niedziela, 1 lutego 2015

Outfity z 5x17

Witajcie! Jak w każdym tygodniu mam przychodzę do Was z outfitami naszych kłamczuch.  Rozwijamy ;)


OUTFITY



Aria: 

Aria założyła interesujący strój.
Koszule w emotikony, do tego czarną kamizelkę oraz spodnie jeansowe mocno podziurawione.
Powiem szczerze, że sama mam teraz szał na punkcie takich właśnie spodni ;)
Całość outfitu podkreślił równie zwariowany naszyjnik.
Linki do sklepów:




Pod koniec odcinka gdy Aria rozmawiała z Ezrą na kanapie również miała fajny outfit.











Emily


Ta dziewczyna założyła mega fajną sportową biało- czarną bluzkę ( link )

Hanna


Ta kłamczucha również ubrała się na sportowo. Z tą niebieską torbą wyglądała jakby szła na jakiś trening ;)
Założyła czarną bluzkę i spodnie, a do tego szarą rozpinaną bluzę. Ten outfit jest niby zwyczajny, ale mi się bardzo spodobał.

Taką szarą bluzę możemy zakupić w Polsce ! ( link )








 Spencer

Tym razem Spencer założyła dosyć ciekawy kombinezon, a do tego pod spodem białą bluzkę koszulową. Link do kombinezonu
 Najgorszy outfit


Bez wątpienia jest to stylizacja naszej Spencer. Mam wrażenie jakby ona się cofnęła z modą o 10 lat.
Jedyną rzeczą jaka mi się podoba w jej outficie to trampki, które będą zawsze modne. 


Jeśli chodzi o mnie, to najbardziej przypadła mi do gustu stylizacja Hanny, aczkolwiek bluzka Emily jest również świetna!

A Waszym zdaniem, który outfit jest najlepszy?


xoxo
Stalia


4 komentarze:

  1. Mi się podoba bluzka Emily :D

    OdpowiedzUsuń
  2. w tym odcinku najlepiej Emily ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że od razu podajesz linki do niektorych ciuchow ;")

    OdpowiedzUsuń
  4. Outfit 1, czyli Arii moim zdaniem najlepszy, przejrzę linki do tych ciuchów.

    OdpowiedzUsuń