poniedziałek, 1 maja 2017

Outfity 7x12

Cześć! Kto lubi omawiać ciuszki dziewczyn to zapraszam na posta!


ALI


Sukienka Ali totalnie nie jest w moim stylu, ale ona jednak wygląda w niej normalnie- bez szału, ale może być.  Czarny wyszczupla tam gdzie powinien, a w sukience wygląda się zawsze bardziej kobieco.

Ocena: 3,5/5

ARIA

Stylizacja Arii w tym sezonie znów jest udana. Świetna czarna kurtka, do tego basicowy t-shirt i ołówkowa krótka spódniczka. Torebka również dobrze dobrana.

Ocena: 5/5

HANNA

1
Wykreowana przez "Hannę" sukienka moim zdaniem jest fajna. Tiulowy dół zawsze dobrze sprawdzi się na różnego typu weselach, imprezach itp. Góra posiada dosyć ciekawy wzór. Do takiej sukienki trzeba mieć jednak talię, a Hanna ją ma. Wygląda okej.

Ocena: 4,5/5

2

Kurtka bomber nadal króluje w modzie. Hanna założyła spodnie z wysokim stanem zapinane na guziki i cienką koszulkę z koronką z dekoltem w literę V. Całość wszystko do siebie pasuje. Stylizacja na plus.

Ocena: 4.5/5

MONA

Mona uwielbia marynarki. Wydaje mi się, że czuje się wtedy "szefową". Wiecie, ona zawsze lubi rządzić, być w centrum i koordynować sytuacje. W sumie najczęściej ma racje i jest świetnym detektywem. Do marynarki założyła bluzkę w poziome pasy i czarną spódniczkę. Nie mam nic do zarzucenia tej stylizacji.

Ocena: 5/5

SPENCER

Zauważyłam, że Spencer ostatnio uwielbia luźne ciuchy. Z klasycznego stylu zakłada ostatnio luźne swetry, koszule. Tak też było w tym odcinku. Jestem fanką koszul, mogłabym je nosić non stop, ale ta koszula mi się nie podoba. Blady kolor, dziwna kratka i te kwiaty..?

Ocena: 2/5

***

A Wy jak oceniacie te stylizacje? Dla mnie najlepszy outfit założyła Aria, w sumie na co dzień założyłabym tą drugą opcję Hanny, a najgorszym dla mnie okazał się strój Spencer.

Jak Wam mija majówka? Macie jakieś plany? Ja zostaję w domu i chyba spędzę ją na oglądaniu filmów i serialów.



Pozdrawiam,
Stalia

9 komentarzy:

  1. W zasadzie to nie od dziś wiadomo iż Aria była tą która się najlepiej ubierała, a Spencer tą co najgorzej więc zgodzę się z tobą. Sukienka Hanny jest ciekawa aczkolwiek bardziej urzekła mnie jej druga stylizacja, jest boska! Co do Ali to niestety to szału nie ma. Tak samo z Moną, według mnie oliwkowy to nie jej kolor aczkolwiek całość ujdzie w tłumie. Czyli od najlepszej stylizacji do najgorzej: Hanna, Aria, Mona, Alison i Spencer (nie mam nic przeciwko koszulom ale jednak jej długość jest trochę myląca i ja osobiście założyłabym do tego jakieś spodnie :P )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to mamy podobnie! jeśli chodzi o styl ubierania (z wszystkich sezonów) to przemawia do mnie najbardziej styl Emily, bo ona praktycznie zawsze miała ciuchy, które ja bym założyła. Hanna w kratkę, raz tak, raz nie. Aria piękne ubrania, ale nie w moim stylu. Aczkolwiek doceniam jej cały styl :D Outfity Spencer to totalnie nie mój klimat. Najgorsze rzeczy ma bezkonkurencyjnie Ali :D

      Usuń
    2. To mam tak samo bo jeśli chodzi o to z którą stylizacją się najbardziej utożsamiam to pewnie też postawiłabym na styl Em, choć to też zależy. No i mam podobnie z Arią, podoba mi się jej styl, nawet bardzo ale w większości stylizacji niestety siebie nie wyobrażam. Zapewne prędzej bym się widziała w niektórych stylizacjach Spencer, ale tylko poszczególnych. Kiedyś stylizacje Ali były lepsze, za to niektóre stylizacje Spencer były wręcz komiczne. Aczkolwiek zapewne pasowały do jej kujonskiego stylu bycia :D
      A właśnie czemu nie pokazaś tu outfitu Emily? :)

      Usuń
    3. Bo Emily cały czas nosi strój "szkolny" :D

      Usuń
  2. Czemu w tym zestawieniu nie pojawiła się Emily? :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chodzi o stylizacje Ali- kurcze jedna z pierwszych sukienek po przeskoku która jest korzystna dla jej figury i ma odpowiednią długość dla młodej dziewczyny. Moim zdaniem bardzo pasuje Ali także 5/5
    Aria jak wspominałam ostatnio mega. Przeszła mega metamorfoze, bo jak uwielbiałam jej styl w pierwszym i drugim sezonie tak to co potem z niej zrobili... czwarty sezon, piąty... pseudo modne dlugie suknie, łączenie wzorów które totalnie nie współgrały ehhh była to tragedia robienie się na kobiete grubo po 40 z lekkimi problemami z głową. A teraz? Wygląda idealnie na swój wiek, naprawdę spoko. 5/5
    Sukienka aprojektowana przez Hanne idealnie pasuje mi do weselnego looku faktycznie! Moim zdaniem ta podrobiona przez Jenne, biała wyglądała lepiej ! Ale mimo wszystko super, równiez 5/5
    Druga stylizacja jest idealnie w moim stylu i załozyłabym ją od razu !!!! 5/5
    Mona jako szefowa mnie mega bawi, ale uroczo pasuje jej taki styl. Jej styl zawsze byl taki nieokreślony zawsze czegoś brakowało moim zdaniem, po przeskoku jest w porządku
    Całość, a przede wszystkim kolory- bez szału
    3/5
    Jak dla mnie Stylizacja Spencer to cała ona. Sama, osobiscie nie założyłabym jej, ale na niej ma ta sukienka swój urok, wiec 3/5

    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uważam, że biała sukienka "Hanny" jest ładniejsza od czarej. Może dlatego, że czarna na jakąś wieczorną imprezę, a ta biała to właśnie na komunie, wesele czy jakaś fajna sesja na plaży <3

      Usuń