sobota, 28 lutego 2015

Fragmencik z Biblii

Hej! Wiem, że już Lobree pisała o fragmentach z Biblii, ale mam pewną myśl, która chodzi mi po głowie. Otóż chodzi mi o fragment w którym Aria spadła na podłogę w pokoju Mike'a...


A 35 wers w Biblii mówi:


  "35 Moja jest odpłata i kara,
w dniu, gdy się noga ich potknie.
Nadchodzi bowiem dzień klęski,
los ich gotowy, już blisko."

Może tu chodzić o Arię. Często w filmach jest tak, że jak ktoś uderzy się w głowę, to po pewnym czasie dowiaduje się, że jest chory czy coś. A co jeśli Aria będzie poważnie chora przez ten upadek? 
I właśnie to mają na myśli scenarzyści gdy powiedzieli, że wydarzy się coś gorszego od śmierci?
Może utrata pamięci czy coś? Wiem mam wybujałą fantazję, ale może coś w tym jest, jak myślicie?

Dodam jeszcze, żę pierwsze trzy słowa ,, Vengeance is mine" występują w książce Anna Karenina. A pamiętacie kto czytał ją w ostatnim odcinku? Andrew.. Czyżby to jakaś kolejna wskazówka?

xoxo
Stalia



5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie by było,gdyby Andrew był np.pomocnikiem A ,bo jakoś nie chce mi się wierzyć,ze on jest Big A

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślicie,że tak łatwo poznacie moją tożsamość?Jesteście w błędzie
    Buziaki
    -A

    OdpowiedzUsuń