środa, 24 lutego 2016

Seria: "Gdybyś mógł" 1#

Cześć! Dzięki Lily Red, która podsunęła mi pomysł na nową serię na blogu będę mogła z Wami dzielić się opiniami i przemyśleniami na dany temat. Będzie to luźna seria dodawana co kilka dni w której będę Wam zadawać pytanie na temat serialu. Będziemy sobie "GDYBAĆ"!

Zaczynamy!

PYTANIE:

"Gdybyś dowiedział się o poważnej chorobie, 
do kogo byś się zwrócił?"


ODPOWIEDŹ:
Jeśli chodzi o mnie to z pewnością powiedziałabym o tym Emily. Wiedziałabym, że ona mnie zrozumie i wysłucha. Mogłabym liczyć na pełne zrozumienie i akceptację. 



A Wy do kogo byście poszli? 
xoxo
Stalia

3 komentarze:

  1. Ja bym poszła do Lucasa. Jest teraz dziany, mógłby ufundować mi leczenie!

    Haha, żartuję. Gdybym była chora poszłabym z tym do Hanny. Wysłuchałaby mnie, a potem próbowała pocieszyć żartami albo wspólnym zrobieniem czegoś. Wydaje mi się, że takie pozytywne osoby są potrzebne w mrocznych dniach. A przy Arii bałabym się zaczęłaby mi opowiadać o swoich problemach z facetami i byłabym jak ,,Bitch, please ja tu mogę umrzeć, a Ty o sobie". Z kolei Spencer rzucałaby mi medycznymi terminami i opowiedziała wszystko o możliwym leczeniu (mądrala wyszukałaby informacji na ten temat), a w międzyczasie nawijała o polityce. Z kolei Emily zachowuje się ostatnio jak histeryczka i mnie irytuje, więc w rozpaczy mogłabym jej walnąć w łeb hahaha.
    Hanna to mój wybór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ale podsumowałaś :D Hanna to byłby mój wybór numer 2 :D

      Usuń
  2. Myślę że do Hanny albo Emily obie są oddanymi przyjaciółkami na które na pewno bym mogła liczyć i wiem że 100% by mnie wspierały :)
    Na pewno nie poszłabym do Arii

    Fajna seria :)

    OdpowiedzUsuń