wtorek, 14 marca 2017

Możliwa scena zamykająca serię i bonus w środku

Cudowne :)
Nie mogę doczekać się powrotu PLL!

Tak to widzę:
HANNA: I ja mu wtedy mówię (do AD)... Jak jesteś taki kozak, to może pokazałabyś, pokazałbyś - czy, czym ty, tam jesteś - swoją prawdziwą twarz, suczo!
ALISON: Haha, to takie zabawne, Han.
SPENCER: Tak, Hanna... właśnie, dlatego zrzucił/a maskę. Bo Ty mu/jej kazałaś [sarkazm]
ARIA: (Myśli: Ale żenua!)
EMILY: (Myśli o pocałowaniu Alison)


P.S. W filmiku to ostatnia scena.
(link)


Prawdopodobnie, Sasha płakała na tej scenie w 7x20.


Ostatnie chwile...



6 komentarzy:

  1. Czy oni właśnie ujawnili że przeżyją wszystkie i żadna z nich, łącznie z Alison nie jest A? ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak. Zresztą, jak wiesz i obsada, i ekipa filmowa opublikowali tyle zdjęć/spoilerów, że głowa mała. Wiemy już praktycznie wszystko. Szczerze mówiąc, nie spotkałam się jeszcze z takim serialem, gdzie tak spoilerowano wszystko przed nowym sezonem. I wolałabym, żeby zaprzestano tego procederu, bo potem nie ma fun z oglądania :P
      A Alison pewnie okaże się, że brała udział w grze 'A', ale nie będzie zabójcą ani AD, dlatego wszyscy jej wybaczą, jak zwykle. Jeśli plotki o Emison w "The Perfectionist" są prawdziwe, to nie ma bata, że zrobią z Ali laskę taką, jak w książkach ;<

      Usuń
  2. ja się jeszcze nie otrząsnęłam po TVD a tu już możliwa końcówka pll. Jak tu żyć?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi jeszcze Teen Wolfa właśnie teraz zwijają. Ostatni dzień na planie :(

      Usuń
  3. Na spoiler.tv pojawił się plakat promocyjny. Najgorszy jaki kiedykolwiek widziałam. Planujecie wstawić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem :) Wstawiłam na stronkę fb z godzinkę albo dwie temu, ale na razie nie wstawiam na bloga, ponieważ wierzę, że to bubel. Coś pamiętam, że plakat miał być pokazany dopiero pod koniec marca na PaleyFest. To niemożliwe, żeby tamto coś było plakatem, ponieważ zdjęcia bohaterek pochodzą ze starej sesji. A na pewno zrobiliby nową do nowego plakatu. Zresztą grafik płakał, jak projektował tamto coś :D
      Moja reakcja "Raczy pan żartować".

      Także na razie wstrzymuję się aż sprawa bardziej się nagłośni i potwierdzą się moje przypuszczenia.

      Usuń