piątek, 12 lutego 2016

Wrażenia z 6x15

Cześć! Zapraszam do moich wrażeń z odcinka oraz do komentowania. 

Odcinek oceniam znów na średnim poziomie. Boję się, że wysoki poziom już nie wróci. Cały czas mam mieszane uczucia co do tego serialu po odkryciu tożsamości "A".
Może chodzi o to, że nie umiem się przystosować do tego, że akcja, która była w 6A już nie wróci tak prędko, ponieważ nowy dręczyciel jest świeży i musimy dopiero go powoli poznawać. Tak czy inaczej poznajcie może wrażenia z odcinka. Co jest na plus, a co na minus.


CIEKAWE
 1) Lubię świat mody dlatego fajnie, że scenarzyści pokazali  w odcinku pracę Hanny. Szkoda, że rzuciła ona pracę i nie będziemy mogli już go zobaczyć, ale i tak super, że widzieliśmy namiastkę tego "Diabła ubiera się u Prady".

2) W sumie cała akcja z jajeczkami Emily była ciekawa.


 I pojawiły się sceny Emison, które jak najbardziej były na plus!




3) Na plus był moment, w którym Hanna i Aria przeszukiwały mieszkanie Ashley. Fajnie, że w serialu są takie "lekkie" momenty.
4) Choć nienawidzę Sary Harvey to właśnie ona sieje u mnie wątek psychopaty jak u Kajetana Poznańskiego. Dziewczyna ewidentnie coś kręci i ma jakiś plan. Coś mi się wydaje, że działa ona wspólnie z nowym prześladowcą.

5) Podobają mi się sceny Hanny vs. Spencer i Caleb. Widać, że Hanna czuje się niezręcznie patrząc na tych dwojga. Smutno mi się zrobiło gdy Hanna powiedziała, że już będzie szła, a oni nawet się nie spojrzeli w jej strony tylko powiedzieli zwykłe "cześć" nara i pocałujcie się gdzieś.

6) Plus dla Caleba, który zostawił wiadomość dla Big Bad




NIE CIEKAWE
1) Jordan. Mimo tego, że facet wydaje się dla Hanny idealny to jednak on mi do Niej nie pasuje.
2)  Spencer & Caleb całujący się. Jak tylko rozmawiają to jest okej, ale gdy się całują to nie mogę na to patrzeć.



3) Dosyć nudny wątek rodziców Arii. Myślałam, że będzie to coś ciekawszego.
4)  Od kilku odcinków najnudniejszym wątkiem w serialu jest temat polityki, który krąży w okół Spencer i dziewczyny Toby'ego.





Podsumowując:
Odcinek nie był tragiczny, ale też do rewelacji mu bardzo dużo brakuje.

Ocena: 5/10

A jak Wasze wrażenia? Co na plus, a co na minus?



 piszcie!

xoxo
Stalia

1 komentarz:

  1. Chyba tylko ja nie jaram się Emison totalnie nie jestem za nimi;/
    Jest sporo nudnych wątków w 6b i serial póki co stracił trochę swój poziom.
    Najbardziej w tym odc podobało mi się jak Caleb oszukał A to było mega <3
    i akcja team Sparia :)

    OdpowiedzUsuń