poniedziałek, 23 lutego 2015

Outfity z 5x20

Witajcie! Jak co tydzień przychodzę do Was z outfitami z odcinka. W 5x20 można było zobaczyć o wiele lepsze stylizacje od poprzedniego epizodu. Postaram się wyróżnić kilka fajnych outfitów więc zapraszam do rozwinięcia :)

OUTFITY

Spencer:


Biały t-shirt będzie zawsze w modzie pamiętajcie! Spencer założyła do tego jasne spodnie. Wyglądała schludnie, na plus 3.5/5
















Drugim outfitem Spencer była bardzo fajna koszula w kratkę. Jestem fanką wszelkiego rodzaju koszul, dlatego i ta mi się podobała! Ocena : 3,5/5

 link do koszuli










Hanna 



Klasycznie. Każda z nas czasami musi ubrać się bardziej elegancko, czy to na jakieś spotkanie w sprawie pracy, czy na egzamin do szkoły. Hanna na wstępne spotkanie z trenerką ubrała ciekawą sukienkę z białym kołnierzykiem.


Ocena: 4/5
















Drugą stylizacją jest strój w którym Hanna tańczyła. Bardzo podoba mi się jej bordowa bluzka. Właśnie takiej szukam już od dawna w sklepach! Czuję, że niedługo sobie taką sprawię.
Do tego założyła już mniej fajne legginsy. Moją uwagę przykuły również sportowe buty nike!
Ocena: 4/5


Linki:










Emily



Zakochałam się w jej outficie <3
Przez nią nie mogę doczekać się lata, aby założyć coś podobnego do tego co ona założyła.
Ma na sobie ciemną bluzkę bez rekawów, pod spodem czarny stanik. Do tego ubrała przecudowne  krótkie porwane jeansy <3 Przewiązała na biodrach koszule w kratkę.
 Cudownie 5/5

Linki:

Na spodnie to niestety nie ten sezon, aczkolwiek widziałam podobne w Bershce!





Aria


Aria w odcinku miała parę outfitów, ale postanowiłam wybrać tą ( z czystego przypadku ).
Założyła ona zwiewną bluzkę z odsłaniającymi plecami, na których pojawiła się gwiazda.
Do tego czarne rurki i wysokie czarne kozaki.
Ogólnie 3/5
Ocena taka, ponieważ trochę nie mój styl.







A jak Wam podobały się stylizacje z tego odcinka?
Oceniajcie ! 

pozdrawiam
Stalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz