czwartek, 25 maja 2017

Promo i sneak peeki 7x16




5 komentarzy:

  1. Może doszukuję się już absurdalnych wskazówek, ale w bodajże 1 odcinku PLL Hanna dostała wiadomość od A "Uważaj Hanna. Słyszałam, że więzienne żarcie tuczy" a teraz "pamiętaj, że utyjesz od więziennego jedzenia". Wszyscy dobrze wiemy, kto w pierwszym sezonie był nadawcą wiadomości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nawet lepiej brzmi ,,więzienne żarcie tuczy" więc sobie zmienię w napiskach, haha :D
      Niby wtedy to była Mona. To samo, co Aria otworzyła szafkę 214, a w odcinku 2x14 właśnie Emily udawała współpracę z 'A', żeby zrobić je w konia. Tak jak teraz Aria.

      Usuń
  2. w tym pierwszym filmiku widac jak Aria niszczy dzieciece zabawki, zapewne beda to zabawki dla dziecka Ali i Em :(

    OdpowiedzUsuń
  3. A co z numerem 214? On ciągle się powtarza, to Jenna dyktowała przez telefon w 1 sezonie i pokój w hostelu gdzie Toby i Spebce próbowali ją złapać też miał taki numer, ID maski na hallowen też kończyło się na 214. A może ciągle chodzi o odcinek 14 z sezonu 2? czy ktoś już kiedyś ogarnął ten numer i ja nie jestem w temacie, albo tylko mnie on tak nurtuje? Założę się, że powtarzał się częściej, tylko tego nie wyłapapłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie wróciłam do odcinka 2x14, bo to była moja pierwsza myśl. Wtedy Lucas pomagał Hannie usunąć z sieci jej zdjęcia w więziennym kombinezonie. A Mona była 'A' (o czym laski nie wiedziały) i Emily udawała, że jest pokłócona z Kłamczuchami, a przeszła na stronę 'A'. To wszystko był plan wykrycia tożsamości złoczyńcy. Coś podobnego dzieje się z Arią teraz. No i znów mamy Lucasa...

      Usuń