środa, 22 marca 2017

Memy z PLL 4

Hejka! Dzisiaj przychodzę z wyczekiwaną notką z memami.
Zapraszam, jeśli jesteście gotowi na kolejną dawkę śmiechu! 



1. Cześć, Toby
Omg (o mój Boże), ona nie jest martwa

2. Dwie ostatnie minuty każdego odcinka PLL

3.  - Nikt nie jest idealny!
- Ja jestem
- Nikt nie jest idealny!
- Przestań kłamać.
- Kto powiedział, że nie jesteś idealny?
- Hannah Montana

4. - Co to było? To był grzmot lub muzyka?
- To było prawdopodobnie parkowanie Hanny.

5. On jest -A!
Ona jest -A!
Ty jesteś -A!
Ja jestem -A!

6. Mona jest -A
Reakcja fanów PLL:
Pieprzona suka

Toby jest A
Reakcja fanów PLL:
Nie mogę w to uwierzyć!

7.  Kiedy hejterzy PLL idą w pobliżu mnie:
-Nie dotykaj mnie.

8. "Gdzie widzisz się za 50 lat?"
Ja:

9. 

10. Co Jason widział naprawdę...


Z memem 9 i 10 specjalne pozdrowienia dla Lily Red, która bardzo lubi te przeróbki! 

Naprawdę mega cieszy mnie to, że seria tak przypadła Wam do gustu i upominacie się o nią. W takim razie, nie pozostaje mi nic innego jak kontynuowanie jej!

Dajcie znać w komentarzu, który mem najbardziej przypadł Wam do gustu!

Do następnej notki, 
MiaXana




8 komentarzy:

  1. Większość memów z pll juz widziałam, albo po prostu mnie nudzą, ale 10 wygrała wszystko xD

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 najlepsza! Pamiętam tę scenkę. Hahaha
    - Co to było?
    - Spokojnie, to tylko Hanna parkuje.

    Tak w skrócie :D Aż zatęskniłam za prowadzeniem auta! Czekam na wakacje, jak pojadę do domku, wsiądę za kierownicę, opuszczę szybkę. Ten wiatr we włosach, muzyczka na full i... zimny łokieć :D

    Co do 9, to wkurzę się, jeśli AD okaże się być jakaś randomowa osoba. Jakaś postać, która pojawi się dopiero w 7B albo zmartwychwstała Maya, czy ktoś inny. O nie, nie. Wtedy biorę pochodnię, widły i na Marlene :D

    Co do 10, to tak było! Jason widział Ptaka z Ulicy Sezamkowej. Jak nic xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pamiętam parkujacej Hanny :D
    Uwielbiam tę serię.
    Biedny Toby :(
    Ale myślę że Toby jako niby A wzbudził więcej szumu niż Cece
    No i bardzo możliwe że Jason widział kurczaka :D mógłby wrócić stary Jason, a nie Jason jezus

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, może moja sąsiadka jest A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej włamać się jej do domu (gdy jej nie będzie) i sprawdzić, czy ukrywa tajemne centrum dowodzenia. Polecam także śledzenie jej auta w stylu PLL, czyli jeżdżenie za nią od miejsca do miejscu i to tuż przy zadku jej auta xD Inaczej się nie dowiesz prawdy :D

      Usuń
  5. seria na ktora najbardziej czekam !
    padlam z 1 ale z reszty tez sie chichralam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. seria na ktora najbardziej czekam !
    padlam z 1 ale z reszty tez sie chichralam :D

    OdpowiedzUsuń