środa, 10 lutego 2016

Outfity 6x15

Zapraszam do przejrzenia/ocenienia outfitów z ostatniego odcinka Pretty Little Liars.


- HANNA NR 1 -
 Koszula nocna Cena 785.74 zł
Naszyjnik Cena 6547.85 zł
Kapcie Cena 952.41 zł

Ocena 5/5

Powód: Bo seksownie! Pokochałam tę koszulkę nocną od pierwszego wejrzenia. Każdemu facetowi opadłaby kopara na taki widok :)

- HANNA NR 2 -

Dżinsy Cena 904.79 zł
Koszula 1289.73 zł
Koszula 2 Cena 56.23 zł
Torebka Cena 1182.58 zł

 Ocena 4/5

Powód: Koszule wiązane w dekolcie są ostatnio modne. Nawet te porwane dżinsy, które włożyła do nich Hanna pasują do stylizacji. Tylko fioletowa torebka to przesada. Co za dużo to nie zdrowo.

- HANNA NR 3 -
Bluzka Cena 1224.02 zł
Spódnica Cena 317.43 zł

Ocena 5/5

Powód: Elegancja Francja, cóż dodać. Do pracy asystentki projektantki stylizacja świetna!

- ARIA - 
Sandały Cena 2535.80 zł
Kolczyki Cena 194.45 zł

Ocena 4/5

Powód: Chyba nie jestem do końca przekonana do tych butów w takim zestawie. Spodnie pasują do topu z takim wzorem.

- SPENCER NR 1 -
Koszula nocna Cena 1011.94 zł

 Ocena 4.5/5

Powód: Bardzo mi się podoba taka koszula nocna i uważam ją za niebywale seksowną. Nie jestem jednak przekonana, czy Spencer dobrze w niej wygląda. No cóż... z przodu to ona zbyt wiele nie ma, więc całość wygląda trochę dziwnie, jakby wisiała na niej.

- SPENCER NR 2 - 
Bluzka Cena 673.75 zł

Ocena 2/5

Powód: Nienawidzę takich stylizacji. Bluzka w groszki, marynarka z wielkimi, białymi guzikami. Jak dla babci. 

- MONA -
Top Cena 147.42 zł
Spódnica Cena 365.43 zł
Naszyjnik Cena 547.64 zł

Ocena 5/5

Powód: Uważam, że Mona wygląda bardzo szykownie, a przy tym seksownie. Stylizacja podkreśla jej atuty. Mona doskonale dobrała naszyjnik do topu, do tego śliczna fryzura. Jestem na tak!

 - EMILY NR 1 - 
Koszulka Cena 199.01 zł

Brak oceny

- EMILY NR 2 - 
Pidżama Cena 523.83 zł

Ocena 3/5

Powód: To nie jest typ pidżamy, którą wrzuciłabym na siebie. Właściwie to przez jakiś czas nawet nie domyślałam się, że to pidżama. W takim łachu mogłabym latać na co dzień po domu, gdy nikt mnie nie widzi :)

- EMILY NR 3 - 
Bluza Cena 547.64 zł

Brak oceny

- SARA -
Buty Cena 635.44 zł

Ocena 5/5

Powód: Sara czuje ten klimat. Podoba mi się jej grungowy styl. Wszystko do siebie pasuje, nawet te rękawiczki z czapką. 

- ALISON -
Zastępstwo Cena 119.05 zł

 Ocena 4/5

Powód; Ciężko ocenić mi tę stylizację. Z jednej strony strasznie pogrubia Alison, ale z drugiej nie jest taka zła przecież. Sukienka jest ładna, a marynarka do niej pasuje. Alison nie przesadziła z dodatkami. 

- ASHLEY - 

Ocena 4.5/5

Powód: Nawet nie chce mi się wyjaśniać. Ashley to po prostu kobieta z klasą. Jednakże czegoś mi zabrakło w tej stylizacji. Mocniejszego akcentu.

- CLAUDIA -
Pasek 422 zł

Ocena 4/5

Powód: Wydaje mi się, że stylizacja pasuje do typu urody Claudii. Konkretniej chodzi mi o połączenie fioletu i czerni z jej czerwonymi włosami, makijażem. Tylko nie jestem przekonana do tego paska.


NAJLEPSZA STYLIZACJA ODCINKA:
- Mona - 

NAJGORSZA STYLIZACJA ODCINKA:
- Spencer -

~ * ~
Podajcie w komentarzu Wasze oceny. Jestem ciekawa jak Wy odbieracie nowe style Kłamczuch.

LILY RED

3 komentarze:

  1. Najlepsze:
    1. Hanna w czerwonej koszuli - zdecydowanie najlepsza stylizacja odcinka 5/5
    2. Hanna w biurze - 5/5
    3. Hanna i Spencer w koszulach nocnych obie wyglądały mega sexy! a Spencer według mnie bosko wyglądała
    4. Aria - ogólnie Aria przepięknie wygląda w 6b ale te stylizacjami to różnie
    bywa. Ta była świetna (buty były ok ale sama bym ich nie ubrała) 4.5/5
    5. Ashley - Na takiej figurze to chyba każda stylizacja wygląda dobrze a sukienka piękna jednak nie ma wow 4.5/5

    Najgorsze:
    1. Spencer w marynarce- kompletnie nie mój styl. Fatalna ta stylizacja 1/5
    2. Emily w piżamie - Nigdy bym nie założyła takiej piżamy 2/5

    Mona,Sara 4/5 a Alison 3,5/5.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, bardzo ciekawa muszę przyznać. Zobaczcie sobie może tu sklep internetowy https://fashion4.pl i ich szeroki wybór sukienek, bielizny, torebek

    OdpowiedzUsuń
  3. What amount of did you know with regards to the great need of possessing a chimney damper from home? Purchasing a chimney established or simply redesigned is generally too little Tobacco Store. Any chimney ought to have for it the right ventilation space Marlboro Cigarettes, chimney, in addition to a damper. The heat the fact that circulates inside ought not to break free of Marlboro Red Cigarettes. This is a reality the fact that if you can't take care of the chimney appropriately, after this you may perhaps finally end up shelling out even more Carton Of Newport 100S. What is more, it really is harmful mid-air with your health and wellbeing Buy Cigarettes Online.

    OdpowiedzUsuń