wtorek, 19 stycznia 2016

Outfity z 6x11

Hej! Przychodzę do Was z outfitami z ostatniego odcinka. 
Pokażę Wam zarówno te najlepsze jak i najgorsze stylizacje. Zapraszam!







Outfity

1)

kurteczka - sklep

2)


bluzeczka - sklep
naszyjnik - sklep 

 3) 

 
 kurteczka - sklep
spódnica - sklep

 4)

 kurteczka - sklep

5) 

 spódnica - sklep

6) 
 
  płaszczyk Spencer - sklep

7)
 
bluzeczka - sklep

8) 
 
 żakiet Hanny - sklep
spódnica Hanny - sklep

9)


Sukienka:
Emily - sklep
Aria - sklep
Spencer - sklep


***

Stylizacje dziewczyn się nieco zmieniły po tych pięciu latach. Jednak nie ma jakiejś wielkiej zmiany. Jedynie co mi się nie podoba to styl Hanny. Uważam, że ten żakiet i spódnica jasna
 zupełnie nie pasują do niej i ta stylizacja jest okropna dla niej. 
Wszystkie dziewczyny wyglądały stylowo na pogrzebie, za co należy się szacunek dla charakteryzatorki.
Na drugim miejscu z najgorszymi stylizacjami jest Alison, którą wiecznie ubierają w źle dobrane ciuchy, które sprawiają, że wygląda ona jeszcze potężniej! 

Wielkim plusem są stylizacje Arii i Spencer, które wyglądają bardzo stylowo! Emily nie zmieniła nic w swoim stylu. Tyle na ten temat. A Wam jak się podobają te outfity? 
Które są najlepsze,a które najgorsze? 



xoxo
Stalia



4 komentarze:

  1. Czemu nie oceniasz juz stylizacji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam je napisać trochę inaczej niż ostatnio. stylizacjami będzie się zajmować Lily Red od następnego odcinka

      Usuń
  2. Brakuje mi oceniania :(
    Kocham sukienki Spencer i Arii z pogrzebu! ale wszystkie 4 wyglądały bosko:D
    Najgorzej według mnie wypada Alison która jest ubierana najgorzej. No kurde ja wiem że Sasha przytyła ale można by ją o wiele lepiej ubrać :(
    Zmiana Spencer zdecydowanie na plus! w 6b na pewno bardziej spodoba mi się jej styl który dotychczas mi się nie podobał.
    Emily tak samo ale dobrze wygląda :)
    Wydaje mi się że jeśli chodzi o stylizacje to Hanna i Aria będą królować :D

    OdpowiedzUsuń