niedziela, 14 lutego 2016

Top 5 - Romantic Scene

Hej! Z powodu dzisiejszego święta (które nie wszyscy obchodzą, ale ja tak) chciałabym dla Was wybrać 5 najromantyczniejszych scen, które pojawiły się w pll.
Zapraszam do rozwinięcia!

5) 


'I don't know how much longer I can do this Hanna. I need to touch you." 

- Hanna & Caleb




4) 
"I love you"
 - Spencer & Toby



 Nie jestem za Spobym, wole Haleba, ale ich związek wydawał się najbardziej dojrzały. 
Uwielbiam tą scenę!



3) 

Shower Scene
 - Haleb


 link
Mimo, iż to nie jest najromantyczniejsza scena Haleba, to i tak mam do niej sentyment. 
Uwielbiam ją i już! <3

2) Kiss
 - Mona & Mike




Szkoda,że tak mało widzieliśmy scen tej pary! Kocham ten fragment <3

 1) 
Rain Scenes 
- Aria & Ezra

1a.



1b. 



Te obydwie sceny są bardzo do siebie podobne. Sceneria ta sama, para ta sama i jest pocałunek. Moim zdaniem taki pocałunek w deszczu jest mega romantyczny. Zasługuje na miano the best of!

***


A jaka jest Wasza ulubiona romantyczna scena z pll? 
Któraś z tych moich czy zupełnie inna? Dajcie znać! 

xoxo
Stalia

4 komentarze:

  1. hej, dziewczyny, bardzo Was prosze o pomoc. Czy moglybyscie w kolejnym poscie zadac pytanie, czy ktoras z czytelniczek ma ostatnia czesc ksiazki pll i czy bylaby chetna na wyslanie jej na e maila? Z gory bardzo dziekuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona romantyczna scena z PLL to zdecydowanie Ezria 1a! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. w 100% macie racje dziewczyn!
    a moja ulubiona scena to Ezria na deszczu i jeszcze Haleb pod tym prysznicem ;D

    OdpowiedzUsuń