wtorek, 2 lutego 2016

Pretty Little Liars vs. Teen Wolf

Postanowiłam stworzyć luźniejszą notkę, w której umieściłam filmiki dotyczące Pretty Little Liars i Teen Wolf. Jestem wielką fanką PLL i TW, dlatego uwielbiam oglądać takie fanowskie filmiki. Myślę się, że nie tylko ja tak mam i wielu z Was również lubi takie crossovery. Tym razem padło na Teen Wolf. Kto wie, co będzie następnym razem... Zapraszam do rozwinięcia :)


CZOŁÓWKI:

1) Wyobrażacie sobie Teen Wolfa z czołówką PLL? Ciekawa odmiana, a i efekt świetny!


2) Widzieliśmy już czołówki PLL z motywem Teen Wolfa, ale ta jest najnowsza! Uaktualniona o Dread Doctors (aktualnie głównych villanów w Teen Wolf)


3) Kolejna czołówka PLL z muzyką z czołówki Teen Wolfa. Tym razem utrzymana jednak w innym tonie. Mi się podoba! Gdyby mieli zmienić piosenkę z czołówki PLL, chciałabym żeby padło na tę z Teen Wolfa. Ona ma w sobie coś takiego złowieszczego, a to akurat pasuje do PLL po przeskoku, gdzie Kłamczuchy są dorosłe, a Big Bad bardziej nikczemny i sprawy nabierają poważniejszego obrotu.


4) Kolejna czołówka z podrasowanym motywem Teen Wolfa, ale w stylu Halloween! Idealna. To przyspieszenie muzyki nadałoby czołówce PLL takiego złowieszczego dramatyzmu.


CROSSOVERY:

1) Świetna nutka.


2) Uśmiałam się jak podłożyli ten głos Lorda Vadera Toby'emu. Tak, czy siak... obejrzałabym taki film/serial. Zwiastun świetny! Wszystko zostało tak ze sobą połączone, że wygląda jakby Kłamczuchy naprawdę miały interakcje z paczką Scotta.


3) Mocne.


4) Po prostu wow!


5) Love this song.


PARY:

1) Stiles i Hanna. Super filmik, zwłaszcza scena początkowa. Ktoś się postarał, żeby znaleźć odpowiednie fragmenty.


2) Stiles i Spencer.


3) Jackson i Aria. Fajnie, że ktoś zrobił taki filmik z nimi, ponieważ prywatnie Colton i Lucy przyjaźnią się.


4) Aria i Isaac. Podoba mi się taki duet.


5) Lydia i Hanna. Dwie królowe.


6) Emily i Jackson.

7) Wiecie, że Cody występuje również w Teen Wolf jako Theo? Filmik z bliźniakami: Theo i Mike. 


STILES I KŁAMCZUCHY:


TŁUMACZENIE:
SCOTT: Stiles, nie powinniśmy tego robić.
STILES: Scotty, mój chłopcze, 50 jardów od ciebie nocują dziewczyny. To nasz obywatelski obowiązek sprawdzić, co z nimi.
HANNA: Słyszałyście coś?
STILES: Przepraszam, przepraszam. Myślałem, że coś tutaj usłyszałem, więc ja właśnie...
ARIA: Wiesz, jest kara za szpiegowanie, Stiles.
SPENCER: Związać go i rzucić wilkom?
ARIA: Myślałam raczej o zmianie wizerunku.
STILES: ... to wszystko był pomysł Scotta i wygląda o wiele lepiej z ustami pomalowanymi błyszczykiem niż ja. Pójdę po niego.

~ * ~
Dajcie znać, czy podobają Wam się notki tego typu. Ostatnio blog podupada, gdyż nie ma komentujących. A szkoda, bo nie odstajemy z informacjami względem innych blogów :(
LILY RED

1 komentarz:

  1. Kiedy cudowni ludzie z internetu łączą w jedno Twoje dwa ukochane seriale <3

    OdpowiedzUsuń