środa, 4 lutego 2015

Wrażenia z 5x18

Hej! Jak co tydzień przychodzę do Was z wrażeniami z nowego odcinka.
 Zapraszam do rozwinięcia ;)

( jeśli nie widziałeś odcinka to nie patrz, bo są spoilery )

Od razu po obejrzeniu postanowiłam napisać wrażenia z odcinka. Tak na świeżo myślę, najlepiej wyrazić swoje pierwsze emocje ;)  A więc zaczynamy :


1.Najlepsza scena:
 Hanna vs Hoolbrook
Hanna jechała samochodem i zatrzymała ją policja. Gdy wysiadła z auta to podeszła do radiowozu, a tam nagle pojawił się Holbrook. Bardzo podobało mi się jak ona mu przygadała :
,,Jesteś dorosłym policjantem, ona tylko dziewczyną,nie musisz bawić się w ofiarę''
Brawo Hanna :)






2. Mocna scena:
wkurzony Holbrook, który pakuje swoje rzeczy na posterunku



3.Najlepsza postać:


 Mike
 Każdy z nas uwielbia nutkę tajemniczości i właśnie w tym odcinku mieliśmy ją dzięki Mike'owi, który nie wiadomo z jakiej przyczyny odwiedza Alison i chodzi w tajemnicze miejsca.


4.Najnudniejszy wątek:
 za najnudniejszy i nic nie wnoszący wątek uznałam rozmowę Spencer z matką, która martwi się o jej stosunek do wyboru studii



5.Słowo kluczowe:
 książka Mony ( a w niej ukryta kaseta z przesłuchania Bethany Young )



 6.Pytania:
 -Czy Holbrook mówił prawdę?
 -Dlaczego Mike odwiedza Alison w więzieniu?

7.Nowa postać: 
Leslie - dawna przyjaciółka Mony

8.Podejrzenia:
 - Czy faktycznie Leslie jest przyjaciółką Mony?
-Czy Johnny nie ma nic wspólnego z Alison?

9.Scena, która mnie zaskoczyła:
Szczerze powiedziawszy nie zaskoczył mnie ten odcinek. Jednak jakbym miała wybrać jakąś scenę to wybrałabym moment, w którym dziewczyny widzą Holbrooka wsiadającego do samochodu ( nagłe pojawienie się H. już na początku odcinka ) 

10. Wątek którego zabrakło:
jakieś wiadomości od "A"





Podsumowując. Odcinek był średni. Dostaliśmy wiele informacji, co za tym idzie coraz więcej pytań. Bardzo podobał mi się flashback z Moną i Hanna. Fajnie, że Mona ( a raczej Jannel Parish ) nie odeszła z serialu.
Odcinek oceniam na 6

A Wy? Mieliście podobnie jeśli chodzi o te moje 10 podpunktów?

Pamiętajcie o ankiecie ;)



xoxo
Stalia


6 komentarzy:

  1. Pisze się CORAZ a nie co raz :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zwykle niezawodny. Dziękuje za info, poprawie.

      Usuń
    2. jak zwykle niemiła :)

      Usuń
    3. moim zdaniem to nie ja jestem niemiła. więc proszę zaprzestać z wytykaniem błędów. napisałam wyraźnie w pierwszym poście, że nie piszę idealnie, a jeśli komuś to nie pasuje to niech nie czyta moich postów.

      Usuń
    4. po prostu jesteś taka jakaś... szorstka, nie ma w Tobie w ogóle ciepła ani jakiejś empatii, inne blogerki zawsze się uśmiechną, przeproszą za błąd, nie są przemądrzałe a Ty.. no nie wiem, nie bierz tego za bardzo do siebie, ale nie wzbudzasz sympatii.

      Usuń
    5. dobrze rozumiem. Szkoda, że tak mnie odbierasz. Wiedz, że nie jestem osobą niemiłą, ani wredną. Ja się nie przemądrzam. Jestem osobą konkretną i może dlatego, przez to, że nie zawsze piszę zdaniami złożonymi to Ty ( i inni ) mnie tak odbieracie. Staram się jak mogę, aby posty były poprawne ortograficznie, ale tak jak wspomniałam w którymś poście język polski miałam ładnych kilka lat wcześniej i mogło mi się zapomnieć trochę ;) Także no ... Jak widzisz jakiś błąd to napisz do mnie maila to go poprawię.

      Usuń