piątek, 19 lutego 2016

Sneak peeki z odcinka 6x17

Hej!
Mam dla Was dwa sneak peeki. Jeden dotyczy Arii i Liama, a drugi Emily i Damiena. 

Tłumaczenie w rozwinięciu.

LIAM: 
Musisz mu powiedzieć.
ARIA:
Jak? Ostatni tydzień spędził na pisaniu kolejnych rozdziałów.
LIAM:
Jeśli wyśle je szefowej zanim z nim porozmawiasz...
ARIA:
Nie. On chce najpierw poznać moją opinię.
LIAM:
Spałaś w ogóle zeszłej nocy?
ARIA:
Nie mogę spać będąc niezatrudnioną. Julian mnie wyleje.
LIAM:
Da ci kontrakt. Spodobało jej się to co napisałaś.
ARIA:
Bo myśli, że to Ezra napisał.
LIAM:
Okej, krok po kroku. Najpierw powiedz autorowi prawdę, może mu to schlebi.
ARIA:
Schlebi?
LIAM:
Wtedy zadzwoni do szefowej i powie jej, że miał objawienie  i chciałby żeby historia poszła w innym kierunku.
ARIA:
Myślę, że odpowiednim słowem jest zdrada.
LIAM:
Aria, dwa tygodnie temu ten koleś miał problemy.Powinien cieszyć się, że ktoś dba o niego na tyle, żeby ratować jego reputację.
ARIA:
To nie takie proste. Powiem mu po południu.

SNEAK PEEK #2

DAMIAN:
Przepraszam, że niepokoję. Mogę pożyczyć długopis?
EMILY:
Pewnie.
DAMIAN:
Dzięki. Mogę pożyczyć też 1000 $?
EMILY:
Będę mieć szczęście, jeśli pozostanie mi choć na jeden podręcznik.
DAMIAN:
Czekaj, zapisujesz się na psychologię? (nie dosłyszę co on mówi)
EMILY:
Tak. 
DAMIAN:
Ja też. Wiesz, profesor jest naprawdę surowy. Właściwie to daje wykład dzisiaj, myślałem żeby tam pójść i zadać mu parę pytań aby zacząć od dobrej strony. Przygotowałem pytania, które przejdą, żebym nie wyszedł na wiejskiego idiotę. Chcesz dołączyć?
EMILY:
Tak.
DAMIAN:
Super. Jestem Damian.
EMILY:
Emily.

~ * ~
Koleś na pewno wie kim jest Emily! To on przeprowadzał wywiad ze Spencer. Pewnie chce informacji.

LILY RED

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz