niedziela, 7 lutego 2016

Outfity 6x14

ZAPRASZAM DO OCENY STYLIZACJI Z OSTATNIEGO ODCINKA.

 ASHLEY: 

Ocena 5/5

Powód: Myślę, że nikt nie zaprzeczy, iż Ashley jest gorącą mamuśką i nieźle się trzyma. Co najważniejsze, ma ona świetny gust i zawsze dobrze wygląda. Jej stylizacja może i jest prosta (sukienka, buty, zegarek), ale za to idealnie dobrana do sylwetki i gustowna. I like it.
---

HANNA 1:
 Top

Ocena 5/5

Powód: Uwielbiam krótkie topy, a szczególnie w połączeniu ze zwiewnymi spódnicami. Hanna ma skłonność do przesady w doborze stylizacji i efekciarskich dodatków, ale tym razem nawet biżuteria nie razi w oczy. Według mnie całość świetnie się komponuje i sama chętnie wskoczyłabym w taki strój.
---

HANNA 2:

Ocena: 2/5

Powód: Na samą bluzkę i spódnicę, zgodziłabym się. Jeszcze jakoś to by wyglądało od biedy. Jednak zielona torebka i do tego dziwaczne szpilki? Ja odpadam.
---

SPENCER 1:

Ocena 5/5

Powód: Nie mam do czego się przyczepić w tej stylizacji. Spencer nie dobrała paskudnych dodatków, sukienka do niej pasuje, nie mówiąc o tym, że na taki event polityczny jest idealna. Minimalizm czasem się opłaca. Podoba mi się jej stylizacja, czemu nie.
---

SPENCER 2:
Brak linków.

Ocena: 3,5/5

Powód: Buty okej, bluzka okej, ale te spodnie? Jakoś nie przekonują mnie spodnie z podwyższonym stanem, guziczkami przy kieszeniach i dzwonowatymi nogawkami. 
 ---

SPENCER 3:

Ocena 3/5

Powód: Hmm... plus dla Spencer, że podwinęła tę bluzkę w taki sposób! Przynajmniej wygląda wtedy jakoś w miarę, bo ogółem określiłabym ją mianem ,,paskudnej". To samo spodnie. Nie mój styl.
---

ARIA 1:

Ocena: 2,5/5

Powód: Za bardzo rzuca się w oczy ta stylizacja. Poza tym mam ochotę krzyknąć ,,A gdzie ptak z ulicy Sezamkowej?". Spódnica nie jest zła, podoba mi się tak właściwie. Jednak ten sweter... nope. A myślałam, że jak ktoś planuje włam to woli mniej się rzucać w oczy!
---

ARIA 2:

Ocena: 4/5

Powód: Nie zrozumcie mnie źle, ale tyłek Arii nieźle wygląda w tej sukience. Uwielbiam sukienki, które są idealnie dopasowane do ciała i nie wyglądają jak worki. Jak ktoś ma dobrą figurę to powinien się tym chwalić. Usunęłabym jedynie ten czerwony dodatek na ręku.
---

EMILY 1:

Ocena 3,5/5

Powód: Powiem wprost, ta spódnica jest dziwna. W pewnym momencie złapałam się na szybkiej myśli ,,Kiedy Emily wróciła do pracy kelnerki w The Brew?". Kompletnie zapomniałam, że ta stylizacja była z tego odcinka i że Emily wcale nie stała za ladą. Zobaczyłam zdjęcie i odruchowo nasunęła mi się taka myśl. 
---

EMILY 2:

Ocena 4,5/5

Powód: Mi się podobają sukienki i bluzki ze sznurowanym dekoltem. Są bardzo seksowne, a jeśli ktoś ma się czym chwalić to tym bardziej. Zresztą Emily zawsze wygląda ponętnie, a takie stylizacje tylko podkreślają jej seksapil.
---

YVONNE 1:

Ocena 4,5/5

Powód: Nie mój styl, aczkolwiek Yvonne dobrze wygląda w takiej stylizacji. Pasuje do jej karnacji i koloru włosów. Sukienka sama w sobie nie jest brzydka. Tylko ta marynarka...
---

YVONNE 2:

Ocena 3/5

Powód: Niezbyt przekonuje mnie kolor pomarańczowy w takiej stylizacji. Yvonne w samej sukience jeszcze tak źle nie wygląda, ale gdy dołączy do tego pomarańczową torebkę to widać ją z drugiego końca ulicy.

PODSUMOWANIE:

Najlepsza stylizacja odcinka:

Najgorsza stylizacja odcinka:


~ * ~
Nie wiem jak Was, ale mnie nudzą stylizacje Kłamczuch w tym sezonie. Z Hanny na siłę chcą zrobić nowatorską ikonę mody, a według mnie wychodzi to nazbyt kiczowato. Z kolei u Arii dodają wiele kolorowych akcentów, które bywają zbyt dziwne. Chodzi mi o to, że kiedyś styl Arii był bardziej kreatywny/artystyczny i uwielbiałam go. Łączyła ze sobą ciuszki, o których nie pomyślałabym, że mogą razem tak świetnie wyglądać. Teraz raczej nie mam ochoty się inspirować jej odzieżowym miszmaszem. Emily jak to Emily. Natomiast Spencer ubiera się schludnie, ale tak sztywno w porównaniu do tego, co było kiedyś. Typowa biurokratka o! 

LILY RED

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz