środa, 6 stycznia 2016

Sneak peek 6x11 i trzy teasery

Zapraszam do obejrzenia sneak peek - rozmowy Pam i Emily - który zawiera w sobie pewien spojler! Także uwaga!!!

(Tłumaczenie w rozwinięciu)

PAM: Więc jak długo możesz zostać?
EMILY: Nie wiem. Przesłuchanie jest jutro.
PAM: Cieszę się, że tutaj jesteś, ale... nie powinnaś tego robić? (nie słyszę za bardzo)
EMILY: Skupmy się na fakcie, że jestem tutaj.
PAM: Racja.
EMILY: Jak Greg?
PAM: Mamy małą przerwę.
EMILY: Dlaczego?
PAM: Ja po prostu... to czas na przerwę.
EMILY: Myślałam, że go lubisz.
PAM: To temat do rozmowy przy herbacie.
EMILY: Okej.

TEASERY:


Nie martwcie się fani PLL. Wasze ulubione Kłamczuchy wracają na Freeform. I to prawda. Nie, nie... ja przysięgam. Nie wierzycie mi?

~ * ~
Zaskoczeni, że po śmierci Pana Fieldsa jego żona związała się z kimś innym? Wydaje się, że Emily polubiła owego Grega. 

LILY RED

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz