sobota, 9 stycznia 2016

Sneak peek 6x11

Witajcie! Właśnie został opublikowany kolejny fragment zbliżającego się odcinka. Scena Arii i Byrona z małym wątkiem Ezry!



Aria: Liam chciał ci to przekazać - opowiadania Jamesa XX, o których mówiłeś. 
Byron: Próbuje mi zaimponować?
Aria: Tak.
Byron: A więc ma bardzo dobry start.
Aria: Chciał wiedzieć, czy wrócisz do Bostonu.
Byron: Dopóki semestr się nie skończy - nie. Jak długo zostajesz? 
Aria: Zobaczę, jak pójdzie.
Byron: A więc, co sądzisz o "nowym" Radley?
Aria: Nie widziałam go jeszcze, ale jestem pewna, że tam dotrę.
Byron: Myślałem, że tam spotykasz się z Hanną i resztą dziewczyn. 
Aria: Nie, spotykamy się w Brew - stare nawyki.
Byron: W Brew?
Aria: Tak...
Byron: Widziałaś tam Ezrę? On wrócił. ... (?) miejsce i wprowadził się do mieszkania piętro wyżej.

Lobree,
xoxo

2 komentarze:

  1. wygląda, jakby Byron martwił się o Ezrę, czy mi sie tylko tak wydaje? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wrażenie, że o Arią - w sensie mówi jej, że wrócił, żeby nie były zdziwiona w jakim jest stanie, bo Byron może już go widziała (takiego zaniedbanego itd.)

      Usuń