sobota, 18 marca 2017

Parodia Pięknej i Bestii

Cześć! Już od wczoraj w kinach możemy obejrzeć film Disneya "Piękną i bestię". Jest to kopia w kopię bajki z 1991 roku. W rolę pięknej Belli wcieliła się Emma Watson. 
Ale nie o tym filmie jest ten post. 
W raz z ową premierą na kanale jednego z youtuberów pojawił się filmik parodiujący
 "Piękną i bestię". W roli pięknej Belli - Shay Mitchell.
























Jeśli chodzi o mnie to osobiście nie lubię żadnych parodii. Po prostu nie podzielam takiego humoru. Miło miło jednak popatrzeć na naszą "Emily" w wersji Belli.
Wyglądała przepięknie w tej żółtej sukience <3



Tak się składa, że akurat wczoraj byłam na premierze "Pięknej i bestii" i jestem wierną fanką oryginalnej wersji, gdzie nikt nie ścina róży by na zawsze zakończyć męczarnie bestii i jego sługów.
Zdecydowanie wolę dobre zakończenia, a nie takie parodie. A Wy co myślicie o takich typu filmikach/filmach?


xoxo
Stalia



10 komentarzy:

  1. Shay wyglądała ładnie... no i tyle :P
    Strasznie nudna parodia. Właściwie to przy oglądaniu miałam taką minę, jak ten pan na klozecie, gdy Piękna i Bestia tańczyli pod prysznicem xD

    To takie odcinanie kuponów od sławy "Pięknej i Bestii" z Emmą Watson. Skoro temat jest na topie, to zawsze wpadnie im trochę wyświetleń.
    Wolę takie przeróbki np. The Hillywood Show i ich "Zmierzch" albo "Pamiętniki Wampirów" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany...od czego by tu zacząć?
    1. "Kopia w kopię" to nie to samo co "kropka w kropkę".
    2. Pisze się film animowany,a nie "bajka".
    3. Jak nie byłaś na właściwym filmie i nic o nim nie wiesz,to nie twierdź,że jest "kopia w kopię"(lol).Bo nie jest.
    4. Powyższa parodia wywołała we mnie poczucie zażenowania.Nigdy więcej takich tworów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. jak dla mnie to jest kopia w kopię. Wystarczy spojrzeć na zwiastuny. Kropka w kropkę czy kopia w kopię. Jak zwał tak zwał.
      2.film animowany to inaczej bajka.
      3.Jak nie byłam jak byłam?
      4.Dziękuje za odpowiedź.

      Usuń
  3. Matko jaki spoiler na końcu, cholera idę na to jutro. Mogłaś Dać ostrzeżenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież każdy wie ze ta bajka ma dobre zakończenie... Jak nie wiedziałaś/łeś to bardzo przepraszam

      Usuń
  4. Parodie chciałam zobaczyć bo myślałam że będzie to coś fajnego. I owszem, Shay wygląda ślicznie, seksownie ( chociaż cycki to jej prawie wypadają), pan na klozecie nie wiem po cholerę tam był. I ogólnie trochę mało w tej parodii z parodii. Pierdzaca filiżanka? No spoko :D
    Nic więcej niż chęć wybicia się na filmie z Watson, ale jak już ktoś napisał Hillywood show robią parodie, Shay zrobiła filmik z przebierankami na zabicie czasu.
    Tak czy siak dzięki że wstawilas, inaczej chyba bym nawet nie wiedziała o tej produkcji Shay :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, coraz bliżej premiery 7B. Może przetłumaczycie te teorię. Uwielbiam czytać teorię, więc podsuwam wam kilka:
    https://www.youtube.com/watch?v=OPTQlBRhQzI

    http://charleswkingston.tumblr.com/post/158607566423/wren-kingston-endgame

    https://plldetectives.tumblr.com/post/158607478465/things-i-picked-up-on-from-6b-onwards

    http://the-outlast.tumblr.com/post/158425669372/pll-endgame-final-theory

    https://thebestplltheories.tumblr.com/post/158288021343/new-pretty-little-liars-endgame-alternative

    http://prettylittleheada.tumblr.com/post/157934618042/theory-melissa-killed-charlotte

    https://www.youtube.com/watch?v=os7TQOAi2VM

    Tyle dobrych teorii w sieci, a Marlene pewnie dowali jakieś badziewie. To śmieszne, ale od paru lat większą przyjemność sprawia mi czytanie teorii niż oglądanie serialu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my możemy wymyślać milion teorii, a Marlene tak jak piszesz da pewnie zupełnie inną. Chociaż mam jednak nadzieję, że wybrała którąś od fanów...

      Dzięki za linki. Na pewno coś z nimi zrobimy ;)

      Usuń
    2. Tą alternatywną teorię Thebestplltheories miałam tłumaczyć, ale dodałam najpierw pierwotną. Tylko one są takie długaśne... :D Reszta jest do przejrzenia. Zobaczy się, co da się zrobić ;)

      Usuń
  6. Na samym poczatku jak zobaczyłam Shay w tej sukience to myślałam, że to jakas erotyczna wersja Pięknej i Besti, ale pózniej ogarnęłam, że to ona.

    OdpowiedzUsuń