poniedziałek, 4 stycznia 2016

Filmiki - nowy zwiastun, teaser, zdjęcia i inne

Miszmasz filmików. Promo kanadyjskie, australijskie, drugi teaser od Freeform, zdjęcia z 6x11 i aktorki zachęcające do obejrzenia nowego odcinka. Zapraszam.

Kanadyjskie promo:
HANNA:
- Zgadnij kto to.
SPENCER:
- Proszę Cię, tylko nie mów mi, że używasz kija do robienia selfie!
ARIA:
- Nie oceniaj mnie. Czasami takie rzeczy bywają użyteczne.
POZOSTAWIŁY ROSEWOOD
SPENCER:
- To znów się dzieje.
ALE ONO NIGDY NIE POZOSTAWIŁO ICH.
HANNA:
- To nie 'A'. To nie jest ta sama osoba.
CALEB:
- To jak mam go nazywać, Valdo?
EMILY:
- Ktoś nas wkręca? To jakiś żart?
SPENCER:
- To takie pokręcone.

Australijskie promo:
ARIA:
- Pokaż mi go. Wyglądał na większy, gdy go umieściłaś w sieci.
TOBY:
- Wszystkie na raz w jednym miejscu. Kiedy ostatnio coś takiego wydarzyło się w Rosewood?
ALE NIEKTÓRE RZECZY NIGDY SIĘ NIE ZMIENIAJĄ.
ARIA:
- On idzie po ciebie.
EMILY:
- Wróciłyśmy dla ciebie, Ali. Więc rusz się.
SPENCER:
- Za późno. Już tu prawie jest.
ARIA:
- To się nie dzieje.

Drugi teaser Freeform do 6x11:

Zdjęcia do 6x11:

Filmiki, w których Shay i Troian zachęcają do obejrzenia nowego odcinka:


~ * ~
LILY RED

1 komentarz:

  1. podobają mi się nowe teasery z FreeForm. Takie kolorowe, chociaż nie w stylu PLL :)

    OdpowiedzUsuń