czwartek, 26 lutego 2015

Przygotowania do wakacji #2: Kostiumy

Czas na drugi, niestety spóźniony post, z serii "Przygotowania do wakacji". Tym razem zajmiemy się kostiumem kąpielowym, który stanowi prawdopodobnie nieodłączną częścią wyjazdu.
Spencer
Patrząc na jej charakter, mam wrażenie, że najbardziej pasowałby jej kostium stylizowany na lata 50.
 
Mimo to, w jednym z odcinków widzimy ją w całkiem przeciętnym kostiumie.
Natomiast przy sesji do jednego z magazynów Troian miała na sobie takie kostiumy:
Mimo to, kostium (oraz jakiekolwiek inne ubranie) powinien być dobrany do sylwetki, a powyższe przykłady pasują idealnie! Jestem fanką tego białego kostiumu, który jest naprawdę oryginalny.

Aria
Zawsze będę kojarzyła tę dziewczynę z niesamowitym podejściem do mody, które de facto nie zawsze wychodzi jej na dobre. Mimo to, widziałabym ją w jakimś kolorowym kostiumie w stylu boho.
Sama Lucy Hale wyszła na plażę w takich strojach:
Za to w sesji dla GQ Magazine prezentowała się tak i moim zdaniem był to strzał w dziesiątkę!
Hanna
W moich oczach ta dziewczyna jest niezwykle seksowna i taki też strój wydaje mi się dla niej najbardziej odpowiedni. Znalazłam dwie propozycje, które moim zdaniem byłyby najlepsze.
Ashley Benson wybrała trochę inne stroje. Jeden z szortami, drugi "klasyczny". Jestem fanką łączenia dwóch różnych części kostiumu, dlatego wygrywa pierwsza propozycja.
Za to, w sesji dla GQ Magazine pozowała w stroju w zwierzęce wzory, które nigdy nie stracą na popularności.
Emily
Ostatnio ta kłamczucha pokazana jest na coraz seksowniejszą. I bardzo dobrze! Jednak nie widzę jej w strojach, które zaproponowałam Hannie. Dla mnie najlepiej wyglądałaby w stroju trochę bardziej dziewczęcym (np. z falbankami).
O dziwo, znalazłam zdjęcie Shay Mitchell w bardzo podobnym.
Natomiast dla GQ Magazine przedstawiła się w taki sposób.
Co powiecie o moich propozycjach? Wiem, że notka nie jest długa i rozbudowana, ale za dwa miesiące mam egzamin, a bardzo mi na nim zależy :(.
Lobree,
xoxo

3 komentarze:

  1. Strasznie podobają mi się te stroje, które wybrałaś dla Hanny. Nie wiem, czy ładniejszy jest filetowy, czy czerwony. Są mega seksowne. Szkoda tylko, że do nich to trzeba mieć porządny biust :(
    Wybór dla Emily też trafiony, bo ona właśnie taka jest ,,słodziaśna a zarazem seksowna". Chcę już wakacje. To znaczy najpierw muszę sobie wyrobić formę. Biegam, ćwiczę. A potem zakupię jakiś seksowny strój haha.
    Ta seria z notkami jest moją ulubioną. Chcę kolejne przygotowania :D
    - Lily Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się wyrabiać z terminem, czyli niedzielą, co dwa tygodnie, ale niestety nic nie mogę obiecać.

      Usuń
    2. Ja nie poganiam, broń Boże :D Po prostu lubię tę serię :D

      Usuń