czwartek, 18 maja 2017

Sneak peek #2 i bonus A.D. 7x15



Dużo osób obstawia, że lalka przedstawia Spencer, Monę, Addison, Sydney... Ja jednak sądzę inaczej. Więcej w rozwinięciu...


Według mnie to młoda Mary.
Kolor włosów się zgadza.

Taki "outfit" nie jest zbyt nowoczesny. Rękawy z bufkami? Addison i Sydney nie włożyłyby czegoś takiego. Mona wygląda zdecydowanie inaczej. Spencer, co prawda mogłaby się pokusić na taki outfit, ale wierzę, że Kłamczuchy mają lalki bardziej przypominające siebie. A nie takie, gdzie każdy widzi inną postać i można obstawiać zakłady u bukmachera :P

W latach 80 XX wieku, kobiety nosiły takie wzorzyste, kolorowe swetry. A wtedy Mary przeżywała lata swej młodości i zaszła w ciążę... 

Dlaczego A.D. miałoby bawić się jej lalką?
Bo wierzę, że A.D. to Charlotte i bawi się lalką mamusi, haha.
Poza tym krażą spoilery, że Mary zginie w 7x19.


***
P.S. Przepraszam, jeśli komuś nie odpisałam na priv i gdziekolwiek. Szczególnie Ciebie, Koktajl :P
Przez pracę żyję w swoistej pętli czasowej, gdzie nie ogarniam, co się dzieje i zapominam odpisywać ludziom. Gdy wracam z job, jedynie zerkam mniej więcej na bloga, czasem dodam notkę, potłumaczę w DT i spatku.
No, ale nic, znajdę sobie męża (jest z czego wybierać, dlatego jeszcze tam siedzę :D:D) i mogę zmieniać pracę, haha. Wtedy wrócę do działania na pełnych obrotach.


xoxo
LR

19 komentarzy:

  1. Jak zobaczyłam smutek Arii, kiedy Ezra jej oznajmił, że rodzice Nicole chcą, żeby wrócił... Szkoda mi jej strasznie, bo Ezra najwyraźniej nie może się określić na ten moment, a Aria jest jedną z tych, które robią wszystko dla swoich bliskich. A Fitz ją nieładnie olewa. :/ Znaczy, ja rozumiem - Nicole jest po traumie itd., ale Ezra nie będzie całe życie jej niańczył do spółki z jej rodzicami, no come on. Czekam, aż facet się trochę opamięta, bo Aria nie jest po prostu jego dziewczyną, tylko narzeczoną, cholercia.
    Co do lalki - w pierwszej chwili pomyślałam, że to Mona - bo twarzyczka lekko mopsia [nie, żeby coś, bo Janel jest piękną kobietą, ale takie mam skojarzenie :p], odcień karnacji, włosy... Z drugiej strony, Mona nie ubrałaby się tak, hm, brzydko. XD No i długość włosów też się nie zgadza. Więc to pewnie Mary.
    Nie zdziwię się, jeśli to Charlotte się bawi, ale byłabym usatysfakcjonowana również Melissą. Z drugiej strony, to CeCe miała niezdrowe wręcz zamiłowanie do laleczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jak zobaczyłam sneak peek i to, że Ezra po raz kolejny ogłosił, że ma wrócić do NY, a także ponownie tak mimochodem, że on sobie leci sprawunki załatwić, to pomyślałam ,,co za chamulec" :D Ale w końcu dodał ,,Jeśli ci to nie przeszkadza?", no to chociaż tyle, że się zreflektował.

      Lalki zawsze należały do Mony i Cece. Nie wiem, czy chciałabym kolejną osobę, która papuguje ten motyw :D

      Usuń
    2. I tak źle i tak tak niedobrze. Gdyby Ezra wyznał prawde Nicole i ją zostawił samą to byłaby drama że nie liczy się z jej uczuciami, że nie ma serca, że tak nie zachowuje się prawdziwy facet... nieważne co by zrobił to i tak byłoby złe bo cała ta sytuacja jest chora zresztą dziewczynom nigdy się nie dogodzi. Zawsze będziemy marudzić :p

      Usuń
    3. Ja na początku tłumaczyłam Ezrę i rozumiałam jego dylemat, ale też nie ma co wszystkiego tłumaczyć. Początkowo było wiadome, że powinien spędzić czas z Nicole w Nowym Jorku i toteż zrobił. Jednakże powinien był jej wyznać prawdę, bo przecież wiadomo, że życie nie stało w miejscu przez ten cały czas.
      Ale to nawet nie chodzi o to, czy powinien pomagać Nicole i być przy niej, czy nie. Tylko o to, jak on traktuję Arię. Raz rzucił jej mimochodem na ulicy, że jedzie do NY. I to przy Holdenie. W ogóle nie spytał jej o zdanie tylko poleciał hej ho. Ostatnio to samo robił. Chodzi o to, że jeśli są w związku to powinni ze sobą rozmawiać o takich rzeczach, a nie stawiać się w takich sytuacjach. Ja mam w sobie tyle empatii, że zrozumiałabym, gdyby była dziewczyna mojego faceta okazała się żywa i trzeba byłoby jej pomóc, bo przeżyła piekło. Ale moje zrozumienie też miałoby swoje granice i w zamian oczekiwałabym na tyle szacunku, żeby nie olewać mnie i znikać, co chwila, bo coś tam, a mnie powiadamiać po fakcie :P

      Usuń
  2. Ciekawe dla kogo A.D. kręci dwie pozostałe pętle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że druga poleci na Hannę, a trzecia może na Spencer. Pierwsza właśnie na Mary.

      Usuń
    2. Yyyyy przeciez wiadomo ze Hanna i Spencer nie umrą,tu chodzi o to kto zginie. Sydney, Mary i Mona.

      Usuń
    3. Od kiedy kręcenie pętli przez A.D. oznacza, że ktoś na pewno zginie? :P Ono sobie kręcić może, a co wyjdzie to inna sprawa. To może mieć też metaforyczne znaczenie. Big A spaliło laleczkę Hanny i co? Zginęła? :P

      Usuń
  3. Czy wam teraz też są tak bardzo obojętne losy Ezrii? :v
    Kiedyś ich lubiłam, ale obecnie ta cała drama z Nicole, która ciągnie się i ciągnie oraz zachowanie Ezry, który najwyraźniej nie wie póki co jak się ma potrafią człowieka zirytować. No, ale przeciez to "najbardziej romantyczny sezon ze wszystkich" :D

    To ma sens! Lubię ogólnie motyw lalek w Pll, ale liczę na to, że ze tym nie stoi jednak Charlotte ^^ ANI ŻADEN BLIŹNIAK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi są obojętne od początku ;> Ale widziałam, że dużo osób z zagranicy czuje tak samo i wylewa hejty na Ezrę. Jednych rozumiem, drugich mniej.
      W każdym razie ,,ile można?". Na początku to normalne, że Ezra tam pojechał i pomagał Nicole, ale dajcie spokój. Dziewczyna przetrwała przetrzymywanie w dżungli, to i przetrzymałaby prawdę w oczy. Wystarczyło pogadać z jej terapeutą i wyciągnąć ten temat w jego obecności, żeby ratował sytuację w razie dramatu. A nie, że dziewczyna uciekła "do domu", czyli mieszkania Ezry i wtedy spłynął na nią szok. Poza tym, Ezra ciągle wyjeżdża i praktycznie w ogóle nie pyta Arii o zgodę. Jak już, to rzuca mimochodem i tyle

      Też wolałabym, żeby to nie była Cece ani bliźniak (Spencer szczególnie), ale tylko Mona i Cece lubiły tak te laleczki. Głupio byłoby wprowadzać trzecią kopniętą na punkcie lalek osobę. A właściwie czwartą, bo trzecią była ta dziewczyna u Amiszów :D

      Usuń
  4. Lily! Nie musisz mnie przepraszać, bo ja doskonale rozumiem,że możesz nie mieć czasu :D Nie mam Ci za złe hahah, no chyba,ze będziesz chciała banować :D

    Wkurza mnie już ta cała sytuacja z Nicole, mogła zginąć byłby święty spokój :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj i jutro mam wolne, pospałam sobie w końcu do 12, więc zmotywuję się i odpiszę :D
      Bez banów. Masz wolny dostęp :D

      Najlepsze jest to, że Nicole praktycznie wcale nie pokazują, a i tak wkurza xD

      Usuń
    2. Zrelaksuj się i odpocznij :D

      No właśnie, to dopiero trzeba mieć talent,żeby stworzyć taką postać XD //koktajl

      Usuń
  5. No, dokładnie, ta sytuacja z Nicole jest zupełnie zbędna. Tak, jasne, sezon odpowiedzi. Ciekawe gdzie. Jak narazie ciągle mnoży się więcej pytań niż odpowiedzi.

    A ja myślę że ta lalka to Sydney, bo było wiele spoilerów, że zginie z ręki A.D. bo spartaczy robotę. Myślę, że chodzi o to, że Aria zauważyła u niej ostatnio słuchawkę w uchu, przez co domyśliła się, że to nie Sydney jest A.D. tylko jego/jej pionkiem.
    Mary zginie podobno w 7x18 lub 7x19 z ręki A.D więc pewnie druga pętla będzie dla niej. A trzecia dla Mony albo Jasona, bo mają się oni poświęcić dla dziewczyn i również zginąć z ręki A.D, aby ostatecznie zakończyć grę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie starczy czasu na wyjaśnienie wszystkiego. To na pewno ;)

      Sądzę, że Sydney zginie faktycznie, ale lalka nie należy do niej. Sydney jest taką bardziej kobietą sukcesu, z klasą. A.D. raczej ubrałoby ją w sukienkę podobną do tej z 7x14.
      Tam było całe multum nieprzygotowanych jeszcze laleczek, więc pewnie dla każdego znajdzie się odpowiednik :D

      Usuń
  6. Zapraszam na aska o Troian Bellisario!:)
    https://ask.fm/troianpolska

    OdpowiedzUsuń
  7. https://www.youtube.com/watch?v=cLqMlxeiaik Lily wstawisz swoj komentarz na temat tej teorii ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę nawet zrobić Ci notkę o tym, ale nie wiem, czy mój komentarz będzie po Twojej myśli ;D

      Usuń
    2. Chciałem tylko poznać twoją opinie :P

      Usuń