środa, 29 marca 2017

Fotki promocyjne 7x11

W sieci pojawiły się fotki promocyjne odcinka 7x11.
Zapraszam do rozwinięcia treści notki.




Widziałam teorię, że list pochodzi od Mary, ponieważ koperta pochodzi z Radley, a dopisek brzmi "For my child", czyli dla mojego dziecka.















Holden wrócił to Ezra szybko, myk na rowerek skontrolować sytuację. 
A za nim pewnie Nicole :D


Myślę, że za historią Ezry na rowerku kryje się taka sytuacja: 
Ezra miał dość Nicole, więc wsiadł na rower i uciekł od niej w te pędy. Gdy tak szalał sobie po mieście, zachwycając się prostymi rzeczami np. wiatrem we włosach... zauważył, że Aria dobrze bawi się z Holdenem, który wrócił znienacka do Rosewood... 
Wtem, Ezra wziął ostry zakręt aż prawie spadł z tego ślicznego rowerka... Ale nie. Nie mógł zostawić swej narzeczonej w rękach obcego faceta. Pomknął szybko, niczym strzała z myślą: ,,O nie, tak nie może być. Jadę po ciebie, Ario". I właśnie w ten sposób, Ezra zepsuje reunion Arii i jej przyjaciela z lat dzieciństwa. 


P.S. Teraz zepsuję Wam świetną historię. Rower należy do Ashley Benson, a Ian szalał nim na planie :D Na tabliczce widać napis "Benzo".






***
xoxo 
LR

6 komentarzy:

  1. O kurcze, nie poznałam Holdena. Dopiero jak napisałaś :D
    Spencer wygląda bardzo dobrze jak na postrzał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to pewnie, dlatego że trochę "obrósł włosiem" :D
      Bo to PLL, tam niektórzy mają zdolność regeneracji Wolverine, tylko w ciut mniejszym stopniu :D

      Usuń
  2. Ian jak posiwiał �� Tez nie poznałam Holdena, myślałam ze pojawi sie w późniejszych odcinkach, a tu prosze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to Ezra posiwiał! Wiesz czemu? Bo ma dwie baby na głowie! Musi wyznać swojej eks, która miała być martwa, że ma nową narzeczoną, a nowej upilnować, że nie bujała się po mieście z Holdenem :D

      Usuń
  3. Ja sie pytam co Hanna ma na lbie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia :D W tej scenie z przeskoku (w klasie), co laski wpadają i mówią do Ali, że ktoś tam po nią przyszedł... Hanna ma takie ładne włosy. Elegancka fryzurka. A niestety jakoś od porwania przez AD, te jej włosy to istne siano :D

      Usuń