niedziela, 8 lutego 2015

Przygotowania do wakacji #1: Sylwetka

Zaczynamy nową serię. Zapraszam!

Wielu osobom (zarówno dziewczynom, jak i chłopakom) zależy na dobrym wyglądzie w wakacje. Zobaczmy, co robią nasi bohaterowie, żeby lepiej wyglądać.

BIEGANIE (Spencer, Toby, Hanna, Caleb, Paige, Emily, Dean)
 Jest to bardzo dobra broń do walki z tłuszczykiem. Bieganie odwadnia organizm i przyspiesza spalanie tłuszczu, tym samym redukując cellulit. Warto pamiętać, że efekty przyniesie nam systematyczne bieganie. Dla początkujących zalecane jest bieganie na dłuższe dystanse, niż dla zaawansowanych.
Przedstawiam przykładowy rozkład ćwiczeń na 12 (!) tygodni. Serię przeznaczoną na dany tydzień należy powtarzać 3 razy, chyba, że uda wam się więcej!
PŁYWANIE (Paige, Emily)
Wszystko zmienia się, jeśli nie lubicie (tak, jak ja) biegać. Wówczas polecam basen, który według mnie jest najmniej męczący, oczywiście ma to swój minus, jakim jest znacznie wolniejsze chudnięcie. Jednak pływanie powoduje mniejsze obciążenie i kształtuje sylwetkę. Dla dociekliwych kraul jest najkorzystniejszym stylem.

SZTUKI WALKI (Aria, Jake)
Warto spróbować też sztuk walki. Rzecz jasna jest to pojęcie dosyć ogólne, a o odmianach sztuk walki, mogłabym rozpisać się na kilka postów. Dlatego w zależności od rodzaju, możemy kształtować zgrabną sylwetkę albo budować spektakularną masę mięśniową. Mimo to, opinia specjalistów jest zgodna - trenowanie sztuk walki podnosi samoocenę, dodaje pewności siebie i poprawia kondycję fizyczną.

GRY ZESPOŁOWE (Jason, Mike)
Natomiast, jeśli nie lubicie ćwiczyć w pojedynkę warto poszukać ciekawej gry zespołowej. Tutaj też macie ogromny wybór. Osobiście polecam piłkę ręczną, niestety jej minusem jest dość duża brutalność. Jeśli, chcecie tego uniknąć pomyślcie nad koszykówką, która jest typowym sportem bezkontaktowym.
 
ĆWICZENIA SIŁOWE (Mike)
W następnym odcinku Mike będzie pracował nad muskulaturą. Co o tym powiecie? Oczywiście trzeba pamiętać, że raczej nie jest to sport, który nas odchudzi, a skierowany jest bardziej do osób, które chcą "podrasować" swoje ciało.

W kształtowaniu swojej sylwetki ważnym procesem jest odżywianie. Nie jestem dietetykiem, więc nie będę się wymądrzała, ale moim zdaniem najlepiej jeść to, co się lubi, tylko odpowiednich ilościach, bo przecież "wszystko jest dla ludzi" :).

Tymczasem mam zamiar podjąć małe, a może wielkie wyzwanie. Wyrobić sobie piękną sylwetkę na wakacje. Podejmujecie je razem ze mną?
Przysiady na pośladki i nogi
A6W na brzuch (można zastąpić zwykłymi brzuszkami, ale te są bardziej męczące)  



Przy kolejnym poście z tej serii zdajcie relację, jak wam idzie :).
 
DO WAKACJI POZOSTAŁO 137 DNI
Lobree,
xoxo

6 komentarzy:

  1. Super notka Lobree:) ja niedługo zaczynam biegać wieczorem

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ćwiczyłam pośladki i brzuch z Mel B, ale potem mi się odechciało. Leniuszek ze mnie ;) Poszłabym na basen, ale pływać nie umiem. Mogłabym co najwyżej pochodzić od jednego brzegu do drugiego, tam gdzie płytko haha :D Szkoda, że mięśnie nie rysują się same z siebie na ciele człowieka. Aczkolwiek możliwe, że podejmę to samo wyzwanie, co Ty. W końcu w lato trzeba się pokazać w bikini. Co do diety.. to ja też specjalistką nie jestem, ale najlepiej jeść ryby, kurczaka, ryż i inne królicze żarełko. Schaby, wołowiny, ziemnioki i inne ciężkostrawne potrawy trzeba odstawić. Najlepiej też jeść częściej, ale mniejsze porcje. Mam kolegę, który co chwila coś je, ale zawsze w malutkich porcjach i jest dokładnie taki jak trzeba do pomacania ;)
    Fajna notka. Lubię Twój styl pisania ;P
    - Lily Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jakoś Mel B nie przekonuje. Lily podejmuj się!

      Usuń
  3. Przyznam że jakiś czas (może miesiąc) ćwiczyłam z Mel B. Potem jakoś zaprzestałam, ale nie dlatego że nie podobało mi się ... po prostu jakoś tak wyszło (jestem leniem ;-) ).
    Uważam, że stworzyłaś naprawdę wyjątkową serię, bardzo się z tego cieszę, być może Twoje posty pomogą mi znowu wrócić do ćwiczeń ;)
    Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku... jak dobrze że czytam tego bloga! :D taka wspaniała notka

    OdpowiedzUsuń