wtorek, 7 marca 2017

Manipy

Witajcie! Cieszę się, że seria manipów przypadła Wam do gustu. Z tej okazji szybko zabrałam się za Wasze zamówienia na następny post. W rozwinięciu znajdziecie ciekawe połączenia Matthew Daddario z Lucy Hale, Stilesa ze Spencer, Tylera Blackburna z Niną Dobrev i wiele wiele innych!




1) Karren Gilan i Ashley Benson


2) Madelaine Petsch i Keegan Allen

3)  Holland Roden i Ashley Benson


4) Tyler Blackburn i Nina Dobrev

5) Stefan Salvatore i Ashley Benson

6) Stefan, Spencer i Damon

7) Stefanek, Aria i Damon

8) Ian Somerhalder, Dylan O'brien, Keegan Allen

9) Roden Holland

10)  Matthew Daddario i Lucy Hale


11) Sasha Pieterse ze Stefan Salvatorem

12) Sophie Turner z Tylerem Blackburnem


13) Dylan O'Brien i Troian Bellisario


 14) Theo James na ściance z Troian 


15) Emma Watson i Troian


16) Kto zgadnie jakich 3 osób to jest połączenie? ;)



To by było na tyle. Dajcie znać czy podobają Wam się te manipy i oczywiście czekam na nowe zamówienia! Po więcej manipów (nie tylko związanych z pll) zapraszam na instagrama


ps. Czemu wszystkie dobre seriale się kończą w tym roku? :(




xoxo
Stalia


22 komentarze:

  1. Jedno pytanie : po co to? Serio kogoś zachwyca wymyślanie nowych, nieistniejących par?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tej serii nie o to chodzi, aby wymyślać nowe nieistniejące pary. Chodzi o możliwość połączenia ze sobą ogólnie osób, które możliwe, że się nie znają albo po prostu nie grali razem w żadnym filmie czy serialu. Akurat teraz dostałam w większości takie zamówienia na "pary", ale w poprzednim poście były już raczej takie manipy na podobizny typu jakiś element, szminka, kolor włosów. Niektórym się to podoba.

      Usuń
    2. Oczywiście, że tak! Np. ja lubię obserwować manipy różnego rodzaju. Jak i wielu ludzi... Przecież mamy XXI wiek. Na chociażby zwykłym Tumblr jest pełno zmanipulowanych grafik, nie wspominając o różnego rodzaju filmikach crossoverach np. Hanna i Damon Salvatore, Spencer i Stefan Salvatore, Aria i Stiles. Ludziom się to podoba :) Jeśli Tobie nie, no to trudno :)

      Usuń
    3. Super dobrałaś zdjęcie Holland Roden i Ashley Benson z tych takich "zmoczonych" sesji :)
      Podoba mi się także całość (tło świetne) grafiki Tylera i Niny.

      Matthew i Lucy, Sasha i Paul, Troian i Dylan supcio razem wyglądają :)

      To ostatnie poznaję po usteczkach, że Dylan O'Brien. Widzę chyba trochę wąsika Tyler Blackburna, a fryzura to chyba Paula Wesleya? :)

      Usuń
    4. dzięki!

      Prawie zgadłaś. Wąsik nos i oczy są Tylera Blackurna, włosy i czoło Stefcia, a wszystko inne Dylana :D

      Usuń
  2. omg, ale durne pytanie ,,Serio kogoś zachwyca wymyślanie nowych, nieistniejących par?"
    przeciez na youtubie znajdziesz od cholery video z parami, ktore nigdy nie istnialy nigdzie. nawet z roznych seriali. wczoraj ogladalam o Noorze ze skam i Stilesie z Teen Wolf. a ile jest grafik, jak np. ktos wkleil twarze dziewczyn w kobiety w sukniach slubnych albo rozne takie np. Lucy Hale i Zac Efron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy to jest durne pytanie. Po prostu ktoś nie lubi takich postów ;)

      Usuń
  3. 5,10,11,15 super :) jakby były rzeczywiście plakatem promującym serial
    Troian i theo też wyszło super :D
    Fajnie że Ci się chce, efekty są super :) może niektóre trochę sztuczne , no aria z braćmi salvatore - jej głowa wydaje się stanowczo za duża, ale Troian z braćmi salvatore jest super :)
    Jak najbardziej seria na tak
    A ostatnie to wydaje mi się Paul Wesley i tyler?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i Dylan O'Brien. Brawo!

      Dzięki ;) Jakieś zamówienia na następny raz? :)

      Usuń
    2. Może Katherine mc namara i Keegan, Katherine pierce i Tyler Blackburn i Spencer i Elena Gilbert? O i może Ashley Benson, Candice Accola i Blake Lively?
      Dziękuję, jesteś niesamowita ;)

      Usuń
  4. Z tych wszystkich podoba mi się tylko 1, 5 i 6
    1 - ta Ash taka trochę niestarannie mam wrażenie, że jest wycięta. Nawet z daleka da się dostrzec, że tu czegoś za dużo, a tu za mało. A sensem takich prac jest, by nie było widać całej tej edycji.
    2. To wygląda trochę dziwnie, nie dość, że dziewczyna dziwnie wycięta to patrząc od dolnej części, wydaje się jakby na dole była ona za Keeganem, ale głowa jest już przed. I trochę nienaturalnie razem wyglądają. Pewnie przez różną jakość zdjęć, inne światło.
    3. Holland znowu fatalnie wycięta, a Ash to po prostu koszmar. Co to w ogóle jest?
    4. Lubie efekty z tym tzw. ,,cieniem'', ale tu wydaje się być on namalowany trochę na odwal i nie podoba mi się to, że zostało trochę tła za postaciami.
    5. Do tego nie mam żadnych uwag, podoba mi się ten mroczny klimat.
    6. Tu twarz Spencer dobrze się wpasowała, ale już na kolejnym twarz Arii wygląda strasznie sztucznie.
    9. To jest jakoś źle powklejane, po pierwsze wiszą w chmurach, chmury na nie nachodzą, czy cokolwiek to jest. Ważne, że nachodzi na postaci i nie wygląda to najlepiej, przynajmniej według mnie.
    10. To jest takie sobie.
    11. Proporcja. Sasha taka mała i Paul taki duży. A do tego znowu te niechlujne kreski.
    14. Moja reakcja na to to było ,,wtf?''. To wygląda dziwnie, jakoś tak sztucznie.
    15. Takie spoko, ale znowu fatalne wycięcie postaci.
    16. To jest chyba najdziwniejsze
    Lubię czasem obejrzeć sobie takie edity i napisać opinię. Choć przyznam, że na waszym blogu zawsze najchętniej czekam na teorie.
    Ma kilka pytań: Jakiego programu używasz do wycinania? A jakiego to edytowania?
    Ja używam Eraser i Picsart i w tym pierwszym jest możliwość ładniej pozbyć się tego tła, więc polecam.
    I proponuje jakieś połączenie może z obsadą Shadowhunters, albo z jakimiś innymi serialami trochę w innym kierunku np. z iZombie, czy The Flash. np. Grant Gustin i Lucy Hale, Rose MIver i Ian Harding, David Anders i Mona/Spencer, Naya Rivera i Shay

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo Naya trochę przypomina Shay albo tylko ja odnoszę takie wrażenie :)

      Słuchaj, a mam takie pytanie trochę z tyłka, ale oglądasz może "Supergirl"? Bo słyszałam, że ma być jakiś crossover z "Flashem" i zastanawiam się, czy nie nadrobić? :)

      Usuń
    2. dziękuję za bardzo szczegółową opinie i za szczerość!
      Wszystko tworzę w photoshopie dlatego jest mi trochę trudniej w tworzeniu "ideału". Obczaje te programy, dzięki! :)

      Usuń
    3. No Naya i Shay są podobne, dlatego właśnie fajnie byłoby je zobaczyć razem :)
      Supergirl oglądałam do połowy 1 sezonu, ale słyszałam o tym, bo oglądam The Flash. Ja tam planuje poczekać do końca sezonu i wtedy może ponownie zajrzę do Supergirl i nadrobie Flasha.
      Ale tobie radzę się za to zabrac, bo Grant i Melisa znowu będą śpiewać, a to warto zobaczyć :D

      Usuń
    4. Photoshop podobno jest najlepszy do editow, ale sporo juz siedzę z tymi programami i one wydają mi się idealne do tego typu rzeczy, a przy tym mega proste w użyciu.

      Usuń
    5. Przyznaję, że do obejrzenia "Supergirl" kusi mnie postać Leny, którą odgrywa Katie McGrath. Uwielbiam ją <3
      Ogółem z tych serii próbowałam zabrać się za Arrow, ale strasznie mnie nudził. Flash też mi nie podszedł i oglądam tylko Legends of Tomorrow :) Tylko, że widziałam fajne filmiki, właśnie np. Flasha i tej Caitlin Snow (?), dlatego chyba powrócę do tych dwóch serii t.j. Supergirl i Flash :D

      Usuń
    6. Flash cię nudził? Arrow cię nudził? A lot oglądasz?
      Ja przestałam oglądać lot po śmierci Snarta (bez niego to już nie to samo) i kwestia podróżowania w czasie mnie trochę irytowała (trzymał siebie samego i co? I nic).
      Flasha musisz zobaczyć jeszcze raz. To jest super, a jak to cię nie przekonuje to zobacz jak Grant śpiewa.
      Arrow też jest fajne, aktualny sezon mnie nudzi i póki co go odkładam. Ale z początku było fajnie. Chociaż wydaje mi się, że od 2 sezonu jest lepiej, bo pod koniec 1 okazuje się, że ,,kurcze cały sezon był bez sensu i wszystko co robił bohater było nie tak''.
      Jak lubisz akcje to jest dobre. A Flash jest też momentami śmieszny. A Snowbarry niestety nie ma, najpierw trzeba byłoby Iris zabić. Przydałoby się.

      Usuń
    7. Arrow i Flash zaczęłam oglądać (piloty) jakoś parę lat temu. Wiem, że w pilocie Arrow ta Sara była całkiem inna, bo grała ją pierwotnie laska z Mody na sukces, haha. Może seriale nie podeszły mi, bo wtedy było inaczej. LOT nawet nie wiem, czemu zaczęłam oglądać, ale chyba przypadkiem dla Majkela Skofilda i jego brata :D:D:D
      Tak, słyszałam o tej Iris! Mało, kto ją lubi, ale scenarzyści usilnie trzymają ją przy życiu. Na razie dam drugą szansę Flashowi. A jeszcze Chicago Fire muszę nadrobić. Tyle seriali... jak żyć? xD

      Usuń
    8. Ja jeszcze mam maturę, więc muszę się powstrzymywać od oglądania seriali.
      Lot też oglądałam dla Michaela aka Snarta, jak go zabili to stwierdziłam ,,o nie, ja spadam".

      Usuń
    9. Po ostatnim odcinku też nie wiem, czy oglądać dalej LOT. Dużo skupia się na romansach. A to Amaya & Nate i jeszcze krucabombka Kapitan Rip, który całuje się ze swoim własnym komputerem - Gideon. Dla mnie to za dużo :D

      Usuń
    10. Zastanawiałam się, czy do tego nie wrócić, ale jak przeczytałam, że Rip całuje się z komputerem. Boże. Zdjęcia w necie jakoś mnie nie zachęcały, ale tak samo o Supergirl ludzie mówili, że 2 sezon super. Ale teraz po twoim komentarzu muszę się poważnie zastanowić. Chyba poszukam czegoś ambitniejszego. Tyle dobrych seriali na tym świecie, nawet PLL do pewnego momentu podpadało pod tą kategorię.

      Usuń
    11. To był taki motyw, że Rip był uwięziony we własnej głowie i tam Gideon była rzeczywistą kobietą. Jego najlepszą przyjaciółką. Powiem szczerze, że faktycznie była między nimi chemia i aż czułam, że na bank się pocałują. Aczkolwiek... cóż. To i tak tylko komputer. Rozumiem, że Rip zżył się z Gideon, ale wiesz... jak potem uwolnił się z tego więzienia w swej głowie i wrócił na rzeczywisty statek, to Gideon jakoś wiedziała o tym pocałunku i powiedziała, że podobało jej się xD

      Usuń