sobota, 20 lutego 2016

Brant Daugherty w "50 twarzach Greya"

Witajcie!
Brant Daugherty znany z roli Noela, dostał rolę w "50 twarzach Greya", co nie udało się jego koleżance z plany, Lucy Hale. Brant zagra Luke'a Sawyera, ochroniarza Christiana Greya.



Aktor potwierdził na swym Twitterze, że wyruszył już do Vancouver.


Oczywiście wszystko jest owianą nutką tajemnicy, więc do końca nie jest potwierdzone w 100 %, że Brant dostał tę rolę. Myślę, że to tylko taki chwyt marketingowy. Brant starał się o rolę od jakiegoś czasu, a dużo osób typowało go do głównej roli, Christiana Greya.


Możemy życzyć mu tylko powodzenia!

LILY RED

13 komentarzy:

  1. Oj do roli Christiana to bym go nigdy nie dopisała, ale do roli Ethana jak najbardziej. :)
    A czy tylko ja nie mogę się doczekać tego filmu ? :D Wiem, że pierwsza część była niezbyt dobra, ale ponieważ kocham tą książkę to i tak czekam. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także czytałam książkę i zawiódł mnie film, bo jak już się za niego zabrali to mogli pojechać po całości z sado maso, a nie bawić się w ckliwą romantyczną historię. Drugą część też obejrzę, choćby z ciekawości :D

      Usuń
  2. No i do tego film był tak potwornie okrojony, że nie ma się za bardzo ochoty obejrzeć co drugi raz, a książkę mogę czytać kilka razy i to nie tylko Greya. Od 2 lat czytam tylko tego typu książki xd.
    Mam nadzieję, że druga część będzie lepiej nakręcona. Chociaż już dodatek Noela sprawi, że będzie lepsza. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czytałaś ,,Dotyk Crossa"? Podobne w sumie, ale bardziej poważne :D

      Usuń
    2. Oczywiście, ze czytałam. Mam ją w swojej kolekcji ;) Cross jest spoko, ale jednak wolę Greya albo inne tego typu książki. Polecam serie Ten mężczyzna. Dużo się dzieje, można się pośmiać i poplakac.:)

      Usuń
    3. Mnie Cross znudził na drugiej lub 3 części. Nawet nie pamiętam.

      Usuń
    4. Mam podobnie jak ty Nat alia. ;) Nie skończyłam jeszcze 4 części, a rok temu kupiłam cały taki pakiet. Dosyć ciężko ta seria mi szła, ale były momenty, które mi się podobały i akcja też bywała fajna.

      Usuń
    5. Ja Crossa 3 tomu nie skończyłam nawet. Jakieś morderstwo tam było i jeszcze ta obsesja kontrolowania Gideona. Dobijało mnie to :D
      A z chęcią przeczytam serię, którą poleciłaś. Trzeba się jakoś rozerwać :)

      Usuń
    6. W tej serii też jest mania kontroli nad kobietą, ale gdy części się kończą to zawsze wychodzi coś na jaw i przez te Nowe fakty, akcja nie mogłam wytrzymać ani chwili i siegalam po następna część. :) Liczę na to, że ci się spodoba. ^^

      Usuń
  3. do jakiej roli startowała lucy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A także Leili Williams.
      http://all-about-pretty-little-liars.blogspot.com/2015/12/czy-lucy-zagra-leile-williams-w.html

      Usuń
    2. Ale nie pasowałaby zupełnie do Leili. Ale miło by było ją zobaczyć ehhh

      Usuń