czwartek, 26 lutego 2015

Nowy wygląd bloga!

Hej! Z okazji tego, że poczułam wiosnę, a jak wiadomo w tym jest czas na jakieś zmiany to postanowiłam więc zmienić wygląd bloga! Jestem do Waszej dyspozycji, dlatego też chciałabym poznać Waszą opinię na temat nowego wyglądu. Czy Wam się podoba? A jak nie, to co byście np. zmienili. Jestem otwarta na sugestie! Jesteśmy tu dla Was i to Wam ma się podobać ten wygląd. 
Jeszcze raz dziękuję za liczbę wyświetleń :* Dużo to dla nas znaczy! Pozdrawiam



xoxo
Stalia

8 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o mnie i moje miejsce zamieszkania to w ogole nie czuje wiosny ...heheheh
    A tak to jakos nie przemawia do mnie ten pomarańcz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jeszcze nie czuje wiosny bo jej nie widać ;-(
    Wygląd mi sie podoba :) Ezria na nagłówku<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może źle się wyraziłam. też nie czuję wiosny za oknem, ale czuję, że się zbliża i chce już wiosnę, dlatego dałam wiosenny wygląd ;) Dzięki za opinie! ciesze się, że się podoba ;)

      Usuń
  3. wygląd niekorzystny, jeżeli chodzi o wygląd strony to jest ok, ale nagłówek koszmarny. taka jaskrawa zieleń nie pasuje do pasteli !! jakoś w ogóle nie zgrywa się z resztą szablonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok doceniam szczerość. najpierw dodałam nagłówek, a potem próbowałam resztę do niego dopasować. Myślisz, że mniej jaskrawy zieleń bardziej by pasował do reszty ? Mogę zmienić zawsze ;)

      Usuń
    2. oczywiście, że tak. znajdź coś w odcieniach pasteli i będzie super :)

      Usuń
    3. tak szczerze to na próbę dałam bardziej pastelowy, ale nie pasował. było za mdło. Więc zostanie tak jak jest, na lato wygląd znowu się zmieni ;)

      Usuń