wtorek, 3 lutego 2015

Wyniki ankiety

Cześć! Na wstępie baaardzo mocno chciałam Wam podziękować za to, że podzieliliście się z nami Waszą opinią na temat odcinka 5x17 w ankiecie. Nie sądziłam, że tak dużo Was już jest :*



Przypominam, że głosując na numer 1 uważasz, że odcinek był zły, a jeśli zagłosowałeś na 10 oznacza to, że odcinek był rewelacyjny.

A wyniki ankiety prezentują się następująco:
 ODCINEK NA 1 : 15 %
ODCINEK NA 2 : 0 %
ODCINEK NA 3 : 2 %
ODCINEK NA 4 : 12 %
ODCINEK NA 5 : 2 %
ODCINEK NA 6 : 15 %
ODCINEK NA 7 : 15 %
ODCINEK NA 8 : 23 %
ODCINEK NA 9 : 23 %
ODCINEK NA 10 : 5 %

Podsumowując.  Wyniki ankiety są bardzo zróżnicowane. Największą ilość głosów zdobyły cyfry :
 8 i 9
Także większość z Was oceniła odcinek bardzo wysoko.

Zdziwił mnie jedynie fakt, że 6 osób dało 1 .
To by oznaczało, że odcinek kompletnie Wam się nie podobał lub po prostu były to jakieś złośliwe głosy...
Tak jak już wcześniej wspomniałam ja oceniłam odcinek podobnie jak większość ankieterów na 8.

No cóż. Pozostało tylko czekać na kolejny odcinek, który swoją premierę będzie miał już dzisiaj w nocy!

xoxo
Stalia





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz