niedziela, 7 maja 2017

Outfity 7x13

Cześć! Rozmowa o ciuchach z odcinka w rozwinięciu :)




S P E N C E R


Pomimo tego, że Spencer w tym odcinku powróciła do stylu klasycznego to przyznam szczerze, że podoba mi się! Biała basicowa koszula, jeansy i szara marynarka to świetne połączenie! Spencer przy Marco promienieje <3

Ocena: 5/5


 A R I A


W tym odcinku Aria spada z 1 miejsca na ostatnie. Osobiście nie lubię dekoltów, czerwonego i panterki. Aria nie wygląda w tym źle, ale totalnie to nie mój gust. Spodnie tylko fajne!

Ocena: 2,5/5


 E M I L Y

1)


Styl luźny pomimo tego, że brak w nim jakiegoś elementu kobiecego to podoba mi się. Każda z nas czasem (a nawet często) lubi nosić coś dresowego, bluzę z kapturem itp. Emily postawiła na ciemne kolory, jak dla mnie na plus!

Ocena: 4,5/5
 
 2)


I znowu strzał w 10! Piękna czarna kurtka jeansowa, ciemna bluzka i śliwkowe rurki. Dodatki to coś w moim stylu. Czarna torebka i tak zwany choker czy sznurówka (jak zwał tak zwał) na szyi ozdobiły całą stylizacje.

Ocena: 5/5

 H A N N A

1)
 

Piżama party ciąg dalszy. Co nie oznacza, że to coś złego. Błękitna bluza z kapturem, do tego biały t-shirt z  nadrukiem to zawsze dobra opcja do domu, szkoły czy wyjścia z przyjaciółmi gdzieś. Uważam, że Hannie do twarzy w tym stroju!

Ocena: 3/5


 2)


No niestety. Jak chwaliłam poprzedni outfit tak ten nie podoba mi się. Uwielbiam bomberki, ale moro to nie jest dla mnie "coś". Może dlatego, że ostatnio lubię ubrania bez wielkich wzorów :D
Bluzka jest fajna z dekoltem lace up, do tego fajne jeansy.

Ocena: 2,5/5


***

Moim zdaniem Emily w tym odcinku wyglądała świetnie. Tak jak od 3 odcinków zabrakło mi jej outfitów, ponieważ nosiła tylko strój trenera pływackiego tak teraz "wróciła" w wielkim stylu.
Tytuł najlepszego outfita wędruje do niej (numer 2). Najgorzej w tym odcinku ubrała się Aria. Pomimo tego, że ona wygląda w nim fajnie to nie jest to coś co kiedykolwiek bym założyła. 
W tym odcinku było dość fajnie jeśli chodzi o szafę dziewczyn! Byle tak dalej.

A jak Wasza opinia o tych outfitach? Jestem ciekawa :D




xoxo
Stalia

16 komentarzy:

  1. Spencer wygląda po prostu zabójczo i tutaj się z tobą zgodzę (pomimo że jestem zagorzałą fanką Spoby) że promienieje przy Marco :D chciałabym żeby nie zawiodła się na nim! a Hanna dla mnie wygląda w każdym outficie dobrze, Arii kurtka nie podoba mi się, Emily jak zwykle pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że to będzie na zasadzie "Marco jesteś świetny, ale zawsze kochałam Toby'ego"

      Usuń
    2. Ja też jestem Team Spory, ale tu jest prawda, że uśmiech nie schodzi z jej twarzy przy Marco

      Usuń
  2. Uwielbiam drugi strój Emily :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się strój Spencer, uwielbiam klasykę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strój Emily i Spencer świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje dziewczyn w tym sezonie i poprzednim są niesamowite! Spencer wygląda jak kwintesencja samej siebie. Ten outfit odbieram jako połączenie luzu ( poprzez świetny fason jeasonów- nieoczywisty) a elegancji ( klasyczna marynarka i koszula ). Całość tak świetnie ze sobą gra ubrania, buty, sama Spencer że jest to coś nieziemskiego. Ni to cosual, ni to pełna elegancja, świetnie. 5/5
    Tak samo sytuacja wygląda u Arii, gdzie cała stylizacja, moim zdaniem jest niecodzienna. Dlaczego ? zazwyczaj stawiamy na JEDEN element zaskoczenia, jeden element odstępstwa. Aria połączyła dwa. Cieżko w połączeniu z ostrym, wyzywającym i czerwonym dekoldem połaczyć pantere żeby nie wyglądało to tandetnie. U Arii moim zdaniem NIE wyglada to tandetnie, a całość wyglada naprawdę spójnie. + za spodnie- wysoki stan jest zawsze niesamowity. - za kolczyki, których swoją drogą styl, Aria uwielbia
    5/5
    Pierwsza stylizacja i druga typowo Emili. Brakuje mi czegoś więcej w jej stylizacjach. Wiecznie bluza, wiecznie ciemne kiolory. To jedyny minus, bo wiem że ona napewno świetnie się w tym czuje. O Drugiej stylizacji warto powiedziec, że tworzy niesamowitą całość- świetne spodnie połaczone z ciemną górą i chokerem
    4/5
    Myślę, że przesadą jest natłok bomberek w stylizacjach Hanny. haha - coś innego, dla projektantki myślę nie byłoby zle. Bombera ladna, ale czy kolory khaki to kolory Hanny? Nie wydaje mi się.
    3/5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie opisane! widać,że lubisz modę ;D

      Usuń
  6. Dla mnie Aria znowu ma najlepszą stylkę, taka niecodzienna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem Twój wybór! :D

      Usuń
    2. No i jeszcze dodam, że ten look idealnie pasował do badass, jaką była w ostatnim odcinku :D

      Usuń
  7. Spencer: Podoba mi się koszula i spodnie. Nie jestem do końca przekonana do marynarki, ale Spencer ona pasuje. Zatem 4/5.

    Aria: Właściwie nie wiem jak ocenić ten outfit. Jest dziwny. To znaczy, poszczególne elementy oddzielnie są spoko, ale w połączeniu trochę kiczowato wygląda to czerwone body i panterka. Może lepiej byłoby, gdyby kurtka była po prostu czarna, skórzana bez tej panterki. Daję 3/5?

    Emily:
    1) Do ganiania po domu, do spożywczaka pod blokiem albo u mnie po pracy to obleci :D
    2) Podoba mi się taka stylówka. 5/5

    Hanna:
    1) Oooo takie stylówki do ganiania po domu, gdy mam wolne lubię najbardziej. Wygodne i ładne z tymi jasnymi kolorami i wzorami 5/5.
    2) A mi się podoba ta stylizacja. Coś w niej jest. Po pierwsze, lubię wiązane dekolty. Po drugie spodnie z wysokim stanem podkreślają, co trzeba. Bomberka też jest całkiem, całkiem. 4/5

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy tylko mi nie podoba się stylizacja Spencer, a szczególnie spodnie? Ogólnie nie przepadam za jej ubraniami, ale czasami wyglądała naprawdę spoko. Co do Arii to faktycznie ciężko ocenić tą stylizację xd Hanna miała swoje lepsze momenty, a Emily w końcu wygląda całkiem fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie spodnie Spencer w całej stylizacji są najgorsze. Niby dzwony są teraz modne, ale jakoś tak dziwnie wyglądają. Jednak uważam, że całość jest fajna! :D

      Usuń
  9. Spencer tak się ubiera że za każdym razem wygląda za staro na swój wiek. Ona jest młoda a ubiera się podobnie jak jej swrialowa mama. Ja rozumiem że jest poważna i może lubi taki styl ale moim zdaniem na siłe chcą ją postarzec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że ubierają ją tak, ponieważ określają jej charakter. Każda z dziewczyn ma inny styl ubierania, a Spencer przypadł właśnie taki - klasyczny itp. Może dlatego, że zawsze lubiła ścisłe przedmioty.

      Usuń