piątek, 27 lutego 2015

Fragment z Biblii w 5x21: Aktualizacja postu!

Kiedy zobaczyłam, że -A wkłada banknot zawsze do konkretnej strony, postanowiłam sprawdzić o czym jest. Ciekawi? Rozwijajcie!

Jest to fragment z Księgi Powtórzonego Prawa.
Po polsku brzmi tak

33 ich wino jest jadem smoków, 
gwałtowną trucizną żmijową.
Chodzi o -A Team? Czym może być ta trucizna? Może jakąś tajemnicą...
34 Czy nie jest to u Mnie schowane,
opatrzone pieczęcią w mych skarbach?
Jednak jest ona na tyle ważna, że musi być głęboko skrywana. Czyj to skarb? -A albo np. Alison?
35 Moja jest odpłata i kara,
w dniu, gdy się noga ich potknie.
Nadchodzi bowiem dzień klęski,
los ich gotowy, już blisko.
To jest, chyba najważniejszy fragment. Czyżby -A szykowało na kłamczuchy zasadzkę i jest to swoisty spoiler?
36 Bo Pan swój naród obroni,
litość okaże swym sługom;
gdy ujrzy, że ręka omdlała,
że niewolników już nie ma ni wolnych. 
 Kto jest w tej całej sytuacji Bogiem? -A? -A kogoś "ułaskawi", gdy coś się stanie?
A jakie są wasze odczucia? Może zinterpretujecie to inaczej? Swoją drogą to jest właśnie urok PLL. Tak krótki fragment - tak wiele wątpliwości.
  
EDIT
Kiedy myślałam sobie o tym, co napisałam, doszłam do wniosku, że -A może współpracować z Ali. O ile to prawdziwe pieniądze, to mógł je jej przekazać. Czy o tym mowa w ostatnim fragmencie - "litość okaże swym sługom"? Te pieniądze mogą się jej przydać, kiedy np. zostanie uniewinniona i chciałaby uciec...
Lobree,
xoxo

7 komentarzy:

  1. ciekawy pomysł, że A może współpracować z Alison. może dlatego Ali napisała MONA na stole? bo wiedziała, że ktoś odpowie? i co oznacza, że Mona powiedziała wszystko? tak jakby informowało ją na bieżąco co się dzieje. hmmm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że Mona wiedziała sporo o Alison, jej wszystkie sekrety itp i powiedziała je prawdziwemu "A". Dlatego "A" napisało, że Mona wie wszystko.
      Co raz więcej pytań w tym serialu.. zaczyna się robić ciekawie!

      Usuń
    2. tak jakby do tej pory było mało pytać bez odpowiedzi :P PLL robi mi wodę z mózgu.

      Usuń
    3. dlatego czekamy na finał sezonu , w którym podobno otrzymamy pełno odpowiedzi. Ciekawe

      Usuń
  2. Jeszcze się okaże, że Mona żyje i to cały czas była ona jako A. Sama sobie ukradła grę hahaha :D
    A te pieniądze to możliwe, że to te, które wybrał Mike z bankomatu?
    -Lily Red

    OdpowiedzUsuń