piątek, 5 maja 2017

Czy Paige może być AD? Sprawa IMDb. Reakcja Marlene.

Pewnie wiele osób zauważyło, że swego czasu ktoś podpisał Lindsey Shaw jako ,,Paige McCullers/A.D." w bazie IMDb.
Do tej pory nie robiłam o tym notki, ponieważ nie sądziłam, żeby było warto. IMDb każdy może edytować, tak jak Wikipedię. Wystarczyło, że ktoś zobaczył fragment włosów A.D. w scenie, gdy ten podawał Jennie podręcznik swojego Endgame i pomyślał ,,Na bank Paige jest A.D. Tylko moja racja jest słuszna, dlatego naskrobię to na IMDb."

Sprawę skomentowała jednak sama Marlene, dlatego w końcu postanowiłam dodać o tym jakąś informację i przesłać filmik Clevver News z wskazówkami (mini teorią), że Paige to AD. 

Wideo z polskimi napisami! A w rozwinięciu odpowiedź Marlene.




Screen:
- Możesz to wyjaśnić, proszę...


I odpowiedź Marlene:
- Nie za bardzo wiem, co chcesz wyjaśniać?


Według mnie istnieją dwie interpretacje odpowiedzi Marlene dla dwóch typów fanów.

Typ nr 1 odbierze to tak: ,,Rany Julek, czy naprawdę muszę komentować takie głupoty? Wiadomo, że w IMDb każdy może sobie coś dopisać. To chyba logiczne."

Typ nr 2 odbierze to tak: ,,Ups, wydało się. Nie pozostało mi nic innego jak strugać głupią."


Powód głównych podejrzeń wobec Paige:





***
Nie byłabym zadowolona z takiego obrotu spraw. Nie chcę Paige jako A.D. Wydaje się jednak, że każda z pozostałych Kłamczuch miała swoje 'A'. 
Hanna - Mona
Alison - Charlotte
Aria - Ezra
Spencer - Toby

Zatem niby przyszła kolej na Emily, ale naprawdę wolałabym nie.
Co do IMDb, to jestem przekonana, że dodał to ktoś, właśnie po zobaczeniu tych kosmyków włosów :P

A jaka jest Wasza opinia?
xoxo
LR

19 komentarzy:

  1. Moim zdaniem Peige jest za głupia na bycie A.D XD
    Chociaż to, że ona jest wszędzie gdzie Emily jest nie tylko irytujące, ale też podejrzane (jak wszystko w tym serialu 😁)
    Mam nadzieję, że to nie Peige, ona w ogóle nie pasuje na A.D, chyba że jej największym geniuszem jest udawanie głupiej XD
    Wciąż uważam, że to ta wariatka Charlotte 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie. Też podejrzewam Charlotte. Aczkolwiek to nie lada sztuka udawać debila i być skrytym geniuszem. Zatem jakby Paige była AD, no to propsy za tę umiejętność.

      Usuń
    2. *Paige

      Usuń
  2. Ja biorę pod uwagę to,że ona może być AD. Znowu powrócili teraz do wątku,że Ali ją gnębiła w szkole kiedyś. Najgorsze jest to,że każdy może mieć taki motyw. Ali była wielką suką dla każdego, dziwie się,że jeszcze żyje :D
    I naprawdę? Nawet ta kobita jest za Emison, CO POSZŁO NIE TAK, Lily, CO :( //koktajl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, młoda ;-P
      Ale pizgałam ze śmiechu z tego powodu, że Paige jest podejrzana (także za) za rozbijanie Emison. A idź pan z takimi argumentami w ciul haha. Emison na razie oficjalnie nie istnieje i Paige szczególnie nic tam nie rozbija. Ona tylko mowi Em jak jest xD

      Usuń
    2. Ciesze się,że to koniec PLL - nie będę musiała słuchać o najlepszym związku "Emison" XD Nigdy tego nie zrozumiem, a coraz większa liczba osób jest w nich zakochana XD//koktajl

      Usuń
  3. Moim zdaniem twórcy sami odpowiadają za takie "wpadki". Wszystko po to aby wywołać szum wokół serialu.
    Pamiętacie sytuację przed finałem 6A? Wszyscy uwierzyli w jakieś bajeczki o Wrenie.

    Choć z drugiej strony pamiętam jak na IMDBb na kilka tygodni przed 6x10 pojawiła się informacja, że wystąpi w nim aktorka grająca Cece i była to jedyna wymieniona osoba spoza głównej obsady, więc wszystko jest możliwe xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że przekonamy się, ale jak dla mnie Paige to taka dywersja scenarzystów. Chcą, żeby ludzie skupili się na niej, żeby ukryć prawdziwe AD.
      Nie znoszę w PLL, gdy ktoś cały czas posiada przeciętną inteligencję, a nagle zostaje geniuszem. Mona może strugała głupią, ale było wiadomo od początku, że była wcześniej kujonką. Taki skrywany geniusz wyskoczył nagle u Hanny i ostatnio u Arii. Dlatego wkurzyłabym się jakby nagle Paige była AD, bo poza pływaniem nie posiada wszechstronnego wachlarza umiejętności. Tacy oblatani geniusze w PLL to: Charlotte, Mona, Spencer, Caleb, Lucas i Melissa. Wren także poniekąd, bo jednak zdać medycynę to wyczyn i trzeba mieć łeb nie od parady. Studenci medycyny mogliby się uczyć książek telefonicznych na pamięć :D

      Usuń
  4. Właśnie przeczytałam o kryzysie w DreamTeam. Czy to oznacza koniec napisów do PLL?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryzys jest przy napisach do dwóch ostatnich odcinków Riverdale i The Catch. A także z całą serią Chicago: PD, Med, Fire, Justice.
      To dlatego że mamy za mało osób do korekty, bo odpadły nam dwie osoby, a kolejne dwie bawią się w Jezusa. Czyli wiesz... "Pojawiam się i znikam. Musisz uwierzyć, że mnie widziałaś/eś" :D
      Ale PLL nie powinno mieć problemu, póki ja tam jestem :P Mamy tłumaczy to na pewno. Nawet jeśli odpadnie osoba od korekty, to ja postaram się coś ogarnąć. Chociażby współpracę z inną grupą. A jak nie, to sama będę robić korekty. Nie zrezygnuję z PLL teraz :P

      Usuń
    2. Dzięki Bogu! Dzięki Lily Red! :)

      Usuń
    3. Tak właśnie sądziłam, że post może wzbudzić zamieszanie i z lekka obawiałam się, że niektórzy zaraz polecą z tym do innej, pewnej grupy, która lubi tłumaczyć to samo, co inni. Oby nie! :)
      Z tego, co wiem to Ezria mówiła, że 10 maja napisy mają być ogarnięte. Jeszcze dopytam, co i jak. Ale tak jak mówię, mam znajomości w innej grupie, więc w razie czego i współpraca jest wyjściem awaryjnym :D

      Usuń
  5. Kto w PLL ma jeszcze takie włosy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę Aria. Zakładając, że nie był to zwykły statysta albo peruka.
      I jeszcze mogłaby być Melissa, jeśli podcięła fryz w trakcie tej przerwy, co jej nie ma. Bo w sumie ona ma takie kasztanowe włosy.

      Usuń
  6. Mnie jakoś nie przekonuje Paige jako A.D. nawet jak tam zaznaczyłaś, że każda miała A.D. to przecież historia Paily zakończyła się chyba w 3 sezonie, a ma być finał Emison. Zmierzam do tego, że każda z osób która była A.D. Np. Spencer miała Toby'ego to później to siebie wrócili, przecież nawet przyjaźń Hanny z Moną jest dalej, a Paily nie. Sądzę, że te włosy to peruka, żeby nas ukierunkować na złe tory, bo nie pokazali by nam tak szybko A.D. Zresztą sądzę, że to Charlotte, bo tak jakby rodzina DiLaurentisów (i Drake) nigdy nie umiera 😂😂 Nawiązuje tu do Alison ukrywała się (chyba) 5 lat, więc czemu by Charlotte nie miała prowadzić gry z ukrycia? Lub zakładać te maski.
    Pozdrawiam i dzięki za tłumaczenie tych filmików 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetłumaczyłam to, bo ktoś Z czytelników mnie prosił, a chcę dać Wam wachlarz różnych teorii, ale sama nie jestem za Paige jako A.D. Jak dla mnie to zmyłka scenarzystów. Dalej stawiam na Charlotte, i po najnowszej teorii pogdybałabym, czy nie dać Lucasa na nr 2, a Melissę na nr 3 :D Bo wcześniej Mel miałam nr 2.

      Usuń
    2. Przecież A.D ma pewnie asystentów i myślę że te włosy to zmyła przecież nie mogli by pozwolić sobie na taką wpadkę

      Usuń
    3. Też nie jestem za Paile, ale jednak fajnie, że są różne teorie

      Usuń
    4. I mam to samo 1. Charlotte 2. Lucas (po tej nowej teorii, ale wolałabym nie) 3. Mel (ale nie mam motywu dla którego miałaby karać Emila, Hannę i Arię)

      Usuń