środa, 6 stycznia 2016

BTS Poster Shoot

Hej! W sieci pojawiły się filmiki z sesji zdjęciowej do nowego plakatu, który powstał.
Czekają one na Was w rozwinięciu.Zapraszam!


1) Lucy & Sasha


Lucy mówi:
 "Jakbym opisała 6B w trzech słowach? Hmm.. dorastanie, zagadkowe i to nie jest jedno słowo ale, nawet lepszy od poprzednich.

"Fani powinni zobaczyć nowy sezon ponieważ, zrobiliśmy coś takiego jak skok w czasie, są trochę starsze, zobaczycie co przeszły, jak wyglądają ich związki."

"Arii nowy styl wygląda dobrze. Ma troszkę blond włosy i ogólnie jej styl ewoluował.Trochę bardziej wyrafinowany, ale nadal taki jaki powinien być."

"Ok.. moja najlepsza myśl o nowym życiu Arii? Ona spełniła swoje marzenie czym było pisanie. Kocham to, bo robi to co chciała robić."

"Czym jestem najbardziej podekscytowana? Tym, że zobaczycie dziewczyny trochę doroślejsze!"

2) Shay & Troian & Ashley


Shay mówi: 
"Jeśli miałabym opisać nowy sezon w 3 słowach to były by to:
markowy, olśniewający, nowy  (tu nie jestem pewna w tłumaczeniu)"

"Fani powinni zobaczyć nowy sezon, ponieważ dziewczynom przybyło 5 lat i to będzie jak nowa, szalona przejażdżka."

"Moja ulubiona myśl o nowym życiu Shay to, że wszystko jest takie jej. Myślę, że po 5 latach mogło wiele się wydarzyć wszystkim dziewczynom i kiedy Emily wraca to czuje się bardziej komfortowo sama ze sobą. "


 ***



Zaczyna się tygodniowe szaleństwo przed nowym odcinek pll. Teraz będziemy obsypywani nowymi spoilerami, wywiadami i sneekami. Cieszycie się?

xoxo
Stalia


1 komentarz:

  1. Jak oglądałam filmik z Shay to sobie pomyślałam tak automatycznie ,,Jejku, jaka ta Shay to lafirynda" hahaha. Nie cenię jej sobie jako aktorki. Jedyne co potrafi to właśnie takie wyginanie się i pokazywanie wszystkim jaka jest seksowna :D

    OdpowiedzUsuń