niedziela, 21 maja 2017

Opis odcinka 7x16 - mini teoria o Mary Drake

Zapraszam do zapoznania się z krótkim opisem odcinka 7x16.

W środku znajdziecie moją mini teorię na temat Mary Drake, jej potomstwa i możliwych powodów chęci zemsty na Hastingsach.

Odcinek nazywa się ,,The Glove That Rocks the Cradle" i zostanie wyemitowany 30 maja 2017 r.



Jako że Detektyw Furey jest blisko odkrycia, co tak naprawdę przytrafiło się Archerowi Dunhillowi, Kłamczuchy łączą siły, żeby chronić jedną ze swoich. 
Hanna kontynuuje wewnętrzną walkę z myślą, że Lucas może mieć coś wspólnego z A.D. Nawet w obliczu coraz większych dowodów. 
Emily zaskakuje Ali gorącym gestem, który zostaje zniweczony przez intrygi A.D. 

Kłamczuchy łapią trop, gdzie pierwotnie mógł zrodzić się pomysł na grę.


Tytuł odcinka odnosi się do amerykańskiego thrillera psychologicznego z 1992 roku pt. "The Hand That Rocks The Cradle". Opis filmu: ,,Fabuła skupia się na intrygach mściwej, psychopatycznej niani, która chce zniszczyć naiwną kobietę i ukraść jej rodzinę."



GŁÓWNA OBSADA: 
Troian Bellisario - Spencer Hastings
Ashley Benson - Hanna Marin
Lucy Hale - Aria Montgomery
Shay Mitchell - Emily Fields
Janel Parrish - Mona Vanderwaal
Sasha Pieterse - Alison DiLaurentis

WSPIERAJĄCA OBSADA:
Tyler Blackburn - Caleb Rivers
Ian Harding - Ezra Fitz
Brendan Robinson - Lucas Gottesman
Julian Morris - Wren Kingston
Nicholas Gonzalez - Marco Furey
Klea Scott - Jillian Howe

***

Oglądałam ten film i muszę przyznać, że ta niania była naprawdę szalona. Żeby pozbyć się ogrodnika, który mógł wydać jej niecne postępki, włożyła do jego szuflady bieliznę córeczki rodziny, u której pracowała. Po prostu zrobiła z niego pedofila. A takich akcji było jeszcze więcej. Jednakże szalona niania miała "powód" (tak to nazwijmy) ku swemu zwariowaniu, ponieważ sama była w ciąży, ale straciła dziecko po tym jak jej mąż popełnił samobójstwo. Mąż Szalonookiej zrobił to właśnie przez kobietę, u której później ta podjęła się opieki nad dzieckiem. Także w tym wszystkim chodziło o zemstę.

I tutaj przyszły mi na myśl słowa Mary o tym, że Hastingsowie zasłużyli sobie na zemstę z jej strony. Może Hastingsowie byli powodem, dla którego Mary straciła wcześniej jakieś dziecko i dlatego chciała spłodzić kolejne (Spencer) w jak to nazwała ,,akcie zemsty".

A co jeśli Mary naprawdę urodziła bliźniaki Charlesa + dziewczynkę, a później Spencer? I właśnie Charlesa/Charlotte wykradła jej Jessica, a dziewczynkę t.j. Melissę wykradli Hastingsowie? Może dlatego Mary chciała spłodzić kolejne dziecko z Peterem, żeby tym razem to ona im je odebrała? Ciężko nadążyć za tokiem myślenia szalonych osób.

Ach, chyba wyobraźnia trochę mnie poniosła ;)


Gif pochodzi z zaprezentowanego w notce filmu.
Cytat: ,,Daj mi moje dziecko albo roztrzaskam ci czaszkę".

xoxo
LR

4 komentarze:

  1. Teoria ciekawa aczkolwiek watpie aby Melissa była córka Mary aczkolwiek faktycznie Mel i Cece są nawet podobne do siebie, szczególnie przy tej kłótni gdzie Jason ich widział. Wydaje mi się, że tytuł może naprawdę nawiązywać do tego filmu i sytuacji Mary i Hastinsow. Prawdopodbnie to właśnie w tym odc Mary wróci na dobre dlatego zdziwiłam się że nie zobaczyłam wymienionego nazwiska Andrei w obsadzie... Mi się wydaje że może Peter był adwokatem, który pomógł Jessice odebrać Mary Charlesa albo to on postarał się aby Mary trafiła spowrotem do Radley. No chyba, że jest coś jeszcze o czym nie wiemy hm. Skoro oglądałaś film to powiedz czemu mąż tej nianki popełnił samobójstwo? Co zrobiła mu kobieta tej drugiej rodziny? Czy był w niej zakochany czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mąż tej Szalonej był ginekologiem, a Claire (ta druga kobita) oskarżyła go o molestowanie, bo w trakcie pracy facet miał trochę zbyt lepkie ręce. Sprawa wyciekła do prasy i ginekolog po prostu nie podołał tej presji, że został zbrukany w oczach opinii publicznej. Dlatego się zabił, a Szalona była wtedy w ciąży i z tego szoku poroniła. Dlatego potem chciała się zemścić na kobiecie, która oskarżyła jej męża o molestowanie i zrujnowała jej rodzinę. Szczególnie, że ta Claire potem urodziła zdrowe niemowlę i Szalona pomyślała sobie, że jak to tak? To ona straciła męża i dziecko, a ta druga żyje szczęśliwie.

      Ogółem jednak bardziej położony jest nacisk na to, że ta Szalona opiekunka chciała przejąć tę rodzinę dla siebie. Ona miała takie schizy, że nie tylko pilnowała niemowlaka Claire, ale też po cichaczu karmiła go swoim własnym mlekiem. I ten właśnie ogrodnik zauważył to, że ona dokarmia nie swoje dziecko, dlatego Szalona wrobiła go w pedofilię. Potem był straszny cyrk, bo chciała zabić tę Claire. Ale ja to już tak nie pamiętam całości, bo to film z 1992, a wtedy to ja się urodziłam. Zatem mogłam oglądać go ostatnio jak miałam 13-14 lat? :D

      Ale z pewnością jest to jakieś odniesienie do Mary. Może też do sytuacji z niańczeniem dziecka - Teddy'ego - przez Jessicę, gdzie chłopiec zginął.

      Usuń
  2. Spencer jest dzieckiem Mary, to nie podlega dyskusji, ale czy ktoś pamięta jak w początkowych odcinkach 7 sezonu Mary po raz pierwszy odwiedziła Spencer i patrząc na jej zdjęcie z Melissą powiedziała, że wyglądają prawie jak bliźniaczki? Zastanawia mnie czy Melissa to także córka Mary XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mnie też ;p Bo mam wrażenie, że Spencer była trzecia, a pierwsze były bliźniaki, czyli Charlotte i ktoś :)

      Usuń