czwartek, 28 stycznia 2016

Streszczenie 6x16 ,,Where Somebody Waits For Me"

Zapraszam do przeczytania, co wydarzy się w odcinku 6x16. Dodatkowo jeśli ktoś jest zainteresowany moją reakcją na to, co się stało pomiędzy Spencer i Calebem to proszę rozwijać :)


OFICJALNIE STRESZCZENIE 6x16:
Podczas gdy wychodzą nowe odkrycia w sprawie morderstwa Charlotte, prawda zaczyna wpływać na życie osobiste Kłamczuch. Spencer zajmuje się nauczeniem matki, żeby zatrzymała sekret dla siebie. Aria wyznaje Liamowi jak głęboko zaangażowana jest w książkę Ezry. Ali przyznaje, że ona i Elliot są kimś więcej, niż tylko przyjaciółmi. Mona ujawnia, gdzie leży jej prawdziwa lojalność. Caleb, Spencer i Hanna radzą sobie z komplikacjami nowych związków.


W międzyczasie, Emily i Hanna, każda z nich otrzymuje szokujące groźby, które podnoszą wagę sytuacji.


~ * ~

Jak tam Wasze wrażenia po odcinku? 


A tak naprawdę chcę spytać ,,Co sądzicie o Spalebie?", bo mnie mało szlag nie trafił. To było takie smutne... Zawsze będę wierna Halebowi! Nie lubię zmian, a zawsze miałam Haleba za jedyny stały związek w tym serialu. Nie mogę uwierzyć w to, że jednak Spencer wejdzie w związek z Calebem, a przynajmniej na to wygląda. Nic mnie tak w tym serialu jak do tej pory nie zasmuciło, jak właśnie ten wątek. Spencer figlująca z Calebem? Kto by pomyślał? Marlene to zła kobieta!

Moja reakcja:
- Nie, nie, nie! 
- Zabieraj łapy z Caleba!
-Dlaczego mi to robicie?
- I co teraz? Nadzieja przepadła, że Spaleba nie będzie jednak i dadzą spokój z tym.
- Okej, jest w porządku (wewnętrznie rozpaczam).
LILY RED

4 komentarze:

  1. no właśnie też mnie wzięło na Haleba [*]. Pełno filmików na youtube oglądałam z nimi. To była dobra para

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mieście, gdzie co chwila pojawiała się jakaś chętna lesbijka i kolejne ciacho, Haleb był jedyną stałą rzeczą, której byłam pewna w tym serialu. A teraz nawet i to mi odebrali :( O wiele bardziej wolę nowe zagadki niż nowe romanse. Rzygam tymi romansami hahaha

      Usuń
  2. A ja czekam na Spoby :'( Ta cała Iwonka nie pasuje do Tobiego

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja czekam na Spoby :'( Ta cała Iwonka nie pasuje do Tobiego

    OdpowiedzUsuń