wtorek, 5 stycznia 2016

Humor PLL

Do premiery 6B zostało kilka dni. Wszyscy nie możemy się doczekać tej chwili. Umilmy sobie ten czas i przypomnijmy kilka zabawnych momentów, które sprawiły, że tak lubimy ten serial.


JEDZIEMY Z KOKSEM!

 H: Potrzebuję Twojej opinii.
A: Absolutnie nie. To pogrzeb, a nie koncert Nicki Minaj.
H: Więc co? Nie mogę zatańczyć na jego grobie?

 E: Zaoferuj Hannie swój domek nad jeziorem. Potrzebuje czasu sam na sam z Calebem.
S: Mój domek nad jeziorem?
E: Taa, już utworzyli w nim kilka wspomnień na kanapie w salonie. Nie mówiła ci?
S: To była kanapa mojej babci!

 H: 'A' było w domku nad jeziorem, gdy Caleb i ja...
S: Brataliście się na kanapie mojej babci.
H: Okej. Kto ci powiedział?

 H: Dajesz, Emily!
A: Ona nie płynie jeszcze.

 H: Co ty tutaj robisz? Prawie cię zabiłam.
C: Różową pierzastą lampą, Hanna?

 C: Ludziska, czy możecie się trochę cofnąć?
S: Nawet nie stoimy tak blisko ciebie.
C: Serio? To skąd wiem, że jadłaś cheeseburgera na lunch?

S: To zajmuje zbyt wiele czasu, Hanna. Po prostu control A.
H: Robię to tak szybko jak tylko potrafię, Spencer.
S: Niewystarczająco szybko, Hanna. Po prostu control A.
H: A myślisz, że co do cholery próbuję robić?
S: Nie (kontroluj 'A'), tylko wciśnij control A na klawiaturze.

S: Możesz iść trochę ciszej?
H: Och, proszę. Jenna nie może nas usłyszeć. Jest ślepa. Wiecie, co mam na myśli!

 A: Rozumiemy, że masz chłopaka. Wszystkie ich miałyśmy.
H: Taaa, nawet Emily.
E: Zamknij się, Hanna.

 O mój Boże. Widzę lepiej w nich. Potrzebowałam okularów przez ten cały czas i nigdy o tym nie wiedziałam. (Hahaha to były zerówki)

 H: 'A' naprawdę lubi rzucać samochodami w ludzi.
A: Dobra, czy jest jakaś szansa, że to naprawdę był wypadek? 
Taaa, tak myślałam.

H: Kroiłam marchewkę i nóż mi się wyślizgnął.
W: I to stworzyło tak wielkie rozcięcie?
H: To była duża marchewka.

 H: Która z nich krzyczy ,,młoda i gorąca" bez bycia zbyt trendy?
C: Mnie pytasz? Hanna, mam tę bluzę z kapturem, od kiedy skończyłem 12 lat.

 Jesteś pewna, że Shana jest lesbijką? Ledwie na mnie spojrzała.

K: Ładny garnitur.
C: Ładna sukienka... ale powinnaś wiedzieć, że wystają ci w niej boczki.

A: Więc co Wilden powiedział ludziom o tym samochodzie?
H: Emily powiedziała, że zgłosił kradzież.
A: Nie sądzisz, że znajdą go? Czy nie wszystkie policyjne auta mają gps?
H: Nie, on nie działa pod wodą.
A: Nie działa?
H: Nic nie działa pod wodą. To naukowy fakt.

H: Jest gejem.
A: Nie jest gejem. Znam go, od kiedy skończyliśmy 5 lat.
E: Prawdopodobnie nie wiedział o tym, gdy miał 5 lat.
S: Czy kiedykolwiek próbował cię pocałować?
A: Nie.
Wszystkie: Gej.
  

- Ukradłaś jej ptaka?
- Dała mi go.
- Kradniesz jej auto?
- Nie, tylko je pożyczam.




- Masz szalone oczy.
- Nie są tak bardzo szalone.

 - Suka nas zaczipowała.


(Spencer naprawdę czyta)
(Emily udaje, że czyta)
(Hanna próbuje zrozumieć słowa)

 ('A' widzi wszystko)



~ * ~
Macie jakieś swoje ulubione sceny, które Was bawią? Który bohater według Was jest najśmieszniejszy?

Zaglądajcie na naszego bloga! Ptaszki mi powiedziały, że nie długo założycielka bloga, Natalia opublikuje świetną notkę. Sama czekam na nią z niecierpliwością! Naprawdę zachęcam, babeczki!

LILY RED

5 komentarzy:

  1. hahaha uśmiałam się z niektórych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry jest ten z Wrenem i Cece, który odnosi się do tej afery z koronacją missek. Że ogłosili królową Columbię, a to była pomyłka i wygrały Filipiny. Strasznie mnie to bawi hahaha :D

      Usuń
  2. Hah, patrząc na ten post strasznie tęsknię za starym PLL z pierwszych sezonów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo. Teraz Hannie nie wypada jako dorosłej strzelać tych swoich ,,złotych myśli". A one były najlepsze w całym serialu :D

      Usuń
  3. Umarłam przy ostatnim hahahah

    OdpowiedzUsuń