny jest AD. A co do samego skrótu to przytoczę mojej siostry teorię a propo tego co oznacza ten skrót... ezrA fitzgeralD = AD! I powiem wam, że jestem nawet w stanie w to uwierzyć.
    Moje top 3 podejrzanych o bycie AD to:
    1) Ezra - dużo rzeczy na niego wskazuje jak widać
    2) Jason - być może on nigdy nie był z Charlotte, tylko razem pracowali
    3) Wren - zaczynam wierzyć, że był bratem Charlotte po ojcu. Wiemy, że jego ojciec był kiedyś w jakimś psychiatryku, więc może to było Radley gdzie poznał Mary. Mary wspomniała, że zaznała w tym miejscu mimo wszystko wiele czułości. Żeby było jasne, on i Spencer nie są pod żadnym względem spokrewni, mieli tylko wspólną siostrę XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałaś, bo już tak mnie znasz :D Też chciałabym jakąś scenę Spencer i Charlotte. Byłaby epicka!!!
      Ja podchodzę z dystansem do cudownego finału, bo już tak samo Marlene mówiła o ujawnieniu Cece. Że będzie płacz, wielkie współczucie i inne takie, a ja po prostu szczęki z podłogi nie mogłam pozbierać, bo taki szok i tyle :D
      Widziałam kiedyś takie teorie, że Ezra to AD właśnie na podstawie ostatnich literek jego imienia i nazwiska. Też mogłoby tak być, bo ja to nigdy mu zbytnio nie ufałam. Szczególnie po tym jak szpiegował dziewczyny tyle lat ;/

      U mnie top 3 to Charlotte, Lucas i Melissa.
      Ale za Wrenka bym się nie obraziła! <3 Chociaż ja sądzę, że Wren jest krewnym Bethany Young.

      Usuń
  8. Muszę przyznać, że twoja teoria przemawia do mnie, chociaż bardzo, ale to bardzo nie chciałabym, żeby to Cece okazała się mózgiem całej operacji :v
    Pamiętam jaka byłam rozczarowana jej historią, liczę na to, że teraz rozczarowanie zastąpi szok i niedowierzanie, jedynie w pozytywnym tego słowa znaczeniu XD Kiedyś baaardzo chciałam Wrena, jeeejku moja wyobraźnia właśnie pomknęła w stronę jego w czarnej bluzie, mhrrrr *.*
    Ale na chwilę obecną jest go zdecydowanie za mało, więc zadowolę się tym, że będzie jedynie częścią całego przedsięwzięcia :3
    Wracając do Cece ma to sens, ale po prostu nie trafia do mnie pomysł przywrócenia kolejnej postaci z grobu. To już nie będzie żadne zaskoczenie moim zdaniem, większość fanów będzie na to przygotowana.
    Narazie obstawiam Mellisę , może gdyby przedstawili jej historię w przekonujący sposób to bym to kupiła :D Lucasa nie chcę bardzo, kolejny cios dla Hanny :< ale jednak jest podejrzany nie powiem, że nie. Wyobrażenie sobie Paige jako AD mnie bawi niesamowicie XD Już słyszę jej wytłumaczenie: 'No tak widzisz Emily to wszystko przez Ciebie! A mówiłam, żebyś nie dała się wciągnąć w tę dramę z Alison, mogłaś razem ze mną odjechać na moim rowerku w stronę zachodzącego słońca...' *rozmarzona minka * NO NIE I JUŻ XD
    Sporo osób też stawia na Ezrę, jest pewien blog, który osobiście bardzo lubię i ma ciekawe spostrzeżenia na temat Ezry, jednak myślę, że partnerzy kłamczuch odpadają. Aria pewnie będzie udawała tylko, że przeszła na ciemną stronę, więc nie.

    Podsumowując, niech sobie będzie ktokolwiek, byleby jego performance została wyjaśniona i poparta logicznymi powodami/dowodami, niech nas zaskoczy Marlene pozytywnie, zasłużyliśmy w końcu na to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obstawiam Charlotte jako AD, ale ni cholery nie chcę, żebym tak to wyszło. Po prostu wiem już jaka jest Marlene i jej dziwne pomysły :P
      A Wrena też kiedyś bardzo chciałam na Charlesa i swego czasu przeglądałam fajne przeróbki wideo z nim jako Charlesem. Nie teorie, tylko zwykłe filmiki. Zatem polecam ten: https://www.youtube.com/watch?v=BLIRU8XnFEo
      Jest świetny! I ten moment, gdy Kłamczuchy dowiadują się, że to Wren i przypominają sobie z nim sceny. Cudo <3

      W Lucasie jest coś dziwnego. Zawsze jak pojawia się w mieście to coś się pier***i za przeproszeniem. Albo jego mieszkanie wysadza Arię, albo Caleb trafia do szpitala. I nadal pamiętam jak w 2 sezonie powiedział do Mony, że Ali jeszcze dostanie za swoje. Tak zawzięcie obiecywał zemstę, a jakoś w końcu niby nic nie zrobił. Ale zobaczymy. Oby to nie on, bo lubię tego czopka :D
      Też sądzę, że Ezra odpada mimo wszystko. Laski i ich partnerzy będą mieć happy end na bum cyk cyk.

      Usuń
  9. a co z tym faktem,że w Doll House był jakiś facet, co Spencer była z nim w pomieszczeniu? :D Niby wtedy mówiliśmy,że Charles, ale nie wiedzieliśmy,że jednak Cece będzie chciała być chłopczykiem :D //
    Ja szczerze mówiąc nie byłabym jakoś super zadowolona jakby znowu Cece była A.D - taki odgrzewany kotlet. Tak samo z Moną. Wiem,ze to spójne do historii i może jakoś by to wytłumaczyli, ale jakoś mam do tego mieszane uczucia :D
    Ale zgadzam się z tym,że ewidentnie ktoś ma coś do Hanny, bo gra nie fair wobec niej.
    Nie wiem już co myśleć o tym serialu, koniec za kilka odcinków, a jakoś nie czuje tego :D /koktajl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czort wie, co to było w Dollhouse. To mógł być Noel albo zwykły statysta. Któż to wie? :D
      Też nie byłabym zadowolona z Charlotte ani Mony. Z Mony to już w ogóle byłabym wściekła, że nie podarowano jej szansy na odkupienie tylko znów zmienili w świruskę. Nie pozwalam ;p
      Ja czuję już ulgę, że to się skończy i nie będzie użerania się z różnymi kosmitami xD

      Usuń
  10. A jakie jest twoje top 5 na A.D Wiem,że pierwsza to CeCe,Lucas jest w pierwszej 3,a dalej?------Arek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 - Cece
      2 - Melissa
      3 - Lucas
      4 - Paige
      5 - Wren

      Doszłam do wniosku, że wszystkie Kłamczuchy i ich partnerzy dostaną happy end. Szczególnie, jeśli Marlene chciałaby za 2 lata wrócić do PLL i nagrać jakiś film z tym, co było później.
      Mnóstwo pobocznych postaci typu: Eddie Lamb, Pastor Ted, Addison, Sydney zwyczajnie nie ma sensu, żeby zostali finałowym AD po tylu latach tego wszystkiego.
      Mona mogłaby być podejrzana, ale sądząc po tych wszystkich wywiadach, że Mona w finałowej scenie nic nie mówi tylko idzie gdzieś szczęśliwa i innych plotkach, po prostu nie sądzę. Ona pewnie też dostanie w końcu happy end. Pokaże, że złoczyńca może zostać odkupiony i stać się bohaterem.

      AD prawdopodobnie jest niskie. Sądząc po wzroście kamerdynera, który kręcił się po Radley. Mógł to byś statysta, ale niekoniecznie. A niska jest właśnie Charlotte, Lucas i bodajże Wren też nie jest wysoki. Dlatego jeśli mam obstawiać top 5, to są moje typy ;)

      Usuń
  11. Zapraszamy na nasz serwis oceniający tabletki na odchudzanie- https://biodyne.org/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sprawdź konto firmowe w banku na alior bank konto bankowe

    OdpowiedzUsuń
  13. skincell mole and skin tag remover - What are the benefits of skin cell pro? I was looking for a cure-all product to use on my face that would make my problem go away. My face had always been prone to acne and had several scars from acne. However, my skin was dry, and the acne had largely disappeared. I didn't have any breakouts, yet I decided to give skincell pro a try. I read several reviews online and was intrigued by the positive feedback I got from others.

    OdpowiedzUsuń
  14. skincell pro review promotion: https://lyncvoiceuc.com/

    OdpowiedzUsuń