poniedziałek, 29 maja 2017

Outfity 7x15

Cześć! Przyszedł czas na podsumowanie stylizacji z 7x15.

Zapraszam do dyskusji!




S P E N C E R

1)


Podoba mi się. Choć ten outfit kompletnie nie jest w stylu Spencer (i dlatego też utworzyły się teorie na temat jej bliźniaczki) to mi się podoba. Lubię czerń i brak wzorów. Taki normalny zwykły outfit.

Ocena: 4,5/5


 2)


 W tym przypadku mamy już prawdziwą klasycznie ubraną Spencer. Marynarka u niej to nic nowego. Wyglądała okej jakby pomyśleć o jakiejś rozmowie kwalifikacyjnej czy egzaminach... 

Ocena: 3/5

3)


Tutaj widzimy jedynie płaszcz, który nie wiem czemu skojarzył mi się z jej Veronicą Hastings. Płaszcz nie jest tragiczny, ale mnie się nie podoba. Nie u Spencer, nie u mnie, ani nie u żadnej innej kłamczuchy.

Ocena: 1/5


 A R I A
  
1)


Mówią, że ładnemu we wszystkim ładnie i tak jest również w tym przypadku. Ładnie delikatnie podkręcone włosy do ramion ładnie komponują się z tą zwiewną bluzką. 

Ocena: 4/5

2) 
 Idzie lato, a oni kręcili te odcinki przy całkiem innej pogodzie. Sweter Arii i spodnie moim zdaniem są świetne, ale nie na tą obecną porę roku (wiadomo). Teraz byśmy chciały widzieć nasze ulubione postacie w krótkich zwiewnych bluzkach, a tu niestety- gruby sweter i długie spodnie. Tak czy inaczej stylizacja fajna

Ocena: 4,5/5

A L I  S O N
 

Widać, że ludzie od kostiumów zaczynają w końcu działać na korzyść dla Sashy/Ali. Bluzka z pionowymi plisami dobrze się na niej prezentują. Do tego ciemna marynarka, która dodatkowo ją wyszczupla. Nie podoba mi się bluzka, aczkolwiek u niej wygląda w miarę okej ;)

Ocena: 3,5/5

 E M I L Y


Outfit Emily moim zdaniem jest trafiony w 10  w mój gust! Uwielbiam połączenie koszuli, długich spodni i ramoneski. Całość wygląda rewelacyjnie.

Ocena: 5/5


 H A N N A


Bomberki i różne na nich nadruki nadal są w modzie. Hanna wygląda w końcu jakoś normalnie. Nie podoba mi się jednak bluzka, którą ma pod spodem. Ale widziałam już, że w następnym odcinku będzie miała fajną fryzurę (w końcu!). Więc jest nadzieja :D

Ocena: 3,5/5


***

Według mnie najlepsza stylizacja w tym odcinku wędruje do Emily, a najgorsza do Spencer (ten płaszcz). A jak Wasza ocena? Podobna czy całkiem inna?



Czujecie już lato? Bo ja w pełni! <3


xoxo
Stalia

4 komentarze:

  1. Stylizacja Emily zdecydowanie najlepsza :) Włosy Hanny w tym sezonie są zastraszająco brzydkie..

    Tak przy okazji zastanawiam się, jak dziewczyny będą wyglądać w scenie w klasie z końcówki 6x10.. Spencer i Emily nie zmieniły się od tego czasu, za to u Hanny, Arii i Alison widać sporą różnicę, przede wszystkim w wyglądzie włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej no właśnie. Sorki że tu bo wiem że to nie ten temat ale przypomniała mi się scena w klasie "pięć lat później". Emily mówi że wróciły żeby pomóc Ali. Czyli nie były razem /nie będą. A z drugiej strony wszystkie shipy mają być razem, to co, w ostatniej pięć minut popchną ich wszystkich do siebie??
    Jakieś on (he) idzie, już jest nawet w szkole, po Alison. On? Lucas? Rollins nie żyje. Chyba że Marco, a dziewczyny były podczas ucieczki ale zawróciły po Alison. I tak skończą na komisariacie. Co myślicie? Próbuje jakoś poskładać do kupy ta scene zwłaszcza że już tak niewiele odcinków zostało, ale coraz więcej pytań

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W promo kolejnego odcinka widać jak Emily i (chyba) Ali uciekają przed kimś na szkolnym korytarzu, więc to może być ta sama scena. Jest za wcześnie by Lucas okazał się A.D więc to raczej nie o niego chodzi. No chyba, że kłamczuchy będą myśleć, że to on, więc będą przed nim uciekać.

      Usuń
  3. bluzka Arii jest moim zdaniem gorsza od płaszcza Spencer, jest bardziej babcina niż wszystkie stroje Ali

    OdpowiedzUsuń