środa, 6 stycznia 2016

Koloryzacje

Hej! Tak sobie pomyślałam, że na żadnym blogu nie było jeszcze mowy o kolorach włosów naszych bohaterek z serialu. Któraś z Was chciałabym mieć taki sam kolor włosów jak Hanna, Spencer, Emily czy Aria? W tym poście postaram się Wam przekazać wiedzę na temat koloryzacji włosów dziewczyn z nadchodzącego sezonu 6b.
Zapraszam do rozwinięcia! ;)




Włosy są wizytówką każdego z Nas. Ważne jest to, aby były były zadbane. W serialu dziewczyny są stylizowane przez specjalistów dlatego fryzury, które czasami próbujemy podrobić (a może nie próbujecie?) nam nie wychodzą tak dobrze. Ale co zrobić, aby mieć podobny kolor włosów? Proste. Wystarczy przefarbować je. A ja Wam pomogę dobrać odpowiedni odcień włosów! Zaczynamy.

1) Aria


Aria nadal ma krótkie włosy. Wcześniej miała je ciemne, teraz je rozjaśniła. Jasny brąz w połączeniu z blond pasemkami daje efekt sombre. Jest to odmiana popularnego ombre.

Zafarbować w domu włosy identycznie na takie jakie ma Aria to wyższa szkoła jazdy. Jednak gdy chcecie uzyskać podobny odcień włosów do niej to szukajcie farby z początkującym numerem 6.
Np. takiej :


Kolor wyjdzie na włosach od jasnego blondu- do jasnego brązu.

2) Spencer


U Spencer nie ma wielkiej zmiany jeśli chodzi o kolor. Ciągle jest to piękny kasztanowy jasny brąz.
Farba zbliżona do jej odcienia to np. ta:
Dziewczyny jedna zasada. Jeśli macie ciemniejszy kolor włosów niż ten co znajduje się na opakowaniu, to Wam kolor nie wyjdzie. Jest to farba przeznaczona dla ludzi noszących kolor od blondu po brąz.

3) Hanna


Hanna w serialu miała wiele odcieni blondu. W 6B jest on również inny niż wcześniej posiadała.
Jest to kolor jasny beżowy blond. Ten blond określiłabym jako ciepły odcień.

Idealna farba to:

Pamiętajcie, że taki blond mogą zrobić sobie dziewczyny, które już mają jasny odcień włosów. Nie wyjdzie on na brunetkach czy ciemnych szatynkach. Dla takich polecałabym najpierw rozjaśniacz.

4) Emily

Włosy Emily praktycznie ciągle mają ten sam odcień włosów. Jak sama kiedyś powiedziała w wywiadzie -boi się większych zmian. Jej kolor to ciemny brąz. 
Nie pomylcie z czarnym, bo to wielki błąd! 
Jej farba to:



***

To by było na tyle. Podobał Wam się post? Chciałybyście w przyszłości coś podobnego o fryzurach dziewczyn lub kolorach włosów z poprzednich sezonów znalazło się na blogu? Dajcie znać!

A tymczasem chciałam Wam ogłosić, że...
za 7 dni zaczyna się sezon 6B !
Widzimy się 13 stycznia na blogu z wrażeniami z odcinka ;)



xoxo
Stalia

5 komentarzy:

  1. Bardzo podobał, więcej tego typu postów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, ja mam blond włosy, ale raczej nie planuje farbować

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem proszę wyjasnijcie mi to jestem podczas czytania 2 części preety little liars i zauważyłam że pod koniec pierwszej części jest mowa że Hanna siedzi przed TV oglądając wiadomości i ma BRĄZOWE włosy jak?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rozumiem proszę wyjasnijcie mi to jestem podczas czytania 2 części preety little liars i zauważyłam że pod koniec pierwszej części jest mowa że Hanna siedzi przed TV oglądając wiadomości i ma BRĄZOWE włosy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W książce Hanna nie jest blondynką, ale brunetką

      Usuń