środa, 17 lutego 2016

6x16 Napisy pl

Hej!
Dzisiaj późno dodali angielskie napisy, ale może jeszcze ktoś nie śpi? Zapraszam do obejrzenia odcinka 6x16 z polskimi napisami. Przepraszam, ale czy tylko mi wydaje się, że ostatnio ciągle pokazują sceny mizianka Spaleba?

POPRAWKA: Gdy Hanna mówi o dzieciach, powinno być ,,zobaczycie jakie mam plany dla naszych dzieci", a nie ,,,partnerów".

Link 1
MIŁEGO OGLĄDANIA!!!

~ * ~
Pamiętajcie, żeby na anyfiles wyłączyć adblocka, bo inaczej może się Wam zacinać, Dziubasy! Albo zaczekajcie aż plik skonwertuje się na innym serwerze. 

Dziękuję tym (czytelnikom, blogom). którzy doceniają moją pracę. Jesteście świetni! 
A tym, którzy biorą ode mnie linki i jeszcze potem sugerują, że coś może się zacinać, bo to wina tłumaczenia, radziłabym po prostu zaczekać na tłumaczenie od DreamTeam i nie narzekać.
Jak coś nie pasuje to po co robić notkę, w której jest tylko mój link? Zwłaszcza, że się wcześniej mądrzyło, iż mam irracjonalne pretensje i że lepiej czekać rok na napisy od kogoś innego. To czekajcie, bądźcie słowni! Bo raczej to nie moje zachowanie jest irracjonalne:)

LILY RED

2 komentarze:

  1. Ja oglądam z adblockiem i nigdy mi nie zacięło :)
    Nie ogarniam osób które potrafią narzekać na tłumaczy. Człowiek poświęca swój cenny czas żeby innym zrobić przyjemność a oni narzekają...
    Dziękuje za napisy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też oglądam z adblockiem i mi nie zacina. Wydaje mi się, że to raczej kwestia Internetu. Aczkolwiek widziałam, że niektórzy doradzają go wyłączyć :)
      Niektórzy tak po prostu mają. Wezmą coś, nawet nie umieszczą głupiego ,,dziękuję", a potem krytykują :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń