czwartek, 7 stycznia 2016

People's Choice Awards 2016

Witajcie! Nie pisałam tak długo, że jestem w szoku. Miałam na głowie kilka rzeczy, przede wszystkim olimpiadę, ale wraz ze zbliżającym się sezonem - jestem. Jednak teraz czas na wyniki! 


Serial Pretty Little Liars dostał nagrodę w kategorii Best Cable TV Drama.


Troian: Widzę, że to na mnie spadła odpowiedzialność (przemówienia).
Ian: Tak, ty mówisz.
Troian: Oh, wow - to bardzo dużo. Robimy to razem już sześć lat, prawie siedem. I nie mogę wyobrazić sobie piękniejszej, milszej i bardziej niesamowitej grupy ludzi, właściwie rodziny, niż ci ludzie koło, których teraz stoję i ludzi, których tu nie ma - 


 Marlene, która jest powodem, dla którego tu stoimy, Sary Shepard, która stworzyła cały ten świat, Petera Rotha, wszystkich z kanału ABC Family, który stał się teraz Freeform.
Lucy: Jej, Freeform!
Troian: To mylące, ale załapiecie. Lisie K...(?) - dziękujemy ci za bycie naszą mamą. I chcę powiedzieć, że bardzo Wam dziękuję - i to najbardziej. Kocham Was! Właśnie to chcę powiedzieć, ale jestem tak zdenerwowana. Tak, proszę, przerwijcie to. Sorry, nie przerwę tego, ponieważ mówię o fanach i to WY jesteście powodem, dla którego tu jesteśmy, jesteście ludźmi, którzy na nas głosowali. Dziękujemy - i to bardzo!

Mina Lucy i Iana

Pewnie zastanawiacie się, o co chodzi z całą sytuacją, w której Troian mocno się zbulwersowała.
Co prawda, nie oglądałam całej gali, ale tak to chyba wyglądało:
Vin Diesel wygłaszał swoją mowę, w której wspominał o śmierci swojego przyjaciela Paula Walkera (swoją drogą - Shay była w nim zakochana). Na koniec zaczął śpiewać fragment piosenki zadedykowanej mu - prawdopodobnie skończył mu się czas antenowy i końcówka została brutalnie przerwana przez muzykę. Sama końcówka:


Wydaje mi się, że producenci chcieli zrobić to samo w czasie przemówienia Troian albo Troian chciała wyrazić swoje zdanie na temat tego, co zrobili i wyszło, jak wyszło. Oprócz tego, wyraźnie widać, że Lucy nie podoba się nowa nazwa Freeform.























Lobree,
xoxo

2 komentarze:

  1. Boze Troian wygladala obrzydliwie

    OdpowiedzUsuń
  2. Troian miala za bardzo przylizane wlosy, a dół sukienki Lucy był paskudny. Po za tym i tak wszystkie są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń