niedziela, 21 lutego 2016

Wyniki ankiety

Hej! Już od kilku dni ankieta "Czy wolałaś/eś PLL przed czy po przeskoku czasowym?" się zakończyła. Chciałam Wam bardzo mocno podziękować za zaangażowanie. Cieszę się z każdego głosu od Was! Podsumujmy wyniki:

PLL WOLICIE/WOLELIŚCIE:

przed - 48 %
po - 21 %
bez różnicy - 30 %

Prawie 50% z uważa, że nie ma to jak stare dobre pll z przed przeskoku czasowego. W tym również ja tak uważam. Teraz mam wrażenie jakby wszystko się powtarzało tylko w inny sposób. Kolejne zagadki, tajemnice... Po tym, kto okazał się "A" to mam inny stosunek do serialu. Też tak macie?

Niektórym z Was jest to bez różnicy. Pll to Wasz serial i bez względu na nim to raczej zdania nie zmienicie. Tak trzymajcie!

21% ankietowanych woli serial po przeskoku czasowym. Pll jest teraz dojrzalsze, niektórym bardziej to odpowiada. Każdy ma prawo mieć swoje zdanie ;)



No to tyle ;) 
Pozdrawiam Was ciepło,
xoxo
Stalia

1 komentarz:

  1. w zasadzie mi to bez róznicy. jedyne co mi przeszkadza to to, że się związki rozpadły :(

    OdpowiedzUsuń