niedziela, 8 lutego 2015

Outfity z 5x18

Hej! Przychodzę do was z kolejnymi outfitami z najnowszego odcinka. Więc zapraszam do rozwinięcia ;)


OUTFITY



Aria

Aria znowu postawiła na sukienkę. Tym razem założyła długą, cienką w panterkę. Aby podkreślić swoją talię dodała do niej pasek.

Linki:








Hanna


Hanna mnie jakoś szczególnie nie zaskoczyła, bo jak zwykle jej outfit mi się bardzo spodobał. Ciemne zestawienie kolorów jest teraz szczególnie modne. Hanna założyła czarną bluzkę ze złotymi ćwiekami oraz bordową spódniczkę. Czarna duża torebka tylko dopełniła jej stylizację.
 Linki:

Podobną spódniczkę widziałam również w C&A po przecenie za 20 zł ;)


 Mona

Nasza nowa flashbackowa dziewczyna ubrała bardzo fajną luźną bluzkę, którą możemy zobaczyć w sklepie Royal Rabbit ( link )














Spencer


Nasza najmądrzejsza kłamczucha założyła koszulową bluzkę bez ramion, a do tego jeansy oraz sweter. Całość prezentowała się całkiem, całkiem.













Te outfity wyszczególniłam, ponieważ najbardziej mi się one podobały. A Wam przypadły do gustu te stylizacje? 

xoxo
Stalia


4 komentarze:

  1. Pomyślałam, że można by od razu pisać ocenę przy każdym z outfitów kłamczuch (jesli chcesz oczywiście). Mam na myśli np. Aria 8/10 itd.
    A tak wgl to chyba musiało ci się coś pomylić, bo przy linkach do ciuchów Hanny dwa razy jest spódnica :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokladnie ;) fajnie jakbyś dawała oceny do outfitów byłoby ciekawiej :) wtedy i ocenialibyśmy z tobą.
    Dla mnie najlepiej Aria z tych co dodałaś ale ogólnie najlepszy outfit miała Emily gdy rozmawiała z Calebem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy ;) od następnego odcinka będę oceniała outfity ! dzięki Wam za pomysł :)

      Usuń