piątek, 5 lutego 2016

Sneak Peek #1 #2 #3 z 6x15

Cześć! W końcu mamy weekend. Niestety mój będzie bardzo pracowity. Tymczasem, korzystając  z chwili wolnego czasu, przetłumaczyłam dla Was fragmenty następnego odcinka. Enjoy.


Elliot: Och, tak. Proszę. Przepraszam, że przeszkadzam, ale miałem nadzieję, że moglibyśmy...
Emily: Powiedziała, że ty ..., Alison.
Elliot: Nie odpowiadałaś na jej wiadomości.
Emily: To było tak, jakby celowe.
Elliot: Proszę, ona nie wie, że tu przyszedłem - chcę tylko pomóc.
Emily: Nie mogę się z nią teraz zobaczyć.
Elliot: Chce przeprosić. Jej zachowanie było wyobcowane. Nie powinna być teraz sama. Po prostu przyjdź.
Emily: Po co? Na pizzę i film? Nie, dziękuję.
Elliot: Musiałem spróbować.
KLINIKA PŁODNOŚCI
Elliot: To był zły czas, by prosić cię o przysługę.
Elliot: Jeśli potrzebujesz...
EMily: Chcę, żebyś wyszedł! Proszę.

Hanna: Och, robisz dużo hałasu, ale żaden z nich nie brzmi, jak robienie omleta.
Jordan: Taksówka będzie w ciągu pięciu minut - zaspaliśmy.
Hanna: Powinniśmy iść wcześniej do łóżka.
Jordan: Co byłoby fajnego w nocowaniu, gdybyśmy naprawdę poszli spać? (?), a ja zrobię kawę.
BĘDĘ MIAŁ TEN PRZEJAZD ALBO BĘDZIESZ MIAŁA ZŁAMANE SERCE. ZEGAR TYKA.
Hanna: Może będę musiała wyjść trochę później. Muszę wykonać kilka telefonów,
Jordan: Nie ma dzisiaj charity trunk show (kolekcja, która jest wystawiana w różnych sklepach na całym świecie - "podróżuje") ? Mówiłaś, że na to wracasz. Właśnie, dlatego zamówiłem taksówkę, żebyśmy mogli spędzić ze sobą trochę czasu. Wiem, że brzmię, jak (?), ale tęskniłem za tobą.
Hanna: Po prostu muszę być blisko linii naziemnej (chyba chodziło o sygnał). Wiesz, soul service (dosł. dusza i serwis, serwis duszy) na autostradzie. Mam mnóstwo rzeczy do potwierdzenia - dla... (nazwy marek/nazwiska osób). Czego zapomniałam? Och, dla...
Jordan: Czy warto to wszystko robić?
Hanna: ... nie zawsze stylizował Katy Perry... Przepraszam, zmieniam plany w ostatniej chwili.
Jordan: Zobaczymy się wieczorem.
Hanna: Twój krawat.
Jordan: Dziękuję.

Spencer: Jesteś pewien? To nie były przełożone na inny dzień? Naprawdę, on na pewno nie ma tego w twoim kalendarzu. Ok, w porządku. 
Yvonne: Spencer!
Spencer: Ok, zadzwonię później.
Spencer: Cześć Yvonne.
Yvonne: Bardzo cię przepraszam. Ktokolwiek uzupełniał mój kalendarz, nie zawarł tam kontaktu do ciebie, więc...
Spencer: Nie mogłaś zadzwonić i powiedzieć, że spóźnisz się na lunch.
Yvonne: Właśnie.W sumie mogłam zadzwonić do restauracji.
Spencer: Tak... więc ktoś uzupełnia dla ciebie kalendarz?
Yvonne: Tak, koordynator kampanii. To ten, z którym rozmawiałaś, kiedy się umawiałaś.
Spencer: Tak... tak, rozmawiałam.
Yvonne: Wiesz, muszę przyznać, że nie oczekiwałam, że dasz się wyciągnąć. Ratusz był sukcesem, ale przypuszczam, że tylko założyłam, że będziesz chować się po kątach.
Spencer: Wiesz... naprawdę chciałam rady od ciebie. Czy to ok? Ta cała "córka kandydata" jest dla mnie nowa i...
Yvonne: Jasne. W środku czy na zewnątrz?
Spencer: Środek brzmi świetnie. Będziesz miała coś przeciwko, jeśli wykonam szybki telefon i zaraz będę?
Yvonne: Ok, znajdę stolik.
Spencer: Ok, dzięki.

Lobree,
xoxo

PS Wiem, że tłumaczenie jest chaotyczne.

1 komentarz:

  1. Nie soul service, a CELL service, czyli zasięg komórkowy.
    Jordan powiedział, że brzmi jak "whinging sook" czyli osoba, która narzeka i zachowuje się jak małe dziecko, które nie dostało tego, co chciało.
    "Johnny Wujek nie zawsze stylizował Katy Perry."
    Mam mnóstwo rzeczy do potwierdzenia - dla... (tutaj nie nazwy marek, ale rzeczy do potwierdzenia dla szefa, w tym terapeuta)
    "Wszyscy zaczynają w rowach, a moim 'rowem' jest Claudia. Będę z nią pracować przez rok, pięć lat jako dyrektor kreatywna, a potem cześć, Katy"

    Polecam się na przyszłość, haha :*

    OdpowiedzUsuń