poniedziałek, 2 lutego 2015

Przewodnik zdrowego życia Ashley Benson !

Hej! W sieci pojawił się filmik w którym Ashley Benson opowiada między innymi o tym czym kieruje się w swoim życiu.

Zapraszam do rozwinięcia!






"Cześć! Jestem Ashley Benson i to jest moje 5 porad, aby prowadzić zdrowy tryb życia!"

1. Alkaliczna Woda = Leczenie na kaca
"Picie alkaicznej wody odmieniło moje życie. Kocham ją"

2. Pilates* =  każdy może mieć lepsze ciało
"Uwielbiam ćwiczenia! Zawsze działają i dzięki nim ciało zawsze jest lepsze!"

3.SoulCycle* jest niesamowite
,,Czuje, że właśnie szaleje. Możecie zatrzymać tą wypowiedź jeśli chcecie"
,, To świetnie działa! To tylko 25 minut. Po prostu posłuchaj głośnej muzyki i machaj. Dlaczego tego nie robić?"

4. GOODBITES = dobre pożywienie, przekąska
,,Naprawdę fajne przekąski. Dopiero zaczęłam jeść GOODBITES, to jest firma. Wszystko jest niby słodkie.. ale wszystko organiczne i było by zdrowe dla Was"

5.Zielony sok
"Zielone... lubie kapustę włoską, sałatę. Zielony sok jest całkiem niesamowity. Wszystko się w nim znajduje, a jest taki mały i to ocaliło mi życie kiedy nie czułam się zbyt zdrowo."

"To wszystko co mam do powiedzienia... Następnym razem opowiem więcej! Papierosy... alkohol.....i  sos, danie , pizza  ( ... ) "





 Z góry przepraszam, za moje kiepskie tłumaczenie. Napracowałam się, bo nie miałam pojęcia o tych słówkach!  Tak czy inaczej. 




Fajny wywiad <3


xoxo
Stalia



*Pilates- ( nieaerobikowy system ćwiczeń ) wymaga wysokiej koncentracji i skupienia, polega na wykonywaniu precyzyjnych i powolnych ruchów o niewielkim zasięgu. Dzięki takiej formie ruchu możesz w szybkim czasie wysmuklić całą sylwetkę, uzyskać płaski brzuch i zredukować tkankę tłuszczową. Rozciągnięte mięśnie stają się elastyczne, ciało jest bardziej sprężyste. Cała postawa zyskuje na jakości, jesteśmy smuklejsi, a chód staje się młodzieńczy, lekki i pełen gracji. Charakterystyczny dla metody Pilatesa jest także fakt, iż nie skupia się on tylko na mięśniach dużych i mocnych, ale wzmacnia też mięśnie małe i słabe, o istnieniu których często w ogóle nie zdajemy sobie sprawy. Dopóki nie zaczniemy ćwiczyć.
*SoulCycle- połączenie fitnessu z clubingiem

9 komentarzy:

  1. Łooooo z dwojga złego, wolałabym pilates niż zielony sok :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz wygląda dobrze ,ale pamietam ze jeszcze kilka miesiecy temu była grubsza w pll... ma wahania wagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi się za to wydaje, że Ashley robiła coś z twarzą, bo na niektórych zdjęciach z przed paru miesięcy ma takie podpuchnięte usta i ogólnie...

      Usuń
    2. No dokładnie! Takie jakby większe usta i naciagnięte policzki.... czyli ja też to zauważylam

      Usuń
    3. Kurczę... a jednak. Łudziłam się, że to ja mam zwidy albo kwestia makijażu. Szkoda, bo mi się nie podoba zbytnio ta jej nowa wersja. Lepiej żeby sobie nic już nie poprawiała, bo i tak jest ładniutką blondzią.
      - Lily Red

      Usuń
  3. ale sie napracowalas... przetlumaczylas jakas polowe wywiadu. jak sie nie znasz to tego nie rob.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama tłumaczyłam a mojego bloga jeden filmik, więc wiem jakie to jest trudne. Ty pewnie nie dałbyś rady przetłumaczyć czegoś co ci napiszą, a to trzeba wyłapać ze słuchu. To jest na prawde ciężka robota, a takie anonimy jak ty tego nie doceniają. Może przy następnym takim komentarzu zamieść własne tłumaczenie, bo na razie jedynie się poniżasz.

      Usuń
    2. jesteś lepsza ode mnie, bo się zalogowałaś? brawo!
      słowo "naprawdę" pisze się razem. jak widać Ty też nie powinnaś się brać za tłumaczenia :)

      Usuń
    3. nic o mnie nie wiesz, więc nie mów mi, co bym umiała a czego nie. po co w ogóle go wstawiała, skoro potrafiła wyłapać tylko parę zdań?
      ooo, pewnie, jeszcze mamy tłumaczyć wywiady za redaktorki? żeby potem nawet nie podziękowały? dziękuję, postoję.

      Usuń