sobota, 25 marca 2017

Pierwsza minuta 7x11

Wtopione napisy pl. Włączcie sami.

(link)

SPENCER: Mamo?
SANITARIUSZ: Nie jestem twoją mamą, ale zajmę się tobą. Jak się nazywasz?
SPENCER
SANITARIUSZ: Słuchaj, Spencer, straciłaś sporo krwi. Nie możesz zasnąć, dopóki nie zabierzemy cię do szpitala, dobrze? Podaj mi swoje nazwisko. Jak nazywa się twoja matka? Kim jest twoja matka? Spencer? No dalej, Spencer.
ARIA: Ktoś musi zostać ze Spencer i powstrzymać Mary przed ucieczką.
HANNA: Już na to za późno.
ALISON: To był Noel przez ten cały czas. Noel i Jenna?
ARIA: Wiemy, że mieli kontakty z Charlotte i Rollinsem.
HANNA: Znajomość z kimś, nie oznacza motywu.
EMILY: Może myśleli, że wiemy za dużo na jakiś temat?
ARIA: Gdzie podziała się Jenna?
HANNA: Pewnie skitrała się w jakiejś dziupli.
ARIA: Jeśli Noel był AD, a teraz nie żyje. To znaczy, że...
EMILY: Nie mów tego na głos.
ALISON: Wszyscy o tym myślimy.
EMILY: Wiem, ale nie mówmy o tym na głos, okej? Jeszcze nie.
SANITARIUSZE: Przepuśćcie nas.
EMILY: Toby? Co się z nim stało?
HANNA: Jeśli Toby tu jest, to gdzie jest Yvonne?

xoxo
LR

9 komentarzy:

  1. powstrzymać Mary, a nie A przed ucieczką!

    OdpowiedzUsuń
  2. tak samo na końcu Hanna mówi: "if toby is here, where is yvonne?" a nie toby był z yvonne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I po co te krzyki? Zdajesz sobie sprawę, że to była 3 rano, prawie 4? Nie mogłam podgłośnić, bo nie mieszkam sama. Nie słyszałam wszystkiego i tyle. Wiele razy mówiłam, że nie jestem słuchowcem.

      Ale dzięki za poprawki.

      Usuń
    2. A czemu uważasz, że krzyczałam? Tylko chciałam skorygować błędy, bez spiny.

      Usuń
    3. A to przepraszam :D
      Po prostu ciężko określić zamiary, kiedy nie rozmawia się face to face. A jak widzę sam wykrzyknik, bez "dodatków", to mam wrażenie, że ktoś krzyczy :D Tak to właśnie jest przy słownej komunikacji.
      No nic, dzięki i tak za poprawki. Jak teraz wstałam i puściłam sobie głos na full to faktycznie była mowa o "Mary".

      Usuń
    4. Ja tam zawsze i wszędzie lubię wstawiać wykrzykniki, sama nie wiem czemu!:D No problem, ja też słuchowcem nie jestem także to rozumiem, każdemu się pomyłki zdarzają!

      Usuń
    5. Moja mamuśka jest strasznym słuchowcem. Usłyszy wszystko nawet z drugiego pokoju i to, kiedy nie trzeba :D Natomiast ja jestem full wzrokowiec. To też kwestia tego, że robię napisy do seriali i przyzwyczaiłam się do skupiania uwagi na gotowym słówku. Dzięki temu, gdy potem widzę jakieś słowo to już je kojarzę. I potem przychodzi ten moment, że nie ma napisów, samemu trzeba wysłuchać. Najgorzej tak :D
      A co do znaków, to ja lubię wstawiać "xD" i też nie wiem czemu.

      P.S. Jeśli lubisz Paula Wesleya to będzie reżyserował dwa odcinki Shadowhunters ;D

      Usuń
  3. Wow, nie mogę się doczekać odcinka :) szkoda że już wiemy na 100% że Toby przeżyje no ale trudno, ciesze się, uwielbiam go ze Spencer. Jestem tylko ciekawa jak potoczy się ich los bo słabe będzie jeśli tylko wstsna z łóżek szpitalnych i się pocałują albo coś, z szacunku chociażby dla Ivonne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekamy zobaczymy ;) Raczej nie rzucą się sobie od razu w ramiona :D

      Usuń