sobota, 23 stycznia 2016

Outfity 6x12

Notka z outfitami z odcinka 6x12.
Oceny, linki do oryginałów i tańszych, polskich zamienników.

ALISON:
Ocena 1/5
Polskie zastępstwo:

ARIA:
Ocena: 4/5

Polskie zastępstwo:

HANNA:
Ocena: 5/5

Polskie zastępstwo:

SPENCER:
Ocena: 5/5

Polskie zastępstwo:

ARIA2:
Ocena: 2/5

Polskie zastępstwo:

ARIA3:
Ocena: 4/5

Polskie zastępstwo:

EMILY:
Ocena: 1/5
Kurteczka

~ * ~
Wyjaśniam powód moich ocen:

Alison - Sama bluzka z printem konia nie jest zła. Według mnie nie pasuje ona Alison, gdyż ją pogrubia i wygląda przez nią jak styrana życiem kura domowa. Aczkolwiek to tylko moje odczucie :)
Aria - Z jednej strony mam wrażenie, że wszystko jest perfekcyjne, ale z drugiej mam też lekkie obiekcje, co do tego naszyjnika. Wydaje mi się, że sama bluzka ze spódnicą też wystarczyłyby, a on zakłóca harmonię całej stylizacji.
Hanna - Nie ma wielkiego zamieszania. Po prostu jednokolorowa bluzka i spodnie floral. Podoba mi się takie połączenie. Nie razi w oczy, kiczem też nie ocieka. Jestem na tak.
Spencer - W prostocie siła. Spencer nałożyła ,,koszulo-sukienkę" i do tego tylko zegarek. Nic się ze sobą nie kłóci, wszystko wygląda świetnie.W dodatku stylizacja współgra z nową fryzurą bohaterki. Spencer wyładniała :)
Aria 2 - Ta stylizacja Arii jest dla mnie kompletnie przesadzona. Wzorzysta spódnica, szary top również z wzorami, na to lekko różowa kurteczka i biała torebka? Odpada. Za dużo tego wszystkiego.
Aria 3 - Dziewczyna dobrze wygląda w takiej stylizacji. Kolor kurteczki pasuje do jej włosów. Sukienka to prosta, mała czarna i do tego naszyjnik. Wszystko jest okej, tylko krój tej kurteczki jakoś tak mi nie pasuje, a konkretnie te podwójne klapy.
Emily - Ujmę to takim żargonem, więc wybaczcie, ale ,,szału nie ma, dupy nie urywa".


Jakieś wskazówki, co do prowadzenia tego typu notek? To moja pierwsza tego typu, więc wybaczcie jakieś wpadki :)
LILY RED

6 komentarzy:

  1. I są oceny suuper :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alison 1/5 - Nie tylko twoje, zgadzam się z twoją opinią. Alison ma źle dobierane stylizacje mimo że przytyła to ładna z niej kobieta i mogliby się bardziej postarać.
    Aria- 5/5 Wszystkie trzy stylizacje świetnie a Aria wygląda w nich obłędnie:)
    Hanna - 4/5
    Spencer 2/5 Kompletnie nie mój styl.
    Emily - Nie wiem jak ocenić lubie styl Em ale tu nie widzę całej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. a co to jest kurteczka, czemu nie kurtka i czemu tak infantylnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie są duże literki i znak zapytania? Piszę jak mi się podoba, proste :)

      Usuń
  4. Mi się podoba, ale uważam że lepiej by było gdybyś dodawała opisy nie na samym końcu a pod konkretną stylizacją, żeby tak nie jeździć góra dół ;) .

    OdpowiedzUsuń