sobota, 20 maja 2017

Outfity 7x14

Cześć. 
Wyjątkowo - w zastępstwie Stalii - prezentuję Wam notkę z outfitami ostatniego odcinka PLL. 
Zapraszam do dyskusji na temat stylizacji naszych bohaterek.



S P E N C E R

1) 

Szczerze mówiąc... nie jestem pewna jak skomentować ten outfit. Jeansowa, pognieciona sukienka? Do tego kurtka w kratę z grubszego materiału i czerwone botki? Dobra, jednak powiem wprost: to straszny paździerz. Nie mam pojęcia, jakim cudem ktoś wpadł na połączenie takich elementów garderoby. Nikt mi nie wmówi, że to jest modne, eleganckie, czy seksowne. Totalnie "NOT".

Ocena: 0/5


2)

Patrząc na ten strój, odnoszę wrażenie, że całość jest bardziej w męskim stylu. Zdecydowanie odejmuje kobiecości. Koszula sama w sobie nie byłaby taka zła, gdyby usunąć z niej ten biały pasek. Aczkolwiek jako całość ze spodniami na gumce, nie komponuje się to zbyt pięknie. Strój na "NOT".

Ocena: 1/5


H A N N A

1)

Osobiście lubię koronki, ale w tej stylizacji nieco przeszkadzają mi tak bujne rękawy. Może nie znam się na modzie, ale coś ostatnio Hanna niezbyt się popisuje swoimi stylówkami, a jest przecież projektantką mody. To znaczy, jej outfity może i są "poprawne" w najlepszym przypadku, ale wielkiego szału nie robią (Poza sukienką, której projekt został skradziony przez A.D.)

Ocena: 3/5


2) 

Bardzo komfortowa i luźna stylizacja na co dzień. Całość wygląda dosyć harmonijnie, bluzka jest idealnie dopasowana do kurtki. Tak jak pisałam wcześniej, określałabym coś takiego "poprawną stylówką", co nie znaczy, że jest brzydka, zła itp. Outfit podoba mi się.

Ocena: 4/5


A R I A

1) 

Nie jestem fanką kolorowych, wzorzystych sweterków z bonusami np. wielkimi guzikami jak u Arii. Przypominają mi czasy podstawówki, kiedy większość rodziców ubierała swoje dzieci w podobne swetry ze wszystkimi bajkowymi wzorami jak leci np. ptakiem z Ulicy Sezamkowej, Tomem & Jerrym, Myszką Miki, Smerfami i do tego te grube, kolorowe rajstopy :D
Sweter Arii wygląda względnie "w porządku", ale bez rewelacji. Za to ma bardzo ładny kolor.

Ocena: 3/5


2) 

W trakcie opisywania tego outfitu, słuchałam pewnego skeczu i doleciał do mnie tekst ,,Co tam się dzieje?". Idealny opis tej stylizacji, ponieważ dzieje się tu całkiem sporo. Jasne jeansy, koronkowa bluzka z wielką kokardą i czarna bluza do tego. Muszę przyznać, że to całkiem ciekawa kompozycja i chociaż nie wiem do końca "jak to ugryźć", to jednak całość nie wygląda najgorzej. Przynajmniej Arii pasuje taki dosyć dziewczęcy outfit.

Ocena: 4/5


E M I L Y

Pamiętajmy, że Emily przy wyborze tej stylizacji kierowała się podstawową zasadą "Powąchaj. Jak jeszcze nie śmierdzi, to można nosić.". Mimo wszystko nie wyszło jej tak źle, prawda? Możliwe, że to proste połączenie, ale za to jakie komfortowe. Lepiej wyglądać zwyczajnie, ale "poprawnie", niż ekstrawagancko i być uznawanym za "dziwadło". A przynajmniej tak sobie wmawiam.
Dobór koloru elementów odzieży jest odpowiedni do karnacji i włosów Em, także całość oceniam na plus.

Ocena: 4/5


A L I S O N


Czy komuś jeszcze pojawiła się w głowie myśl ,,Zawsze mogło być gorzej?".
Alison wyglądała ładnie w tym odcinku (nie licząc tego podkoszulka z pierwszej sceny z Arią). Może nie jest to stylizacja na jaką osobiście bym się pokusiła, ale wyjątkowo pasuje do urody Alison. Outfit nie należy do serii "babcinych" ani szczególnie "pogrubiających" także w końcu mamy jakiś postęp względem garderoby Ali.

Ocena: 3,5/5

P A I G E 

1) 


Hmm, co tu dużo pisać. Po prostu szału nie ma. Ot zwyczajna, prosta stylizacja. Styliści nie za bardzo popisują się przy wyborze garderoby Paige. Zbyt ją postarzają, a na pewno odejmują kobiecości. Nie żebym miała "coś" do jeansowej kurtki, ponieważ sama posiadam podobną, ale jednak nie jest to zbyt wyszukany outfit.

Ocena: 2/5


2)

Na początku nie spodobał mi się ten outfit, ale po ponownym przyjrzeniu się, troszeczkę zmieniłam zdanie. Mimo wszystko krój marynarki i spodni jest całkiem ładnie dopasowany do sylwetki Paige. Wydaje mi się, że jednak lepiej spisałaby się tu jednolita koszula o jasnym odcieniu, niż taka z ciemnymi kratkami. Zbyt wiele tu szarości, całość trochę zlała się ze sobą, ale mogło być gorzej. Strój całkiem adekwatny do wykonywanego przez Paige zawodu.

Ocena: 3/5

***

Według mnie najlepiej w tym odcinku wypadły stylizacje: Hanna nr 2 i Emily. Takie chętnie sama bym włożyła. Najgorszy outfit to zdecydowanie Spencer nr 1. Najchętniej wymazałabym to z pamięci :P

A co Wy sądzicie o outfitach naszych bohaterek?

xoxo
LR

7 komentarzy:

  1. Nie zgodzę się z Tobą w przypadku dwóch stylizacji, no może trzech. druga stylizacja Spencer jest moim zdaniem najlepszą stylówką odcinka, lubię taką niewymuszoną elegancję i mimo, że strój nie podkreśla kobiecych kształtów Troian wygląda kobieco i z klasą, nie ubrałabym się tak na formalne spotkanie biznesowe, ale na nieformalne spotkania, np. ze znajomymi, już tak. ;)
    Co do Hanny, w tym sezonie jest tragicznie, ogólnie aktorka przytyła troszkę i styliści chyba nie ogarniają jak zachować dotychczasowy styl Hanny i ukryć co nie co. Nie twierdzę, że bardzo przytyła, ale zauważalnie. Co do pierwszej stylizacji, jeszcze ujdzie, mimo że nie jest to w moim stylu, Ashley nie wygląda źle, ale ta druga... podkreśla, że ta dziewczyna nie ma praktycznie wcięcia w talii, spodnie uwypuklają oponkę poniżej pasa i mogli by jej założyć stanik, a jeśli ma to dobrać lepszy bo cycki jej wiszą, ogólnie druga stylówka Hanny -5/5.
    pozdrawiam, KK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się nie podoba ta druga stylizacja Spencer jako całość, ale pojedynczo pewnie sama bym latała w takich portkach :P Koszula u mnie odpada, bo nie znoszę takiego koloru i takich dodatków jak ten biały pasek. Jednak gusta są różne :)
      A co do stylizacji Hanny nr 2 to mi się podoba, ponieważ patrzyłam głównie pod siebie, ale na Hannie wygląda dobrze jak dla mnie. Aż tak nie zwracam uwagę na talię u kobiet, jeśli mam być szczera :D Nawet nie zauważyłam, że coś jej tam wisi ani jakieś oponki. Ogółem ja oceniam raczej stylówki same w sobie, czy są spoko, czy nie. Bez wnikania w cudzą figurę, jeśli nie ma takiej potrzeby, bo co tam będę krytykować. Wszystkie dziołszki są ładne :D

      Również pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Ja jednak oceniam to inaczej ;) i nie chodziło mi o krytykę figury, tylko o to że moim zdaniem outfit powinien być dopasowany do kształtów.
      Nie każdy musi zauważać takie rzeczy, więc rozumiem, że ogólnie może Ci się stylówka podobać, bo na kimś innym na bank wyglądałaby inaczej, ale na planie mają stylistów od tego żeby aktorki wyglądały dobrze. Po tym co robią Sashy już widać, że nie wszyscy tam mają wyczucie, ale Ashley przed tym sezonem przeważanie wyglądała dobrze (jej figura się dobrze prezentowała, już nie wnikam w gust, bo nie zawsze miała ubrania w moim stylu), a to co robią teraz to aż jest przykre. Jeśli dodać to tego pierwszą stylizację Troian to może powinno się zmienić stylistę/stylistów.
      pozdrawiam ponownie, KK

      Usuń
    3. Właściwie to masz rację jak się zastanowić. Moda aż tak mnie nie interesuje, bo zwykle stawiam albo na prostotę/komfort albo na coś dopasowanego do sylwetki/seksownego i wszystko pięknie gra, haha :) Stalia lepiej ogarnia modowe trendy, więc pewnie wypowiedziałaby się coś więcej w tym temacie. Ale na pewno masz świętą rację, co do stylistów na planie PLL. To, co oni wyprawiają to żenada. W tej scenie, gdzie Kłamczuchy wpadaja do klasy Alison i mówią ,,On już tu jest", Hanna wyglądała tak ładnie, elegancko, profesjonalnie. Elegancko ułożone włosy, w końcu uczesane i do tego zgrabny kostium. Właśnie wtedy nabrali mnie, że Hanna nadaje się na projektantkę mody, bo naprawdę wygląda z klasą. A od jakiegoś czasu ubierają ją właśnie w takie średniawki, że o włosach już nie wspomnę. Alison ma jeszcze gorzej ze swoją garderobą. Spencer to różnie bywa. Czasem kreatywnie, a czasem paździerzowo. Tylko Emily w co się nie ubierze to praktycznie zawsze będzie "okej", bo to jednak proste, komfortowe, luźne outfity :D

      Usuń
    4. Ja też nie interesuję się tym co aktualnie jest modne, a ubrania wybieram do swojej sylwetki, bo nie wszystko co jest modne do niej pasuje, niektóre z modnych rzeczy mi się nie podobają. Dlatego na ten temat nie wypowiem się za bardzo i nie mam zamiaru oceniać. Ale niektóre rzeczy zwyczajnie nie pasują do konkretnych typów sylwetek i styliści PLL powinni chyba o tym wiedzieć :) poza tym powinni dobierać im ubrania żeby zakrywać niedoskonałości aktorek.
      I jeszcze jedna rzecz, ubierają dziewczyny w rzeczy które ze sobą nie współgrają. Nie mówię tu o Arii bo ona często ma pozornie niepasujące do siebie rzeczy połączone w fają całość. Ale np. pierwszy outfit Spencer, kurtka sama w sobie nie jest zła, połączona z ciemnymi rurkami, topem, botkami na grubym obcasie, w każdym razie ja bym się tak ubrała. Ale ta sukienka jest okropna.
      KK

      Usuń
  2. W tym sezonie Hanna jest ubierana tragicznie - prawie porównalnie do Ali [która i tak pozostanie dla mnie porażką modową ostatniego sezonu - choć stylizują ją coraz lepiej]. Pierwszy outfit Spence to też chyba żart, za to ten drugi - do latania po domku idealny.
    Stylizacje Arii i Emily w tym odcinku jak dla mnie w porządku, ten sweterek Arii mi się strasznie podoba, bo kolorystycznie to jest strzał w dziesiątkę, jeśli o mój gust chodzi. <3 No i Aria wygląda w nim bardzo dobrze, według mnie do niej pasuje. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Styliści wyrządzają krzywdę Han i Ali. Ale jaki to zbieg okoliczności, że te dwie kiedyś były królowymi stylu. W dodatku tak podobnymi do siebie, a teraz są ubierane średniawo :D
      Te spodnie Spence ze stylizacji nr 2 to ja bym właśnie chętnie włożyła tak do latania po domu, ogródku itp. Ale koszula to totalnie nie ten styl.
      Aria ma najlepsze stylizacje w tym sezonie, bo przejdzie na stronę A.D., więc ma sponsorowane przez niego outfity, haha.
      Mi w swetrze Arii nie podobają się tylko te guziki, ale kolorek zaiste piękny :)

      Usuń